Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weer met mijn grote mond.... ik wil daar nog even niets over zeggen eigenlijk
De formule is klaar en hebben we ook maanden aan gewerkt, het is nu wachten om alle grondstoffen bij elkaar te krijgen zodat het geproduceerd kan worden. We moeten alleen nog even werken aan de smaak, het is dus een poeder![]()
Ja hoor René , erover beginnen en dan niet eens zeggen in welke categorie het nieuwe extreme product zal zijn .
Foei man , foei !

de voorwaarde is dat jij ook zo een XXL tattoo moet zetten.
/Sluit zich in de rij aan
De shake was heerlijk en de energizer voelde ik meteenik ben bang iets te laat genomen
![]()

ja ik weet het
haha nee dat is niet nodig jongens!
Hoe was de energizer? en je had toch whey delicious limoen? hoe was die?
Nope!![]()

We zijn nog altijd verwachtende dat je zegt in welke soort categorie de nieuwe Xtreme series zal zijn .
U told to much René , now u gotta finish it![]()

Je hebt m'n aandacht.Het wordt een GH booster die je voor het slapen moet innemen. Je moet na het opdrinken rennen naar je bed anders val je zo op de grond in slaap![]()

Het wordt een GH booster die je voor het slapen moet innemen. Je moet na het opdrinken rennen naar je bed anders val je zo op de grond in slaap![]()
Het wordt een GH booster die je voor het slapen moet innemen. Je moet na het opdrinken rennen naar je bed anders val je zo op de grond in slaap![]()

dus beetje eigen merk versie van GHBlast?
Ik had gehoord dat jullie daar zeer over te spreken waren, maar de prijs hield me nog tegen (hoewel slaapproblemen srs irri zijn)
Rene, ik zit in de cut nu op 10%. Kom van 16% af en doel is 6% (voor heel korte duur). Nu de fat burner stack erin gooien of nog wachten tot 8%?

Mooi!
We inderdaad naar de formule van GH blast gekeken en ook naar resurrect PM, maar het is anders dan deze 2.
Ik zou ermee beginnen als je blijft hangen, is dat nu nog niet dan zou ik nog even wachten.
Neemt nog even tijd om goede grondstoffen te krijgen met gestandardiseerde werkzame stoffen.
![]()
wtf xxl waarom is de basic bulk whey aka perfect protein alweer in prijs gestegen? Als de kwaliteit verbeterd zou zijn, ok, maar het heeft een andere zak en naam gekregen. :/
Hopelijk komt Glycine er ook in voor
5-htp liever niet
wtf xxl waarom is de basic bulk whey aka perfect protein alweer in prijs gestegen? Als de kwaliteit verbeterd zou zijn, ok, maar het heeft een andere zak en naam gekregen. :/
Teveel 5htp kan serotonine overdosis geven , is echt niet gezond
Staan zelf een paar posts erover in een bepaalde topic waaronder Cools en etc post over 5htp
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ken-echt-werken-eigenlijk-281489/index79.html
pagina 79 van dit topic , mss paar pagina's ervoor ook
Neem liever L-Tryptofaan
---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 10:37 ----------
Grondstofprijzen stijgen
kom ik op terug.
De prijs is niet gestegen er was een uitverkoop toen was de prijs wat lager dan normaal enige wat anders is is dat er geen korting meer is bij meerstuks. Alle grondstoffen prijzen schieten omhoog, reken ermaar op dat je bij alle merken en shops over een tijd meer moet gaan betalen voor je eiwitten. Kwestie van tijd tot de prijzen gaat stijgen, dit is een wereldwijd probleem. De nieuwe zak en naamsverandering hebben daar dus niets mee te maken.
Klopt, maar een combinatie van beide kan mits je de 5-HTP maar laag doseert zijn we achter gekomen.