AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hebben jullie op de planning staan om komend jaar een vergelijkbaar persoon als Thomas Berghe te sponsoren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.462
Laat maar komen:)
25068617 -05-2013 19:59:51BSN, Syntha 6, 1320 gr(Vanille ijs), aantal:1Fitmax, BCAA Pro 4200, 120 tabs, aantal:1XXL Nutrition, XXL T-Shirt, Grijs(M), aantal:1ISS Research, Oh Yeah Total Protein System, 1814 gram(Vanille), aantal:1BSN, Syntha-6 Isolate, 912 gram(Vanille), aantal:1XXL Nutrition, Omega 3, 100 softgels, aantal:1XXL Nutrition, XXL Keukenweegschaal, 1 stuk, aantal:1XXL Nutrition, Delicious Protein Bar, 1 reep(Chocolate & Caramel), aantal:5

Komt eraan!

Hebben jullie op de planning staan om komend jaar een vergelijkbaar persoon als Thomas Berghe te sponsoren?

wie is dat dan? ???

Bodyenfitshop had Thomas kennelijk gesponsord met een supplementenpakket waarna hij dat opzichtig op facebook had geplaatst. Opzich goede marketing maar zou persoonlijk zo'n figuur niet eens willen sponsoren, volgens mij heeft die gozer 2x de sportschool van binnen gezien.

Ohja Thomas Berge is een Nederlandse zanger.

• #23.466
Bodyenfitshop had Thomas kennelijk gesponsord met een supplementenpakket waarna hij dat opzichtig op facebook had geplaatst. Opzich goede marketing maar zou persoonlijk zo'n figuur niet eens willen sponsoren, volgens mij heeft die gozer 2x de sportschool van binnen gezien.

Ohja Thomas Berge is een Nederlandse zanger.

Nou niets voor ons! :D Ik heb even gekeken en die Thomas is een coke snuiver, nu niet echt iemand om promotie te maken voor je supplementen.

Verder heeft dat verwende ventje nog nooit een gym gezien volgens mij haha..

Nee.. ik vind het een belachelijk iets en al zou het marketingtechnisch een goede actie zijn dan zou ik het nog zeker niet doen. :wave2:

Thomas Berge :kots::kots::kots:

in de UK is Lean Xtreme weer in stock. Wanneer mogen wij deze bij jullie weer verwachten?

• #23.471
Zojuist de omschrijving gelezen, is zeker interessant.
Hoe is jouw ervaring met deze fatburner?

Toch is het bij ons geen burner die zo goed aanschreven staat, we krijgen er niet veel feedback over terug. Anders van bijvoorbeeld lipo-6 of animal cuts.

Toch is het bij ons geen burner die zo goed aanschreven staat, we krijgen er niet veel feedback over terug. Anders van bijvoorbeeld lipo-6 of animal cuts.
Animal Cuts is leuk spul :D

Btw, vandaag is een mooie dag! Sinds een week terug gaan trainen, straks een XXL reep om me te belonen en voor de training Unleash proberen! :thumbs:

Mijn keuken weegschaal van jullie als ik die aan zet begind hij al op te lopen druk ik er nog een x op gaat hij op 0 maar begind hij weer te lopen hebben dit er meer?

Heb geen weegschaal van xxl maar de mijne heeft hetzelfde als de batterij bijna leeg is. Misschien kan het daar aan liggen?

I know, klinkt stom maar je weet nooit.

• #23.474
Animal Cuts is leuk spul :D

Btw, vandaag is een mooie dag! Sinds een week terug gaan trainen, straks een XXL reep om me te belonen en voor de training Unleash proberen! :thumbs:

Ok succes! :wl:

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 10:00 ----------

Heb geen weegschaal van xxl maar de mijne heeft hetzelfde als de batterij bijna leeg is. Misschien kan het daar aan liggen?

I know, klinkt stom maar je weet nooit.

aha dat zou zomaar kunnen! goede tip!

in de UK is Lean Xtreme weer in stock. Wanneer mogen wij deze bij jullie weer verwachten?

...

Ik heb er zo geen zicht op maar meen dat we deze ook besteld hadden.

Zojuist de omschrijving gelezen, is zeker interessant.
Hoe is jouw ervaring met deze fatburner?

Met alle respect, maar deze zijn volkomen onvergelijkbaar. Lean Xtreme is helemaal geen 'fat burner,' maar een supplement de werking van het stresshormoon cortisol remt en de schildklierwerking verbeterd. LX bevat geen stimulanten zoals cafeïne. Je hebt niet alleen geen opgefokt gevoel, gevolgd door een crash, maar juist en lekker ontspannen gevoel en je slaapt er beter van. Bovenal heb ik er goede resultaten mee behaald, in tegenstelling tot met Lipo 6.

Ik ben wel te spreken over jullie eigen nieuwe fatburner Fat Attack. Deze zou ik graag willen stacken met LX, waarbij ik die laatste mogelijk pas toe voeg in de laatste 2 weken van een zesweekse cut cyclus.

• #23.476
Met alle respect, maar deze zijn volkomen onvergelijkbaar. Lean Xtreme is helemaal geen 'fat burner,' maar een supplement de werking van het stresshormoon cortisol remt en de schildklierwerking verbeterd. LX bevat geen stimulanten zoals cafeïne. Je hebt niet alleen geen opgefokt gevoel, gevolgd door een crash, maar juist en lekker ontspannen gevoel en je slaapt er beter van. Bovenal heb ik er goede resultaten mee behaald, in tegenstelling tot met Lipo 6.

Ik ben wel te spreken over jullie eigen nieuwe fatburner Fat Attack. Deze zou ik graag willen stacken met LX, waarbij ik die laatste mogelijk pas toe voeg in de laatste 2 weken van een zesweekse cut cyclus.

ok my bad! ik heb me er nooit in verdiept. weet alleen wel waar we goede berichten over krijgen en waarvan ik nooit iets hoor... Ik ga er eens naar kijken zo.

Hey René,

Ik zag Xtreme test staan. Ik weet dat ik nog 'maar' 26 jaar ben, maar als ik de symptomen doorlees die kunnen duiden op laag test niveau, herken ik dat eigenlijk allemaal wel (Lusteloos - weinig energie, veel buikvet rond de navel, droge huid. spieren die maar niet willen groeien). Heeft het zin om Xtreme test te proberen?

Hey René,

Ik zag Xtreme test staan. Ik weet dat ik nog 'maar' 26 jaar ben, maar als ik de symptomen doorlees die kunnen duiden op laag test niveau, herken ik dat eigenlijk allemaal wel (Lusteloos - weinig energie, veel buikvet rond de navel, droge huid. spieren die maar niet willen groeien). Heeft het zin om Xtreme test te proberen?

Ja , baat het niet dan schaadt het niet.

Probeer het gewoon;)

All naturel ingredients.

Goed idee om te stacken, en beter slapen is ook mooi meegenomen, ik slaap maar hooguit 4 uurtjes vast
Voel jij je wel goed uitgerust dan? en hoe ligt je inname? volgens de omschrijving 1x smorgens nuchter en 1x 4uur later.. en de laatste 1 uur voor het slapen ofzo? kwil deze week wel een fatburner hebben...

René, is het mogelijk om een unleash sample mee te geven ipv een whey sample :o:o:o
250980

Terug
Naar boven