- Waardering
- 4.389
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er al foto's van de tanktops? Vind die ribstof tanktop er zo raar uit zien op de site![]()

Zijn er al foto's van de tanktops? Vind die ribstof tanktop er zo raar uit zien op de site![]()
Maar heb hem op dit moment aan en zit perfect!Heb 2x de rib tanktop besteld XL(hopelijk zitten ze goed) en 10x swanson health melatonine. Klootzakken gaan 't dus weer verbieden, zie mezelf al weer 48eu betalen bij de apotheek voor 90 tabletten van 5mg om te kunnen slapen.
Hoop dat je erin past man, XL zit bij mij al wel redelijk strak

Again, at your service!
Again, at your service!
De normale tanktop, maat XL.
Echt een top ding
![]()
Again, at your service!
Echt een top ding
![]()

Blij dat jij wel tevreden bent met xxl...Again, at your service!
Echt een top ding
![]()

Blij dat jij wel tevreden bent met xxl...
staat je zeker goed maat.....![]()

Nope...
Nope...
maar laten we nou niet weer in dezelfde sleur raken...
het zal ongetwijfeld aan mijzelf liggen...
ik haal me supps weer gewoon in de winkel...
hoef ik me ook niet druk te maken als ik wat probeer te vragen...het is goed zo.
Heeft met deze post te maken,
ik had daar een vraag maar voor de zoveelste keer maak ik mee dat ik genegeerd wordt...
http://forum.dutchbodybuilding.com/...-xxl-nutrition-338902/index2.html#post7800960
Zal wel weer een jankerd genoemd worden, maar dit valt wel op nu...

Gisteren ook een bestelling geplaatst Whey Delicious Sample pack en Vitamine D. Vandaag al binnen gekregen, goede service! Enige wat ik jammer vind is dat de kokosnoot uit voorraad was en ik deze niet kan proeven, maar niets aan te doen. Ik ben in ieder geval tevreden![]()
Nou, ik ga de tanktops nu bestellen! Vorige keer vanille smaak isolaat gekregen ipv aardbeien, hopelijk dit keer wel de goeie smaak!