XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.641
Hee René enig idee, waardoor Unleash! zo hard wordt als je het laat staan?
Heb deze nu tijdje niet gebruikt en wilde deze zaterdag weer nemen, maar moest bijna een bijtel erbij pakken joh :P

• #23.643
Hee René enig idee, waardoor Unleash! zo hard wordt als je het laat staan?
Heb deze nu tijdje niet gebruikt en wilde deze zaterdag weer nemen, maar moest bijna een bijtel erbij pakken joh :P

Dat komt oa door de citrulline en argine nitraat. we doen nu drooghoudzakjes ook in de potten. zat die er niet in?

Sinds weekje aan de fat attack, eerste week 1pil 's ochtends en voor het avond maal.
Sinds gister opgeschroefd naar 2stuks, ben benieuwd!
Vanmiddag even langs de subway, gezond snacken :D

Dat komt oa door de citrulline en argine nitraat. we doen nu drooghoudzakjes ook in de potten. zat die er niet in?

Jawel zat er gewoon netjes in kijk maar ;)

Maakt me voor de rest ook niet veel uit als het nog maar goed mixt met water :)

image.jpg

• #23.646
Sinds weekje aan de fat attack, eerste week 1pil 's ochtends en voor het avond maal.
Sinds gister opgeschroefd naar 2stuks, ben benieuwd!
Vanmiddag even langs de subway, gezond snacken :D

aha lekker :meal:

Jawel zat er gewoon netjes in kijk maar ;)

image.jpg

Maakt me voor de rest ook niet veel uit als het nog maar goed mixt met water :)

Je kan die brokjes mengen met water en het lost wel op. Het probleem is vocht.. veel pre workout hebben daar last van. ik ga eens denken wat we eraan kunnen doen.

Je kan die brokjes mengen met water en het lost wel op. Het probleem is vocht.. veel pre workout hebben daar last van. ik ga eens denken wat we eraan kunnen doen.

Thanks man voor je reactie, ga zaterdag gewoon weer van genieten.
Ben over werking van jullie producten altijd super tevreden,
Creatine monohydraat is ook echt super geweest van jullie, 5kg vocht in de spieren erbij ^^
Hebben jullie deze ook als tab variant? Vind ik namelijk wel handiger dan alle poeders

• #23.648
Thanks man voor je reactie, ga zaterdag gewoon weer van genieten.
Ben over werking van jullie producten altijd super tevreden,
Creatine monohydraat is ook echt super geweest van jullie, 5kg vocht in de spieren erbij ^^
Hebben jullie deze ook als tab variant? Vind ik namelijk wel handiger dan alle poeders

We hebben die wel van Olimp ;) succes kerel!

xxl gaan jullie de smaak watermelon van de pwo craze van driven sports ook binnen krijgen of alleen lemonade en candy grape?

Komen er binnenkort nog tanktops binnen?

Klote post.
Gisteren had mijn pakketje geleverd moeten worden, komen ze niet op de afgesproken tijdstip.
Vandaag tussen 16.30-18uur was de planning. Kom ik 16.35uur thuis, zie ik een briefje liggen dat ze net waren geweest :mad:
Nu weer wachten tot dinsdag
Had graag de fatattack willen uitproberen icm mijn cardio sessies

• #23.656
Maakt inderdaad voor de werking niks uit!
Ging weer heerlijk er op ;)

evolve.jpg

That feel...

haha! goed om te horen :p

Klote post.
Gisteren had mijn pakketje geleverd moeten worden, komen ze niet op de afgesproken tijdstip.
Vandaag tussen 16.30-18uur was de planning. Kom ik 16.35uur thuis, zie ik een briefje liggen dat ze net waren geweest :mad:
Nu weer wachten tot dinsdag
Had graag de fatattack willen uitproberen icm mijn cardio sessies

komen ze maandag niet dan?

Door de verkeerde bezuinigingen in de afgelopen jaren bij TNT, leveren ze hier geen pakketten meer uit op maandag.
Ach ja heb ik iets om naar uit te kijken :)

Cookies 'n cream, speculaas, appeltaart... So fking good! Echt cheat meal flavour.
Bij andere whey's heb je nog wel eens dat een chemisch smaakje naar boven drijft, maar bij whey delicious helemaal niet. Keep it up! :bow:
Vanmiddag maar weer een bestelling plaatsen. M'n potten kunnen wel wat broertjes en zusjes gebruiken. :grinny:

Cookies 'n cream, speculaas, appeltaart... So fking good! Echt cheat meal flavour.
Bij andere whey's heb je nog wel eens dat een chemisch smaakje naar boven drijft, maar bij whey delicious helemaal niet. Keep it up! :bow:
Vanmiddag maar weer een bestelling plaatsen. M'n potten kunnen wel wat broertjes en zusjes gebruiken. :grinny:

Vond die appeltaart sample echt heerlijk. Vind jij deze smaak naar meerdere keren achtereen nog steeds goed te doen? Of is slechts leuk voor de afwisseling

Terug
Naar boven