AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

mag je CCG dan vergelijken met leangainer of hoe moet ik dat zien :P

mammoth:
Gerelateerde producten:
Complex Carb Gainer: Weightgainer/maaltijdvervanger zonder dikmakende suikers. Alleen complexe carbs, hoogwaardige eiwitten, MCT olie en een vitaminen en mineralenmix.
:p

maar idd als ik hem vergelijk dan is de weight gainer no altijd een beter oplossing vind ik.
ook weet je niet hoeveel % suikers er in de mammoth zitten..
iig ik blijf voor de home-merken van xxl maar die lean gainer wordt ik toch wel nieuwschierig naar ;) de volgende bestelling zal hij er wel bijzitten.
indien hij bij jullie in het assortiment komt toch :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.404
mammoth:
Gerelateerde producten:
Complex Carb Gainer: Weightgainer/maaltijdvervanger zonder dikmakende suikers. Alleen complexe carbs, hoogwaardige eiwitten, MCT olie en een vitaminen en mineralenmix.
:p

maar idd als ik hem vergelijk dan is de weight gainer no altijd een beter oplossing vind ik.
ook weet je niet hoeveel % suikers er in de mammoth zitten..
iig ik blijf voor de home-merken van xxl maar die lean gainer wordt ik toch wel nieuwschierig naar ;) de volgende bestelling zal hij er wel bijzitten.
indien hij bij jullie in het assortiment komt toch :)

Ja die komt wel.. even wachten op reactie van de importeur.

rene

maar dan heb je dus 2 vergelijkbare producten? dus eigenlijk wat je nu met mammoth en weightgainer XXL hebt?

Mijn emmer CCG is alweer bijna op, some good stuff, dit keer maar een 5 kg emmer bestellen :D

ik neem die leangainer nu al een tijdje en is echt goed.
Je word er zeker niet vet van. 50 gr koolhydraten en 50 gr protëine bij 1 portie.
Ideaal na de training.

GROEI met 50 gram eiwitten per dosering! Lean Gainer bevat alleen de allerbeste eiwitsoorten: Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat en Isolaat en Micellar Caseïne.
GROEI met 50 gram koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde . Koolhydraten met een zeer lage Glycemische waarde houden de bloedsuiker spiegel constant. Klinkt leuk, maar wat betekent dat nou? Dat betekent dat het lichaam de koolhydraten onmogelijk in vet om kan zetten!

