XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.601
:( Ik heb gisteren alle drie besteld. :D

En bcaa + xtreme test :cool:

Hahha, orderpicker. Deed ik als student eens in een sigarettencentrale: 8 uur per dag zeer snel stappen met lompe zware stugge werkschoenen; 40 km per dag stappen. Zou nog liever in een riool vol diaree zwemmen.

OT:

xxl: wat is jullie beste pwo op dit moment?

ik vind GO van EXT en Unleash zelf erg fijn.

Laat jij even weten als je geproefd hebt :p

Soep kan toch ook lekker zijn :o
Achja, ik wacht even op mbonheur voor zijn bevindingen :p

:D

Dat is iets voor Sanca precies :p

• #23.607
De vernieuwde glucosamine formule? Of de volledigere formule?

Het is een andere formule. De glucosamine pro houden we ook. Deze formule is veel completer maar daardoor ook duurder. We hebben nu 2 producten voor de gewrichten dus.

Jullie verkopen ook schoenen?? :eek:

Jullie verkopen ook schoenen?? :eek:

A46JK.gif

Hee Rene,
Voel me de laatste tijd erg futloos in de ochtend terwijl ik wel mijn vitamine caps neem en 2x caff caps...

Tips?

Nooit gedacht dat ik dit zou vragen, maar ik zoek een pre-work out zonder stimulanten:p

Iemand suggesties?

Verdwijnen de pannenkoeken in banaansmaak nu of niet?

Bestelling weer lekker op tijd binnen. Gister besteld vandaag in huis.
Smartshaker is echt een mooi ding, goeie kwaliteit ook! En die capsules van fat attack zijn gelukkig niet zo groot :).

Wel had er iemand van de TNT honger. Zat precies een gat ter grootte van een delicous protein bar in en ja hoor er miste er eentje :roflol: ****ers :(

• #23.619
Verdwijnen de pannenkoeken in banaansmaak nu of niet?

Die smaak gaat verdwijnen inderdaad als deze op is komt deze voorlopig niet terug.

Bestelling weer lekker op tijd binnen. Gister besteld vandaag in huis.
Smartshaker is echt een mooi ding, goeie kwaliteit ook! En die capsules van fat attack zijn gelukkig niet zo groot :).

Wel had er iemand van de TNT honger. Zat precies een gat ter grootte van een delicous protein bar in en ja hoor er miste er eentje :roflol: ****ers :(

dat meen je niet met die protein bar! de shaker vind ik zelf ook top geworden :thumbs:

Die smaak gaat verdwijnen inderdaad als deze op is komt deze voorlopig niet terug.

dat meen je niet met die protein bar! de shaker vind ik zelf ook top geworden :thumbs:

Ik heb nog een vanille pot van vorig jaar staan die nog steeds niet op is. Na een paar pannenkoeken ben ik het namelijk weer zat.

Komen er ook meer smaken van de protein bars? Ik vind de Peanut smaak heel lekker. Bij de FIBO had ik er een gegeten (weet merk niet meer) die echt verrukkelijk was!

Terug
Naar boven