Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pakketje is binnen gekomen Rene. Super bedankt! :)

Hey Rene,

ken je mij nog ( van de PM) ?

Haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.204
Hey Rene,

ken je mij nog ( van de PM) ?

Haha

Ja :D

We zien af van de verkoop omdat DMAA nu echt verboden is, alleen natuurlijke geranamine mag verkocht worden. We hebben een pot laten testen en dit product bevatte een synthetische variant en dat mag niet dus.

Ja :D

We zien af van de verkoop omdat DMAA nu echt verboden is, alleen natuurlijke geranamine mag verkocht worden. We hebben een pot laten testen en dit product bevatte een synthetische variant en dat mag niet dus.

oh, dat is wel jammer. Er is nu in ieder geval duidelijkheid!

Bedankt voor je reply.

• #23.206
Ja vinden wij ook jammer.... :(

• #23.207
Little Big Man!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, net even gewinkeld:D
  XXL Nutrition, Xtreme Test, 90 caps1€ 37.50XXL Nutrition, Vitamin C1000, 120 tabs1€ 9.95XXL Nutrition, Omega 3, 100 softgels1€ 9.50XXL Nutrition, Essential Amino Stack, 500 gram(Punch)1€ 21.95XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat)3€ 2.85XXL Nutrition, CreaShock Caps, 2x 240 caps1€ 54.95XXL Nutrition, Amino 7000, 325 tabs1€ 23.95XXL Nutrition, Cardio Xcelerator, 400 gram(Watermeloen)1€ 27.95  .
Is mijn stock terug wat gevuld en ook wat nieuws proberen zoals de creatine en cardioX;)

• #23.209
Zo, net even gewinkeld:D
  XXL Nutrition, Xtreme Test, 90 caps1€ 37.50XXL Nutrition, Vitamin C1000, 120 tabs1€ 9.95XXL Nutrition, Omega 3, 100 softgels1€ 9.50XXL Nutrition, Essential Amino Stack, 500 gram(Punch)1€ 21.95XXL Nutrition, Delicious Protein Soup, Zakje 30 gram(Tomaat)3€ 2.85XXL Nutrition, CreaShock Caps, 2x 240 caps1€ 54.95XXL Nutrition, Amino 7000, 325 tabs1€ 23.95XXL Nutrition, Cardio Xcelerator, 400 gram(Watermeloen)1€ 27.95  .
Is mijn stock terug wat gevuld en ook wat nieuws proberen zoals de creatine en cardioX;)

Flink gewinkeld :thumbs:

Laat even weten wat je van de CreaShock en Cardio Xcelerator vind.

en bedankt voor je vertrouwen in ons :)

Misschien bij de broeken een goed idee om dieperen zakken en/of een rits erin te maken?

Heb een Samsung Galaxy S2 en die is zojuist uit m'n XXLbroekzak gevallen samen met m'n sleutels ed, helaas heeft m'n telefoon dat niet overleeft :')

2ntzq8l.jpg

Misschien bij de broeken een goed idee om dieperen zakken en/of een rits erin te maken?

Heb een Samsung Galaxy S2 en die is zojuist uit m'n XXLbroekzak gevallen samen met m'n sleutels ed, helaas heeft m'n telefoon dat niet overleeft :')

2ntzq8l.jpg

Misschien een idee om geen telefoon mee te nemen naar trainen? :p

Ik luister via AUX muziek in m'n homegym dus vandaar dat ik 'm dan bij heb/had ;)

Ja of misschien denk hij dat XXL zijn tel gaat vergoeden. :roflol:

Misschien geen voorbarige conclucies trekken, 31 jarige wijsneus. Tuurlijk vergoeden ze mijn telefoon niet, het is gewoon een tip voor andere mensen en de volgende lading XXL broeken.

• #23.215

2ntzq8l.jpg

ooo.. dat is minder! Maar dat hadden we ook gezien, zodra we weer broeken laten maken komt er een iets diepere zak in en mss ook wel een ritsje of een drukknoopje. Dat moeten we nog even bekijken.

Arthur is back on track zo te zien.
Natuurlijk mag ik dan ook niet achterblijven met foto's:p

:D

Ik zie veel mensen whatsappen tijdens de training dan zeg ik dat scheelt je 5kg spiermassa per jaar :D

Ja of misschien denk hij dat XXL zijn tel gaat vergoeden. :roflol:

:slap:

Ik luister via AUX muziek in m'n homegym dus vandaar dat ik 'm dan bij heb/had ;)

Misschien geen voorbarige conclucies trekken, 31 jarige wijsneus. Tuurlijk vergoeden ze mijn telefoon niet, het is gewoon een tip voor andere mensen en de volgende lading XXL broeken.

eigen muziek is vaak wel beter inderdaad! ;)

Hee Rene, wat is je beste PWO behalve Unleash? Want heb deze in de oude en nieuwe versie al zo vaak op vind hem niet meer te harken haha.

Net weer even een bestelling geplaatst, ref. 242922
Tot binnenkort! :)

Terug
Naar boven