Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

effe een vraagje:
De Gold standard 100% whey protein van ON kan je die ook in chocoladesmaak krijgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
effe een vraagje:
De Gold standard 100% whey protein van ON kan je die ook in chocoladesmaak krijgen?

Ja kan ik evt wel regelen hoor... maar we hebben een beetje gekozen voor 2 smaken.. als je die wilt bestel ik die even..

rene

Oh hehe , ik vind de whey van XXL ook erg goed maar mijn probleem is dat ik de choco van Cytosports lekkerder vind en dat de prijs bij de meeste webshops ook maar rond de 40€ per 5lbs is. Aardbei van XXL vind ik dan wel weer yummie ;)
Dus als het teveel moeite is hoeft het niet echt hoor , dan bestel ik wel jullie huismerk. ;)

• #2.327
Oh hehe , ik vind de whey van XXL ook erg goed maar mijn probleem is dat ik de choco van Cytosports lekkerder vind en dat de prijs bij de meeste webshops ook maar rond de 40€ per 5lbs is. Aardbei van XXL vind ik dan wel weer yummie ;)
Dus als het teveel moeite is hoeft het niet echt hoor , dan bestel ik wel jullie huismerk. ;)

:bow: als je lekker whey wilt dan moet je syntha 6 nemen maar die is weer even duurder. De importeur heeft ze nog niet binnen van cyto.

wat is een goede langzame eiwit voor het slapen?

ja maar kwark ben ik ook wel is zat ;)

`wat verschilt 80 met instant dan?

dat doe ik nu ook ;) beetje siroop of wat aarbei whey maar altijd het zelfde is ook niet alles

Doe ik voortaan ook, lepeltje Pro 80 aardbei erdoor... en smullen maar:D

Heb de CCG binnen, deze smaakt zeker beter dan die Mammoth 2500 :D ..
zal de foldertjes ook is rondstrooien in de sportschool ;)

• #2.339
Heb de CCG binnen, deze smaakt zeker beter dan die Mammoth 2500 :D ..
zal de foldertjes ook is rondstrooien in de sportschool ;)

:thumbs: als je de CCG een tijdje laat staan na shake wordt deze al romiger :p komt denk ik doordat de voedingsvezels vocht op gaan nemen.
Ik denk trouwens ook dat CCG 1 van de weinige gainers is met voedingsvezels.

René

ik ga ook voor die complex carb gainer denk ik

Terug
Naar boven