Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ben benieuwd! :D Ik moet wel toegeven dat ik jullie pennen maar al te graag gebruik (en kwijt raak).:o

Een tijdje geleden vroeg mijn docent of hij mijn balpen even mocht gebruiken, hij bekeek me raar:o

René, gaan jullie die ooit met blauwe inkt hebben?

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.382
rené, komen er ook nieuwe kleding artikelen binnen?

• #24.384
rené, komen er ook nieuwe kleding artikelen binnen?

Ja maar dat gaat helaas nog even duren. We zijn nu in de samplefase. Het wordt zeker pas begin 2014 we gaan speciaal dingen laten maken en geen bestaande kleding alleen bedrukken.

goeie zaak :thumbs:

Heb gisteren de tanktop voor mij en ene voor me vriendin besteld! Ben benieuwd naar de nieuwe kleding

Kunnen jullie Testo Fuel niet in jullie assortiment opnemen?Ik lees er wel goede dingen over op Amerikaanse sites....

• #24.391
Site is super mooi geworden rene

Blijven jullie Melatonine verkopen? Mijn broer heeft ze nodig, maar ik was zo slim geweest om heel groot in te kopen voor een lange tijd aangezien het moeilijk te verkrijgen is. :D

Mooie site! wanneer komen eigelijk die broeken met ritsen ?

Grrrr. ;)

Is het een optie om 0.3 mg Melatonine pillen te verkopen (wat weer wel mag)? Er moet dan wel veel pillen in een potje zitten om bijv. een dagdosis van 3 mg te hebben (= 10 pillen).

Wat handig zou zijn is om bij de '3 mg' variant (als voorbeeld) 10 pillen in een vakje te doen, de andere 10 weer in een ander vakje etc. zodat je ze niet hoeft te tellen. Je kunt het vergelijken met een pillen doosje.

Laatst bewerkt:
  • #24.400
Grrrr. ;)

Is het een optie om 0.3 mg Melatonine pillen te verkopen (wat weer wel mag)? Er moet dan wel veel pillen in een potje zitten om bijv. een dagdosis van 3 mg te hebben (= 10 pillen).

Wat handig zou zijn is om bij de '3 mg' variant (als voorbeeld) 10 pillen in een vakje te doen, de andere 10 weer in een ander vakje etc. zodat je ze niet hoeft te tellen. Je kunt het vergelijken met een pillen doosje.

We moeten dit allemaal nog even bekijken.... we gaan het oppakken.

Terug
Naar boven