AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat voor leuke goodies zitten er aan te komen Rene?

Mmmm hoelang moete we daar nog op wachten dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.445
---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 20:29 ----------

[/COLOR]

We hebben een Zweedse partner die Scandinavie voor zijn rekening neemt, is een groep leuke jongens die ook allemaal aan de ijzer hangen. Ze doen het echt goed :thumbs:

Zo hebben we een ook Poolse partner en een Roemeense, binnenkort breiden we ook uit naar andere landen.

Knallen! :wl:

XXL internationaal.
Renee mijn koffers staan al klaar, just give me the word.
XXL Turkey, Economie loopt nu super :)[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yoo René,

De isolaat is dat op droge of natte basis?

• #23.448
Rene moet binnenkort weer paar nieuwe potten isolaat, de aarbei vind ik echt:zuip:
maar de vanille is niet echt mijn ding, welke smaken kan je me aanraden?:p:brew:

• #23.454
Rene moet binnenkort weer paar nieuwe potten isolaat, de aarbei vind ik echt:zuip: maar de vanille is niet echt mijn ding, welke smaken kan je me aanraden?:p:brew:

Smaken zijn erg persoonlijk dus lastig om te zeggen, sowieso heeft isolaat een wat vlakke smaak. Zou het zo ook even niet weten.. Zelf heb ik al een tijd geen isolaat gehad.

binnenkort maar is een potje extreme test bestellen.

• #23.459
Laat maar komen:)
25068617 -05-2013 19:59:51BSN, Syntha 6, 1320 gr(Vanille ijs), aantal:1Fitmax, BCAA Pro 4200, 120 tabs, aantal:1XXL Nutrition, XXL T-Shirt, Grijs(M), aantal:1ISS Research, Oh Yeah Total Protein System, 1814 gram(Vanille), aantal:1BSN, Syntha-6 Isolate, 912 gram(Vanille), aantal:1XXL Nutrition, Omega 3, 100 softgels, aantal:1XXL Nutrition, XXL Keukenweegschaal, 1 stuk, aantal:1XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel), aantal:5

Terug
Naar boven