MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.342
Op de website staat dat isolaat 93% eiwit bevat
Op de voedingswaarde tabel op de site staat: 93 gram eiwit per 100 gram

En op de pot zelf staat 89.7 gram

Welke is nu correct? :p

Hoeveel eiwit erin zit verschilt per smaak.
staat ook onder de tabel : Afhankelijk van de smaak kan de voedingswaarde licht afwijken.

Klopt! 93 gram is voor de neutrale variant, op de site staat dit er ook bij.

M'n shaker heeft het begeven na 3 maanden intensief gebruik. Voor € 8,95 had ik toch gehoopt op iets betere kwaliteit. Het gaat hier over de "smartshake". Voor gebruikers die dagelijks hun shaker gebruiken is dit product af te raden. Ondertussen heb ik een andere shaker (ook van xxlnutrition). Hopelijk heb ik met deze meer geluk.

OWtPK2N.jpg

Wij vinden dat ook, we hebben met SmartShake hier contact over gehad en we krijgen een verbeterde versie van deze lipjes. Zodra deze binnen is geven we die er extra bij.

Iedereen met een kapot lipje kan gratis dan ook een nieuwe onderdeel krijgen van ons.

Wij vinden dat ook, we hebben met SmartShake hier contact over gehad en we krijgen een verbeterde versie van deze lipjes. Zodra deze binnen is geven we die er extra bij.

Iedereen met een kapot lipje kan gratis dan ook een nieuwe onderdeel krijgen van ons.
Uitstekend nieuws! Jullie bewijzen nog maar eens dat jullie om de klanten geven. ;)

Klopt! 93 gram is voor de neutrale variant, op de site staat dit er ook bij.

Aha duidelijk! :)

• #24.345
Caramel Syrup én de Pancake Syrup van Walden Farms zijn weer uitverkocht :(. Wanneer zijn ze weer verkrijgbaar?

Ik bestel niet zo vaak bij jullie maar ik denk niet dat ik ooit gezegd heb hoe blij ik ben met jullie complex carb gainer (je kunt 1 voor 1 van vrijwel alle merken de weightgainers/maaltijdvervangers afgaan en het macronutrient ratio zal niet hetzelfde zijn, vooral vet ontbreekt vaak wat jullie in MCTs erin hebben zitten). Ik heb gelijk een review gezet, hopelijk krijgt het dan meer exposure :) http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-complex-carb-gainer-xxl-nutrition-352199/

• #24.349
Ik bestel niet zo vaak bij jullie maar ik denk niet dat ik ooit gezegd heb hoe blij ik ben met jullie complex carb gainer (je kunt 1 voor 1 van vrijwel alle merken de weightgainers/maaltijdvervangers afgaan en het macronutrient ratio zal niet hetzelfde zijn, vooral vet ontbreekt vaak wat jullie in MCTs erin hebben zitten). Ik heb gelijk een review gezet, hopelijk krijgt het dan meer exposure :) http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-complex-carb-gainer-xxl-nutrition-352199/

Bedankt voor de review en feedback... Niet iedereen snapt het toevoegen van vetten maar het is wel degelijk belangrijk om ook deze binnen te krijgen. Vandaar dat ook bijvoorbeeld in onze Delicious Pancakes, eiwitten, koolhydraten en vetten zitten.

Gebruik zelf ook al jaren CCG als ik een snelle "maaltijd" nodig heb.

Wanneer komt die nieuwe website van jullie ?

• #24.351
Wanneer komt die nieuwe website van jullie ?

Goede vraag! Zoals het er nu uit ziet komt deze Donderdag of Vrijdag online. Het is om verschillende redenen steeds uitgesteld. We hebben nog veel andere wensen met de site maar die komen de weken nadat we live gaan.

Het is een platform waar we weer jaren mee vooruit kunnen en onbeperkte mogelijkheden biedt voor de toekomst.

Waarom is de XXL Tanktop Stretch alleen in de maat XXL?

• #24.357
De site is even offline en als het goed is komt de nieuwe elk moment online :)

Free supps voor iedereen die nog wakker is ter ere van de nieuwe site?:p
was het proberen waard:o

Terug
Naar boven