Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag je CCG dan vergelijken met leangainer of hoe moet ik dat zien![]()

de volgende bestelling zal hij er wel bijzitten.
mammoth:
Gerelateerde producten:
Complex Carb Gainer: Weightgainer/maaltijdvervanger zonder dikmakende suikers. Alleen complexe carbs, hoogwaardige eiwitten, MCT olie en een vitaminen en mineralenmix.
maar idd als ik hem vergelijk dan is de weight gainer no altijd een beter oplossing vind ik.
ook weet je niet hoeveel % suikers er in de mammoth zitten..
iig ik blijf voor de home-merken van xxl maar die lean gainer wordt ik toch wel nieuwschierig naarde volgende bestelling zal hij er wel bijzitten.
indien hij bij jullie in het assortiment komt toch![]()
Mijn emmer CCG is alweer bijna op, some good stuff, dit keer maar een 5 kg emmer bestellen![]()
Mijn emmer CCG is alweer bijna op, some good stuff, dit keer maar een 5 kg emmer bestellen![]()

zit wel vet in maar hebben we speciaal voor gekozem MCT olie. En eiwitten en kh verhoudingen zijn zo gekozen om een zo anabool mogelijke "maaltijd" te krijgen.
) weightgainers / maaltijdvervangers.maar dan ook voor 2 verschillende doelgroepen ? ik ben nu wel lekker aan het aankomen van de CCG ( en de rest van mn voeding ...

effe een vraagje:
De Gold standard 100% whey protein van ON kan je die ook in chocoladesmaak krijgen?

Dat gaat snel met je, je hebt je bestelling toch nog niet zolang binnen, toch
![]()