Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

nee toch niet van Raf.
Hij was op de hoogte dat er nieuwe op komst zijn maar wist er het fijne niet van.

leangainer.jpg

Ik vermoed dat dat de nieuwe is. (1725 gr)

Dat was het vroeger
5fe4f9190550427bac4650b616f4cdc4.jpg

wat als we nu eens met een heleboel leden een bestelling plaatsen bij René....(of andere sponsors....'k wil niemand kwetsen of vergeten) zou de prijs dan niet nog interessanter worden en moeten sommigen niet meer bestellen in Amerika.

wat als we nu eens met een heleboel leden een bestelling plaatsen bij René....(of andere sponsors....'k wil niemand kwetsen of vergeten) zou de prijs dan niet nog interessanter worden en moeten sommigen niet meer bestellen in Amerika.

Gewoon een collectieve bestelling dan bedoel je?!

Gewoon een collectieve bestelling dan bedoel je?!

ja wie weet ???

Bij een grote bestelling moet er toch korting van af kunnen.

Is goed voor de leverancier en goed voor de koper.

Elk betaald natuurlijk zijn deel vanuit zijn luie zetel maar tesamen met de leden een superbestelling opstellen.

Aan de hand van de grootte van de bestelling laat de leverancier zijn prijs weten....we doen dan nog wat we willen.

ja wie weet ???

Bij een grote bestelling moet er toch korting van af kunnen.

Is goed voor de leverancier en goed voor de koper.

Elk betaald natuurlijk zijn deel vanuit zijn luie zetel maar tesamen met de leden een superbestelling opstellen.

Aan de hand van de grootte van de bestelling laat de leverancier zijn prijs weten....we doen dan nog wat we willen.

Het is wel een leuk idee, maar of het effectief uitvoerbaar is... Zal toch behoorlijk georganiseerd moeten worden dan ivm leveringen, betalingen enzo

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.468

Kijk dan kan er wel iets geregeld worden... Maar als we overal heen moeten verzenden dan stijgen de kosten weer... Naar Belgie is bv al 9,50 + 41ct de kilo. Opzich is zoiets wel leuk ook. Maar op whey van XXL kan ik iig niets meer afdoen, meldt het maar even ;)

Die potten die je post van Leangainer. dat zijn de kleine.. Ik ga alleen die emmers van 4,5kg opnemen. Van de huidige leangainer kan de importeur me ook geen choco leveren die is out off stock.. Dus heb geen keuze dan te wachten op de nieuwe lading.

René

Het is wel een leuk idee, maar of het effectief uitvoerbaar is... Zal toch behoorlijk georganiseerd moeten worden dan ivm leveringen, betalingen enzo

gewoon bestellen,betalen en verzenden op de gebruikelijke manier maar dan door veel leden ineens in een bepaalde periode. (bv. eerste week van februari en bij de opmerking vermelden lid dutchbodyb. forum)
De leverancier kan dan zien of zijn bestellingen wel degelijk veel hoger zijn dankzij dat initiatief.

Hij kan dan nog beslissen wat hij eventueel kan doen.

Het is maar een idee hoor...Kwestie van de handel in onze landen te houden en niet in Amerika. (I hate Bush)

Kijk dan kan er wel iets geregeld worden... Maar als we overal heen moeten verzenden dan stijgen de kosten weer... Naar Belgie is bv al 9,50 + 41ct de kilo. Opzich is zoiets wel leuk ook. Maar op whey van XXL kan ik iig niets meer afdoen, meldt het maar even ;)

Die potten die je post van Leangainer. dat zijn de kleine.. Ik ga alleen die emmers van 4,5kg opnemen. Van de huidige leangainer kan de importeur me ook geen choco leveren die is out off stock.. Dus heb geen keuze dan te wachten op de nieuwe lading.

René

Ja ik heb ook maar interesse in die grote potten hoor René.
Heb je al een richtprijs ??

Bedankt

dan gaat het echt zwaar lonen om 3 potten te bestellen :D daar gaat je omzet rene haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.477
dan gaat het echt zwaar lonen om 3 potten te bestellen :D daar gaat je omzet rene haha

Ja omzet.. maar de marge :o ..

Wordt weer de importeur uitknijpen... Ik vraag ook altijd om de vriendenprijs nooit de inkoopprijs.. ze beginnen meestal al te lachen (mss wel van de kiespijn) als ik bel :D

René

Komt True Mass van BSN ook in jullie assortiment ?

Die wil ik eens proberen

Terug
Naar boven