Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog een vanille pot van vorig jaar staan die nog steeds niet op is. Na een paar pannenkoeken ben ik het namelijk weer zat.
Komen er ook meer smaken van de protein bars? Ik vind de Peanut smaak heel lekker. Bij de FIBO had ik er een gegeten (weet merk niet meer) die echt verrukkelijk was!

Komt de stretch tanktop (wit) ook nog in m/l? aangezien de groter maten als jurk gaan zitten
We werken aan een 2e smaak inderdaad. Maar zonder nootjes en caramel![]()

Weer na lange tijd terug bij XXL Nutrition aan het bestellen! (254823) Doe er wat leuks mee.![]()

Hey,
Maat van me wil de gold standaard whey bestellen bij jullie, maar hij zou ook de smaak/ textuur van de gold standaard caseïne willen ervaren is het mogelijk op bij een bestelling whey een caseïne sample te krijgen?
Wat is nou net het verschil tussen die Ultimate Trainer & de Stingray van Otomix?
Mijn All Stars zijn wel aan vervanging toe![]()
Ik had hier ook interesse in...mijn aandacht ging vooral naar de Stingray
Ultimate shoes for ultimate warrior 
Wat is nou net het verschil tussen die Ultimate Trainer & de Stingray van Otomix?
Mijn All Stars zijn wel aan vervanging toe![]()

Ik had hier ook interesse in...mijn aandacht ging vooral naar de Stingray

Ik naar de Ultimate TrainerUltimate shoes for ultimate warrior
![]()

Het is vooral een ander model en ze zijn van een ander materiaal gemaakt. kijk anders even op de site van otomix.com daar vind je alle info
![]()
Is de Stealth van vpx sports zoveel duurder geworden met vroeger?
Heb in 2011 ook eens stealth gekocht, alleen was het dan 5 euro goedkoper.
Factuur
Datum: 24-02-2011
Bestelnummer: 96343
Betaalwijze: vooruit
D*** Nick
*** ******* ( West-vlaanderen )
Belgie
PRODUCTEN Aantal Subtotaal: € 103.75
Syntrax, Matrix 5,0, 2270 gram (Cookies & Cream) 1 € 19.95
XXL Nutrition, DextroJuice Pro, 2000 gram (Neutraal) 1 € 15.95
VPX Sports, Stealth, 2275 gram (Chocolade) 1 € 39.90
XXL Nutrition, XXL Jasje, Grijs (XL) 1 € 27.95

Al terug een estimate wanneer de creashock caps terug binnen komen?
TNT Post heeft al weken last van vertragingen. Kunnen jullie daar niet een klacht over indienen?