XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Zijn er al foto's van de tanktops? Vind die ribstof tanktop er zo raar uit zien op de site :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.763
Heb 2x de rib tanktop besteld XL(hopelijk zitten ze goed) en 10x swanson health melatonine. Klootzakken gaan 't dus weer verbieden, zie mezelf al weer 48eu betalen bij de apotheek voor 90 tabletten van 5mg om te kunnen slapen.

Heb 2x de rib tanktop besteld XL(hopelijk zitten ze goed) en 10x swanson health melatonine. Klootzakken gaan 't dus weer verbieden, zie mezelf al weer 48eu betalen bij de apotheek voor 90 tabletten van 5mg om te kunnen slapen.

Hoop dat je erin past man, XL zit bij mij al wel redelijk strak

Heerlijke tanktops zitten gruwelijk lekker

Again, at your service!

De normale tanktop, maat XL.
Echt een top ding

2j1agwk.jpg

ray ben jij niet tevreden dan? :cool:
Nope...

maar laten we nou niet weer in dezelfde sleur raken...
het zal ongetwijfeld aan mijzelf liggen...

ik haal me supps weer gewoon in de winkel...
hoef ik me ook niet druk te maken als ik wat probeer te vragen...het is goed zo.

Heeft met deze post te maken,
ik had daar een vraag maar voor de zoveelste keer maak ik mee dat ik genegeerd wordt...

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-xxl-nutrition-338902/index2.html#post7800960

Zal wel weer een jankerd genoemd worden, maar dit valt wel op nu...

• #23.775
Nope...

maar laten we nou niet weer in dezelfde sleur raken...
het zal ongetwijfeld aan mijzelf liggen...

ik haal me supps weer gewoon in de winkel...
hoef ik me ook niet druk te maken als ik wat probeer te vragen...het is goed zo.

Heeft met deze post te maken,
ik had daar een vraag maar voor de zoveelste keer maak ik mee dat ik genegeerd wordt...

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-xxl-nutrition-338902/index2.html#post7800960

Zal wel weer een jankerd genoemd worden, maar dit valt wel op nu...

Ik heb dat zeker niet bewust gedaan, heb dan over je post heen gelezen. Jij promoot ons juist steeds zie ik dus ik zou helemaal geen reden hebben je te negeren. Vaak kom ik even snel op DBB om te antwoorden en ben ik weer weg. In de haast moet ik je post over het hoofd gezien hebben, is zeker niet bewust gebeurd.

Je hebt de verkeerde indruk gekregen :o

Gisteren ook een bestelling geplaatst Whey Delicious Sample pack en Vitamine D. Vandaag al binnen gekregen, goede service! Enige wat ik jammer vind is dat de kokosnoot uit voorraad was en ik deze niet kan proeven, maar niets aan te doen. Ik ben in ieder geval tevreden :thumb:

• #23.777
Gisteren ook een bestelling geplaatst Whey Delicious Sample pack en Vitamine D. Vandaag al binnen gekregen, goede service! Enige wat ik jammer vind is dat de kokosnoot uit voorraad was en ik deze niet kan proeven, maar niets aan te doen. Ik ben in ieder geval tevreden :thumb:

Soms mist er helaas een smaak uit de samplepack maar we proberen dat altijd te voorkomen, je krijgt wel altijd 15 samples.

Succes met je supps! :thumbs:

Nou, ik ga de tanktops nu bestellen! Vorige keer vanille smaak isolaat gekregen ipv aardbeien, hopelijk dit keer wel de goeie smaak!

• #23.779
Nou, ik ga de tanktops nu bestellen! Vorige keer vanille smaak isolaat gekregen ipv aardbeien, hopelijk dit keer wel de goeie smaak!

We hebben wat nieuwe mensen en dat merk je door wat meer fouten tijdens het inpakken, we hebben er last goed over gesproken met zijn allen dat dit echt beter moet.

De tanktops zijn top geworden al zeg ik het zelf :D

Mijn spulletjes allemaal in goede orde ontvangen, bedankt weer!

Terug
Naar boven