XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb de CCG binnen, deze smaakt zeker beter dan die Mammoth 2500 :D ..
zal de foldertjes ook is rondstrooien in de sportschool ;)

Dat doe ik ook mog steeds...ik leg ze altijd in de kleedkamers maar ik heb het gevoel dat het personeel ze verwijderd.....in vervolg allemaal maar zelf overhandigen.

Dat doe ik ook mog steeds...ik leg ze altijd in de kleedkamers maar ik heb het gevoel dat het personeel ze verwijderd.....in vervolg allemaal maar zelf overhandigen.

Ik heb ze ook op de muaythaiclub achtergelaten, ik hoop dat René er iets aan heeft :o

ik krijg altijd giga korting bij me huidige "dealer", anders was ik je vaste klant XXL ;)

Die maten van me die bestellen nooit wat online op 1tje na, die jongens halen het liever bij de duurdere zaak hier in de stad :o

Haha, iedereen strooit XXL foldertjes :D

Ik ben nu een maandje bezig en ga me eens een beetje verdiepen in voeding ed.
Ik ben 1.83m en weeg al jarenlang 72 kilo(nu 26 jaar) Ik kom dus moeilijk aan en eet denk ik niet genoeg eiwitten.
Moet ik dan alleen eiwitten(protein) bestellen en welke vorm van de verschillende? Of iets met ook koolhydraten erdoorheen?
Verder lijkt een potje crea me ook wel handig, gewoon Monohydraat is denk ik prima of is een andere aan te raden?

THX!!

Ik ben nu een maandje bezig en ga me eens een beetje verdiepen in voeding ed.
Ik ben 1.83m en weeg al jarenlang 72 kilo(nu 26 jaar) Ik kom dus moeilijk aan en eet denk ik niet genoeg eiwitten.
Moet ik dan alleen eiwitten(protein) bestellen en welke vorm van de verschillende? Of iets met ook koolhydraten erdoorheen?
Verder lijkt een potje crea me ook wel handig, gewoon Monohydraat is denk ik prima of is een andere aan te raden?

THX!!

Ik zou gewoon met de mono beginnen, potje whey en op dat gewicht misschien nog een gainer, nothing fancy, gewoon de basis dan kun je daarna de rest ook nog eens proberen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.354
wat is t verschil tussen die protein 80 en protein instant? En is die complex grab gainer beter voor een starten of de gewone weight gainer?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.356
wat is t verschil tussen die protein 80 en protein instant? En is die complex grab gainer beter voor een starten of de gewone weight gainer?

Whey is het beste na de training en bij je ontbijt, op andere tijdstippen is pro80 een betere keuze. Wil je ook gedurende de dag je eiwitbehoefte aanvullen met een shake dan zou ik voor pro80 kiezen.

Als je niet zo snel vet aanzet kan je gewoon voor weightgainer gaan anders beter de complex carbgainer nemen.

René

ok duidelijk, en die weightgainer half uur voor de training neem ik aan?

ik neem m altijd gelijk erna maar het kan er ook nog is voor ja.

Terug
Naar boven