MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heb 2x de rib tanktop besteld XL(hopelijk zitten ze goed) en 10x swanson health melatonine. Klootzakken gaan 't dus weer verbieden, zie mezelf al weer 48eu betalen bij de apotheek voor 90 tabletten van 5mg om te kunnen slapen.

Wat? Mela? Not this again toch?

Heb 2x de rib tanktop besteld XL(hopelijk zitten ze goed) en 10x swanson health melatonine. Klootzakken gaan 't dus weer verbieden, zie mezelf al weer 48eu betalen bij de apotheek voor 90 tabletten van 5mg om te kunnen slapen.

Mocht het niet meer in Nederland te verkrijgen zijn, dan haal ik het uit het buitenland. De apotheek is inderdaad veel te duur. Slaat nergens op die prijzen.

Laatst bewerkt:
Rib tanktops binnen, 1 pakketje open gemaakt en XL gepast. Is te klein en zou ze graag omruilen voor xxl. Hoe moet ik dat doen.(heb hem gelijk opgevouwen en terug in het zakje gedaan.)

Edit: kan in pm gestuurd worden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #23.785
Mocht het niet meer in Nederland te verkrijgen zijn, dan haal ik het uit het buitenland. De apotheek is inderdaad veel te duur. Slaat nergens op die prijzen.

Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen....

Rib tanktops binnen, 1 pakketje open gemaakt en XL gepast. Is te klein en zou ze graag omruilen voor xxl. Hoe moet ik dat doen.(heb hem gelijk opgevouwen en terug in het zakje gedaan.)

Edit: kan in pm gestuurd worden.

Je kan het terugsturen in een envelop met een briefje erbij dan sturen we de gevraagde maat na.

Kan iemand me de vanillesmaak van XXL nutrition (meerbepaald egg protein en whey delicious) eens omschrijven?

Bijvoorbeeld: zou je ze eerder in de categorie vanilleroomijs (scherper, milkshake-achtig) plaatsen of eerder in de categorie vanille cake batter (zachter, boterig)?

Is er eigenlijk een wezenlijk verschil met de vanillesmaak van andere board sponsors?

Laatst bewerkt:
  • #23.787
Kan iemand me de vanillesmaak van XXL nutrition (meerbepaald egg protein en whey delicious) eens omschrijven?

Bijvoorbeeld: zou je ze eerder in de categorie vanilleroomijs (scherper, milkshake-achtig) plaatsen of eerder in de categorie vanille cake batter (zachter, boterig)?

Is er eigenlijk een wezenlijk verschil met de vanillesmaak van andere board sponsors?

Lastig te zeggen... er zijn inderdaad tientallen verschillende smaken vanille. ik zou de whey vanille meer milkshakeachtig noemen en de egg protein smaakt weer anders maar lastig te omschrijven...

Dat snap ik. Ik heb de vanille egg protein net besteld en als sample de whey delicious geselecteerd. Als opmerking bij m'n bestelling heb ik vermeld dat ik als sample de smaak vanille wil. Als alles dus goed verloopt, kan ik er binnenkort zelf over oordelen. :D

• #23.789
Dat snap ik. Ik heb de vanille egg protein net besteld en als sample de whey delicious geselecteerd. Als opmerking bij m'n bestelling heb ik vermeld dat ik als sample de smaak vanille wil. Als alles dus goed verloopt, kan ik er binnenkort zelf over oordelen. :D

Dan komt dat meestal wel goed als je om een smaak als sample vraagt. De egg protein smaakt zeer goed voor een ei-proteine. De meeste zijn eigenlijk gewoon niet lekker.

Ik heb donderdag vóór 17:00 uur wat besteld, maar nog niks binnen. Via postNL moet ik zo'n code hebben. Kunnen jullie zien waar mijn pakketje nu is?
Bestelnummer is: 259346

Bedankt!

het staat hier misschien al ergens maar ...

gezien jullie nou toch al wat kledij hebben, komen er ook shorts?

• #23.792
Ik heb donderdag vóór 17:00 uur wat besteld, maar nog niks binnen. Via postNL moet ik zo'n code hebben. Kunnen jullie zien waar mijn pakketje nu is?
Bestelnummer is: 259346

Bedankt!

het is een order met vooruitbetaling per bank, heb je betaling gemaakt?

Gisteren bestelling geplaats, ben vooral benieuwd naar die schoenen van Otomix..;

Komen die stingrays toevallig ook nog in maat 45 a 45.5?

• #23.799
het staat hier misschien al ergens maar ...

gezien jullie nou toch al wat kledij hebben, komen er ook shorts?

Komen er wel maar niet op korte termijn, langzaam komen er nieuwe dingen.

Gisteren bestelling geplaats, ben vooral benieuwd naar die schoenen van Otomix..;

ben ook benieuwd :D

Ja, de betaling is gedaan op 20-06 gedaan (tijd kan ik niet vinden, geloof rond 18:00 uur) deze is op 21-06 afgeboekt.

Het is pas na vrijdag op onze rekening gekomen, wordt vandaag verstuurd. Beste kies je Ideal dan gaat het direct de deur uit :D

Komen die stingrays toevallig ook nog in maat 45 a 45.5?

Ja gaan we bestellen met onze volgende order (1 maand ongeveer).

Terug
Naar boven