Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een complex carb gainer en gewone pro80 die je mixed met havermout?

woehoe ze zijn bij xxlnutrition snelheidsrecords aan het breken. Dinsdag bestelling gedaan en hierjuist alles al binnen. En dat naar belgïe. :-)

Vraagje:

Wat is eigenlijk het echte doel van zo'n Complex Carb Gainer ???

Vraagje:

Wat is eigenlijk het echte doel van zo'n Complex Carb Gainer ???

Ik meng het met magere melk en dan drink ik het op. Dan heb ik als ik snel weg moet gelijk 500-600 kcal als ontbijt binnen. Makkelijker als boterhammen smeren of Brinta met een lepel opeten.

Ik meng het met magere melk en dan drink ik het op. Dan heb ik als ik snel weg moet gelijk 500-600 kcal als ontbijt binnen. Makkelijker als boterhammen smeren of Brinta met een lepel opeten.

Dat is waar héhé:p !
Ga hem denk ik de volgende keer ook aanschaffen ! Is gemakkelijk als ontbijt zoals je zelf zegt !!

ga morgen beginnen met die carb gainer dus ben benieuwd.

Dat is waar héhé:p !
Ga hem denk ik de volgende keer ook aanschaffen ! Is gemakkelijk als ontbijt zoals je zelf zegt !!

ik doe lekker 85gr brinta +50gr CCG + 350ml halfvolle melk...je moet er even de tijd voor nemen maar het is het waard :D ontbijt is immers een van de belangrijkste maaltijden heb ik mij laten vertellen.

ik ontbijt 2x... neem standaard 6 boterhammen complexcarbgainer shakeje en bij mijn 4:30 ontbijtje ook wat protein 80

WTH :P sta je voor je ontbijt vroeger op of is het voor je werk?>

En Rene , al een idee wanneer jullie die Complete Whey van Cytosports gaan binnenkrijgen? Ik zit bijna door mijn voorraad whey heen ;)

nog maal eens bedankt voor me te helpen en me zo vlug te e mailen ik had het gewoon verwijderd men gedachten zaten weer eens ergens anders???. En nu maar wachten tot het binnen komt maar daar twijfel ik nie aan weer goeie service van xxl bedankt groetjes jan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.318
En Rene , al een idee wanneer jullie die Complete Whey van Cytosports gaan binnenkrijgen? Ik zit bijna door mijn voorraad whey heen ;)

De impoteur zou me een seintje geven als die er was. Maar hij vond het raar dat ik die wou bestellen omdat volgens hem hha.. een betere prijs kwaliteit verhouding heeft..

ik mail hem weer even.

Net ook even wat besteld... nu niet gaan overdrijven, maar gewoon vrijdag bezorgen zoals gepland he :)

ok, ook al weer binnen. En cool, 4 caps ergolean AMP... da's nou een van de weinige supps waar ik wel nieuwsgierig naar was.

Terug
Naar boven