AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

alles kaal dus

We zijn er bijna doorheen... ik zal snel beginnen met ontwerpje voor een nieuwe editie :D

En bedankt allemaal met het verspreiden van het XXL virus :wl:

Ik heb met de eigenaar van de Balck Widow in maastricht gesproken, daar mag ik de folders ook neerleggen, als jij dat goed vind ofcourse, komen best wel veel beesten daar :joint:

damn snelle service van xxl nutrition zeg! echt super!:thumb:

ook leuk dat er een sample bij zit :cool: (rpm) weet alleen nog niet of ik hem wel moet gebruiken...kan het geen kwaad bij dames??

anders test ik lkkr een end weg :D

twas mijn eerste aankoopervaring bij xxl nut. maar dat gaat zeker vaker voorkomen! toppie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.364
damn snelle service van xxl nutrition zeg! echt super!:thumb:
ook leuk dat er een sample bij zit :cool: (rpm) weet alleen nog niet of ik hem wel moet gebruiken...kan het geen kwaad bij dames??
anders test ik lkkr een end weg :D
twas mijn eerste aankoopervaring bij xxl nut. maar dat gaat zeker vaker voorkomen! toppie!

Nee volgens mij niet .. maar weet het niet zeker.. probeer het even en hou ons allemaal op de hoogte :D

Nee ... kan prima voor vrouwen geen enkel probleem.

René

Ik heb met de eigenaar van de Balck Widow in maastricht gesproken, daar mag ik de folders ook neerleggen, als jij dat goed vind ofcourse, komen best wel veel beesten daar :joint:

Lol ik denk niet dat je daar veel mensen vind die serieus met hun lichaam bezig zijn ;)

René, wat gebeurt er eigenlijk als er niemand thuis is als er geleverd wordt? Ik ben overdag werken dus hoogstwaarschijnlijk kan ik het paket niet in ontvangst nemen en ik heb zo direct geen alternatief adres waar het kan geleverd worden.

Houdt mijn lokaal postkantoor het pak dan gewoon? Dat zou eigenlijk handig zijn als ik het daar gewoon kan afhalen

De bestelling wordt binnen 24 uur na ontvangst van u betaling verzonden. Wij verzenden per TPG indien u tijdens de bezorging niet thuis laat deze een kaartje achter en komt de volgende dag terug. Bent u dan niet aanwezig dan kan het pakket de volgende dag afgehaald worden op een postkantoor welke op het achtergelaten kaartje staat aangegeven

• #2.369
René, wat gebeurt er eigenlijk als er niemand thuis is als er geleverd wordt? Ik ben overdag werken dus hoogstwaarschijnlijk kan ik het paket niet in ontvangst nemen en ik heb zo direct geen alternatief adres waar het kan geleverd worden.

Houdt mijn lokaal postkantoor het pak dan gewoon? Dat zou eigenlijk handig zijn als ik het daar gewoon kan afhalen

Voor belgie geeft TNT het over aan DPD meen ik.. je krijgt dan een briefje en kan je een bezorgafpraak maken meen ik.

rene

Of ze laten het gewoon achter aan je deur...:rolleyes::mad:

of ze geven het ergens anders af....heb ik laatst ook tegengekomen.

Ik baat een schoenwinkel uit in De Panne en woon in Veurne.
Die persoon van Dpd weet dat ik die winkel uitbaat in De Panne maar het verzendadres is Veurne....dus kwam hij het afgeven in De Panne. Resultaat ik mag het meesleuren naar huis.

Verzendadres = Verzendadres

• #2.372
of ze geven het ergens anders af....heb ik laatst ook tegengekomen.

Ik baat een schoenwinkel uit in De Panne en woon in Veurne.
Die persoon van Dpd weet dat ik die winkel uitbaat in De Panne maar het verzendadres is Veurne....dus kwam hij het afgeven in De Panne. Resultaat ik mag het meesleuren naar huis.

Verzendadres = Verzendadres

ja klopt DPD doet dat.. ok wij hebben daar last van met onze toeleverancies ooit.. Brengen ze het op mijn huisadres ipv het geadreserde adres..

kijk, dat is nog eens mooi, en ook nog zeer gunstig geprijst! (duh! ;)) ik ga donderdag even bestellen bij je ;) (want dan heb ik het vrijdag thuis :D )

verkoopt het trouwens een beetje? ik ga je in ieder geval laten weten of ik er wat van merk :D

Krijg je ook leangainer (interactive) in je assortiment? Ik zie dat je alleen mammoth hebt?

• #2.378
Krijg je ook leangainer (interactive) in je assortiment? Ik zie dat je alleen mammoth hebt?

Weet je wat het is... Mammoth was heel veel vraag naar.. Ze hebben me hier over de streep moeten trekken om deze toe te voegen. Ik vind deze vergelijkbaar met onze eigen Weightgainer dus weinig toegevoegde waarde.

Leangainer ga ik niet toe voegen, we hebben de complex carb gainer en dat is een absolute gainer topper. Ik zie in Leangainer ook niet iets extra's dan om toe te voegen..

Mss gaat de Mammoth er wel weer uit zijn mega lomp die emmers ook.. Krijgen al een paar mailtjes van mensen die zeggen dat het niet oplost, goor is .. kortom ontevreden zijn.

René

leangainer is nochtans zeer goed....neem die ook altijd.
Zeer veel nuttige ingrediënten.....maar ja het stopt ergens...je kan ook niet
alles in huis hebben.

ah das jammer man :(

Wat ik zo ideaal vind aan leangainer is dat het geen vet bevat en dus ideaal is voor massive-eating dieet (vetten en kh gescheiden houden). Plus nog meer (glutamine, vezels uit groenten en fruit, enzymen mix, etc...).

Terug
Naar boven