AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ok my bad! ik heb me er nooit in verdiept. weet alleen wel waar we goede berichten over krijgen en waarvan ik nooit iets hoor... Ik ga er eens naar kijken zo.

Hoe zeker zijn wij als klant dat de producten de real deal zijn.

Omdat op DBB de laatste tijd geruchten gaan over fake producten, onder andere dat bodyenfitshop fake Craze zou verkopen werd te sprake gekomen.

Ik wil hiermee niet specifiek bodyenfitshop beschuldigen, ik vroeg mijn gewoon af hoe wij als klant zekerder kunnen zijn over de echtheid van bepaalde producten.

Ook huismerk producten, hoe weten jullie als shop zeker dat als je jullie huismerk producten laat maken dat jullie 100% zeker zijn dat het erin zit wat jullie willen dat erin zit.

Ik bedoel de ingrediënten en de doseringen per ingrediënt etc...

Heel die heisa rond het product Craze deed mij dit gewoon afvragen.

Omdat op DBB de laatste tijd geruchten gaan over fake producten, onder andere dat bodyenfitshop fake Craze zou verkopen werd te sprake gekomen.

Ik wil hiermee niet specifiek bodyenfitshop beschuldigen, ik vroeg mijn gewoon af hoe wij als klant zekerder kunnen zijn over de echtheid van bepaalde producten.

Ook huismerk producten, hoe weten jullie als shop zeker dat als je jullie huismerk producten laat maken dat jullie 100% zeker zijn dat het erin zit wat jullie willen dat erin zit.

lijkt mij dat dat contractueel wordt vastgelegd, fabrikanten en producenten hebben zo hun verplichtingen en wellicht dat er steekproeven op kwaliteit worden genomen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.483
Hey René,

Ik zag Xtreme test staan. Ik weet dat ik nog 'maar' 26 jaar ben, maar als ik de symptomen doorlees die kunnen duiden op laag test niveau, herken ik dat eigenlijk allemaal wel (Lusteloos - weinig energie, veel buikvet rond de navel, droge huid. spieren die maar niet willen groeien). Heeft het zin om Xtreme test te proberen?

Dat kan je het zeker een keer proberen,het kan zomaar zijn dat je test aanmaak wat verstoort is. Als je het neemt hou me dan even op de hoogte hoe het gaat.

René, is het mogelijk om een unleash sample mee te geven ipv een whey sample :o:o:o
250980

Die zijn er nog niet.... is iets mis gegaan met afvullen. zaten 3 doseringen in een zakje ipv 1. dus hebben we alles moeten terugsturen om opnieuw af te vulleb.

Er is fake craze in omloop... wij kopen sowieso altijd bij de producent zelf of bij die officiele importeur. Er zijn ook vaak wat duistere aanbieders maar daar gaan wij nooit op in.

Dat is een reden waarom ik alleen onze XXL spullen neem, daarvan weet ik zeker wat er inzit ;) Alle grondstoffen worden gecontroleerd voor ze vermengd worden.

lijkt mij dat dat contractueel wordt vastgelegd, fabrikanten en producenten hebben zo hun verplichtingen en wellicht dat er steekproeven op kwaliteit worden genomen.

Ik heb ook regelmatig mijn twijfels over sommige supplementen als ik eerlijk ben. de controle door overheden laat ook te wensen over.

Dat is een reden waarom ik alleen onze XXL spullen neem, daarvan weet ik zeker wat er inzit ;) Alle grondstoffen worden gecontroleerd voor ze vermengd worden.

Ik heb ook regelmatig mijn twijfels over sommige supplementen als ik eerlijk ben. de controle door overheden laat ook te wensen over.[/QUOTE]

Maar ben je dan volledig afhankelijk van de VWO toch niet?
Produkten en grondstoffen worden toch geleverd met kwaliteitscertificaat?
Vooral eigen merk XXL? kben zomaar nieuwsgierig René ;)

• #23.485

Ik heb ook regelmatig mijn twijfels over sommige supplementen als ik eerlijk ben. de controle door overheden laat ook te wensen over.

Maar ben je dan volledig afhankelijk van de VWO toch niet?
Produkten en grondstoffen worden toch geleverd met kwaliteitscertificaat?
Vooral eigen merk XXL? kben zomaar nieuwsgierig René ;)[/QUOTE]

De VWA komt zo nu en dan langs en neemt wat spullen mee en dat testen ze inderdaad. Voor de rest kopen wij grondstoffen zelf in bij betrouwbare bronnen. We krijgen vaak aanbod van goedkope whey's in bulk van enkele 1000'en kg en andere stoffen maar ik vertrouw dat niet en ga nooit op in op deze aanbiedingen.

Wat hebben jullie met de XXL Multivit gedaan?
Eerst waren ze glad (makkelijk doorslikken) en wit, nu zijn ze ruw en groen.
Krijg ze amper weg.

• #23.487
Wat hebben jullie met de XXL Multivit gedaan?
Eerst waren ze glad (makkelijk doorslikken) en wit, nu zijn ze ruw en groen.
Krijg ze amper weg.

Ze worden gemaakt bij een andere tableteerder, de tablet moet wel goed te slikken zijn overigens. ik ga dat even bekijken vandaag op de zaak.

misschien leuk om eens naar te kijken:

Naar aanleiding van een artikel in de MD ben ik even gaan zoeken en kwam op enkele leuke dingen uit
ivm glycine en verbeterde slaapkwaliteit.

Gebruikt iemand dit ???

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1479-8425.2007.00262.x/abstract

Abstract
In human volunteers who have been continuously experiencing unsatisfactory sleep, effects of glycine ingestion (3 g) before bedtime on subjective sleep quality were investigated, and changes in polysomnography (PSG) during sleep were analyzed. Effects on daytime sleepiness and daytime cognitive function were also evaluated. Glycine improved subjective sleep quality and sleep efficacy (sleep time/in-bed time), and shortened PSG latency both to sleep onset and to slow wave sleep without changes in the sleep architecture. Glycine lessened daytime sleepiness and improved performance of memory recognition tasks. Thus, a bolus ingestion of glycine before bedtime seems to produce subjective and objective improvement of the sleep quality in a different way than traditional hypnotic drugs such as benzodiazepines.

Vraag:

Waarom bevat het B100 complex slechts 25mg B6 (Swanson of Now Foods bevatten 100mg)?

• #23.493
Vraag:

Waarom bevat het B100 complex slechts 25mg B6 (Swanson of Now Foods bevatten 100mg)?

25mg B6 is al 1786% van de ADH, wij hebben advies gekregen deze niet hoger te doseren omdat dit zinloos is. Al het meerdere wordt via de urine weer naar buitengegooid.

Rene, m'n creatine is bijna op. Welke adviseer jij me om te nemen?

De gewone http://www.xxlnutrition.nl/creatine-monohydraat/xxl-nutrition of toch een andere?

Ik zou creashock pump proberen :D

• #23.495
25mg B6 is al 1786% van de ADH, wij hebben advies gekregen deze niet hoger te doseren omdat dit zinloos is. Al het meerdere wordt via de urine weer naar buitengegooid.

Ok, interesting. Now Foods heeft een B12 product met 2mg (dus 33,330% van de ADH). Goed te weten.

• #23.498
  • #23.500
En je blijft mijn aandacht hebben, waarom niet? (nee srs ik doe dit nu altijd maar wil wel weten waarom niet)

Dat vertraagd de opname, en creatine moet je niet te lang in de maag hebben, dan zet het zich om naar creatinine een afvalstof ;)

nu gaan we trainen :wl:

Terug
Naar boven