- Waardering
- 4.382
Rene.....hoe zit dat nu met Storm deze creatine echt alleen op trainingsdagen innemen ?
Volgens universal zelf wel.. evt nog een dosering na de training..
Zelf geen ervaring mee..
René
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rene.....hoe zit dat nu met Storm deze creatine echt alleen op trainingsdagen innemen ?
Binnenkort weer es een bestelling plaatsen. ff wachten op salaris
het lijkt hier wel een apotheek
Binnenkort weer es een bestelling plaatsen. ff wachten op salaris
het lijkt hier wel een apotheek

wat is er nieuw aan....de formule is onlangs nog vernieuwd
.. mis...mis....dat was de vorige verandering.....de vernieuwing is een misterie...we zien wel.

Ik was er alleszins zeer tevreden over. Nam hem voor training en tijdens nam ik Size On. Goeie combi.![]()

Bedoel je geen superpump van Gaspari? sanca heeft het over Supercharge van Labrada![]()

Bedoel je geen superpump van Gaspari? sanca heeft het over Supercharge van Labrada![]()

Nope! Supercharge van Labrada voor en Size On van Gaspari tijdens training.
Superpump heb ik ook gebruikt, maar voelde ik niks van.
Supercharge + Size On is mijn beste combi tot nu.![]()

Nope! Supercharge van Labrada voor en Size On van Gaspari tijdens training.
Superpump heb ik ook gebruikt, maar voelde ik niks van.
Supercharge + Size On is mijn beste combi tot nu.![]()
Hoelang train je dan? Heb je niet het gevoel dat je kan blijven doorgaan dan?

Volgens mijn vriendin wel ja
OT: ik train meestal een dik uur, maximaal 75min. En ja, ik heb met die combi mijn beste trainingen gemaakt. Je bent helemaal opgepept, de "goesting" is enorm. Ik had inderdaad steeds het gevoel "hey, zit het er al op??"
Voor mij is die Supercharge de beste pre-workout (en ik heb er al veel geprobeerd). Size On is ook top!![]()
ik blijf na de training ook gewoon doorstuiteren 
supercharge is voor mij ook de beste pre workout. Orange smaak vind ik de beste...precies limonade.
Sizeon nam ik ook gedurende de training maar die bevalt mij niet...opgezwollen gevoel. IK heb nog 2/3 van een pot staan en gebruik die niet meer.
Ben vandaag begonnen met mass fx en hyperdrol....ik ben benieuwd.
Daarnaast neem ik nog creatine ethyl ester , supercharge, whey maxx en leangainer.