GROEI dankzij Amylopectin . Lean Gainer bevat naast Maltodextrine als snel opneembaar koolhydraat nu ook Amylopectin. Amylopectin wordt langzaam door het lichaam verteerd en opgenomen. Een andere perfecte eigenschap van Amylopectin is dat het zeer goed door je spieren opgenomen wordt.
GROEI met extra vezels. Lean Gainer bevat vezels uit groente en fruit. Deze vezels geven extra energie tijdens intensieve trainingen, en zorgen voor een goede darm flora. Onze darm flora verteert alles wat we eten. Als de darmflora dus optimaal functioneert, is het lichaam nog beter in staat om te groeien!
GROEI met een ideale verhouding tussen eiwitten en koolhydraten. Juist deze special verhouding zorgt ervoor dat het lichaam ‘gedwongen' wordt om spiermassa aan te zetten.
GROEI met Inulin. Inulin is een unieke vezel die gehaald wordt uit een aantal groente soorten. Inulin heeft als unieke eigenschap dat het zorgt voor een evenwichtige bloedsuiker spiegel. Het resultaat? Droge spiermassa, en geen vet!
GROEI met de juiste vetten. De vetten in Lean Gainer bestaan uitsluitend uit MCT's (Medium Chain Triglycerides). MCT's zijn vetten die door het lichaam gezien worden als koolhydraten. Het lichaam gebruikt ze uitsluitend voor extra energie, en niet om extra vet aan te zetten.
GROEI met een unieke suiker vrije formule. Vrijwel elk weight gain product op de markt bevat suiker. Hetzij gewone suiker, hetzij zogenaamde fruitsuikers (fructose). Van suiker krijgt het lichaam een beperkte hoeveelheid energie. De rest van de suikers wordt omgezet in vet! Lean Gainer bevat geen enkele suiker. Nul komma nul!
GROEI en herstel dankzij Glutamine. Lean Gainer bevat de beste vorm van Glutamine; Glutamine Peptides. Glutamine is een essentieel aminozuur dat zorgt voor een optimaal herstel van spieren.
GROEI dankzij een verhoogde testosteronspiegel met Eurycoma Longifolia Jack en Bulgaarse Tribulus Terrestris:
Eurycoma Longifolia Jack bevat diverse planten sterols die kunnen zorgen voor stijging van de testosteronspiegel met 480% bij mannen, een toename van energie, mentale alertheid en een afname van lichaamsvet.
Onderzoek heeft aangetoond dat Eurycoma Longifolia Jack maar liefst 5x sterker te zijn dan Koreaanse Ginseng.
Bulgaarse Tribulus Terrestris stimuleert het leuteiniserend hormoon (LH) wat op zijn beurt weer de testosteron productie stimuleert. Optimale testosteron spiegels zijn essentieel als men optimale sportieve resultaten wil behalen; bij elke sport!
Bulgaarse Tribulus Terrestris zorgt voor een toename van massa en kracht.
Groei door behoud van spiermassa tijdens intensieve training door de krachtige spieropbouwende en anti-catabolische eigenschappen van 7-Methoxyisoflavone en Ecdysterones:
Van 7-Methoxyisoflavone is wetenschappelijk bewezen dat het voor drastische daling van de Cortisol spiegel kan zorgen. Cortisol is een hormoon dat verantwoordelijk is voor spierafbraak in ons lichaam. Wil men spiermassa opbouwen, moet men altijd proberen om zo min mogelijk Cortisol in het lichaam te hebben.
Helpen bij de vetverbranding.
Zorgen voor een positieve stikstofbalans. Een positieve stikstofbalans betekent dat het lichaam in staat is, om optimaal te groeien en herstellen.
GROEI dankzij een optimale opname. Corosolic Zuur en Bioperine zorgen voor een optimale opname van alle ingrediënten van Lean Gainer. Het gaat er immers niet om wat je neemt; maar wat je lichaam opneemt!
GENIET van elke shake. Lean Gainer is verkrijgbaar in de smaken Vanille, Aardbei en Chocolade in 1.725kg (€39,90) en 4.54kg (€84,90) verpakkingen.

Voedingswaarden

Doseringsgrootte: 3 maatscheppen (115 g)
Aantal doseringen per verpakking : 15/40

Hoeveelheid per dosering % ADH

Kcal 430 kcal **

Proteine 50 g **

Koolhydraten 50 g **

Vetten 3,5 g **

leuk maar het is imo wel knetterduur tov CCG...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.411
leuk maar het is imo wel knetterduur tov CCG...

CCG blijft mijn voorkeur :D zit wel vet in maar hebben we speciaal voor gekozem MCT olie. En eiwitten en kh verhoudingen zijn zo gekozen om een zo anabool mogelijke "maaltijd" te krijgen.

Leangainer geeft die 50gram eiwit en 50gram kh aan per 115gram. dus dat moet je even terug rekenen naar 100gram voor een goed vergelijk.

Leangainer en Compex Carb Gainer horen bij de betere (beste ;) ) weightgainers / maaltijdvervangers.

René

maar dan ook voor 2 verschillende doelgroepen ? ik ben nu wel lekker aan het aankomen van de CCG ( en de rest van mn voeding ...

ik kom normaal gezien toe met één emmer van 4.5 kg per maand.

150 gr per dag........100 gr na het trainen en 50 gr extra in de voormiddag

Ik had vroeger ook last van een buikje maar met die leangainer zal je daar zeker geen last van hebben....echt super spul

Tof van René dat hij dat in zijn assortiment wil opnemen.......hoedje af.

:roflol: ik blijf die CCG nog wel tijdje opboeren tijdens de ochtend als ik het met mn ontbijt neem.

Dat gaat snel met je, je hebt je bestelling toch nog niet zolang binnen, toch

:hedbang:

Jep de 26e januari, maar was maar 1 kg hè .. sowieso 100 gram per dag is 10 dagen.
Maar goed die stuff smaakt goed en ook niet echt veel tijd om eten te maken druk met school :)

Rene.....hoe zit dat nu met Storm deze creatine echt alleen op trainingsdagen innemen ?

Terug
Naar boven