- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn er bijna doorheen... ik zal snel beginnen met ontwerpje voor een nieuwe editie
En bedankt allemaal met het verspreiden van het XXL virus![]()

(rpm) weet alleen nog niet of ik hem wel moet gebruiken...kan het geen kwaad bij dames??
damn snelle service van xxl nutrition zeg! echt super!
ook leuk dat er een sample bij zit(rpm) weet alleen nog niet of ik hem wel moet gebruiken...kan het geen kwaad bij dames??
anders test ik lkkr een end weg
twas mijn eerste aankoopervaring bij xxl nut. maar dat gaat zeker vaker voorkomen! toppie!

Nee volgens mij niet .. maar weet het niet zeker.. probeer het even en hou ons allemaal op de hoogte
Nee ... kan prima voor vrouwen geen enkel probleem.
René
Ik heb met de eigenaar van de Balck Widow in maastricht gesproken, daar mag ik de folders ook neerleggen, als jij dat goed vind ofcourse, komen best wel veel beesten daar![]()

René, wat gebeurt er eigenlijk als er niemand thuis is als er geleverd wordt? Ik ben overdag werken dus hoogstwaarschijnlijk kan ik het paket niet in ontvangst nemen en ik heb zo direct geen alternatief adres waar het kan geleverd worden.
Houdt mijn lokaal postkantoor het pak dan gewoon? Dat zou eigenlijk handig zijn als ik het daar gewoon kan afhalen
of ze geven het ergens anders af....heb ik laatst ook tegengekomen.
Ik baat een schoenwinkel uit in De Panne en woon in Veurne.
Die persoon van Dpd weet dat ik die winkel uitbaat in De Panne maar het verzendadres is Veurne....dus kwam hij het afgeven in De Panne. Resultaat ik mag het meesleuren naar huis.
Verzendadres = Verzendadres
ja klopt DPD doet dat.. ok wij hebben daar last van met onze toeleverancies ooit.. Brengen ze het op mijn huisadres ipv het geadreserde adres..
'k zal hem eens goed zijn vet geven......ik zal hem eens gebruiken om een Tbar row mee te doen.....en neem hem vast aan zijn twee oren.
haha..'k zal hem eens goed zijn vet geven......ik zal hem eens gebruiken om een Tbar row mee te doen.....en neem hem vast aan zijn twee oren.

kijk, dat is nog eens mooi, en ook nog zeer gunstig geprijst! (duh!Ik heb een losse topic gemaakt maar ik post het ook maar even in de XXL thread:
Beste Forumleden we hebben weer een aantal producten toegevoegd aan het assortiment, hier een overzicht.
ADAM vit Now Foods
Xpand Dymatize
Beta Alanine PrimaForce
Cissus PrimaForce
naNO Vapor Muscletech
Vetmeter Accufitness
Super Charge Labrada
Green Bulge Controlled Labs
Viraloid Vyotech
Phosphagen HP EAS
L-Glutamine met MSM IDS
Vitamin Packs ISS
AAKG Extreme Caps Olimp
Stacker CEE NVE
René
) ik ga donderdag even bestellen bij je
(want dan heb ik het vrijdag thuis
)
Krijg je ook leangainer (interactive) in je assortiment? Ik zie dat je alleen mammoth hebt?