Ik kan alleen voor mezelf spreken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat als we nu eens met een heleboel leden een bestelling plaatsen bij René....(of andere sponsors....'k wil niemand kwetsen of vergeten) zou de prijs dan niet nog interessanter worden en moeten sommigen niet meer bestellen in Amerika.

ja wie weet
Bij een grote bestelling moet er toch korting van af kunnen.
Is goed voor de leverancier en goed voor de koper.
Elk betaald natuurlijk zijn deel vanuit zijn luie zetel maar tesamen met de leden een superbestelling opstellen.
Aan de hand van de grootte van de bestelling laat de leverancier zijn prijs weten....we doen dan nog wat we willen.
wat als we nu eens met een heleboel leden een bestelling plaatsen bij René....(of andere sponsors....'k wil niemand kwetsen of vergeten) zou de prijs dan niet nog interessanter worden en moeten sommigen niet meer bestellen in Amerika.

Het is wel een leuk idee, maar of het effectief uitvoerbaar is... Zal toch behoorlijk georganiseerd moeten worden dan ivm leveringen, betalingen enzo
Kijk dan kan er wel iets geregeld worden... Maar als we overal heen moeten verzenden dan stijgen de kosten weer... Naar Belgie is bv al 9,50 + 41ct de kilo. Opzich is zoiets wel leuk ook. Maar op whey van XXL kan ik iig niets meer afdoen, meldt het maar even
Die potten die je post van Leangainer. dat zijn de kleine.. Ik ga alleen die emmers van 4,5kg opnemen. Van de huidige leangainer kan de importeur me ook geen choco leveren die is out off stock.. Dus heb geen keuze dan te wachten op de nieuwe lading.
René
Ja ik heb ook maar interesse in die grote potten hoor René.
Heb je al een richtprijs ??
Bedankt

Gewoon de laagste die je kan vinden in NL en Belgie.. pas ik me op aan![]()
Oké super....de laagste die je kan vinden is
1 voor € 64.00 per stuk
2 voor € 52.00 per stuk
3 voor € 46.65 per stuk
Lean Gainer 2 (Inter Active) 4.5 kilo
dan gaat het echt zwaar lonen om 3 potten te bestellendaar gaat je omzet rene haha

dan gaat het echt zwaar lonen om 3 potten te bestellendaar gaat je omzet rene haha
..
Van de huidige leangainer kan de importeur me ook geen choco leveren die is out off stock.. Dus heb geen keuze dan te wachten op de nieuwe lading.