- Waardering
- 2.135
+ squatten. Gewoon elke dag gebruikt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ squatten. Gewoon elke dag gebruikt.

Op de website staat dat isolaat 93% eiwit bevat
Op de voedingswaarde tabel op de site staat: 93 gram eiwit per 100 gram
En op de pot zelf staat 89.7 gram
Welke is nu correct?![]()
Hoeveel eiwit erin zit verschilt per smaak.
staat ook onder de tabel : Afhankelijk van de smaak kan de voedingswaarde licht afwijken.
M'n shaker heeft het begeven na 3 maanden intensief gebruik. Voor € 8,95 had ik toch gehoopt op iets betere kwaliteit. Het gaat hier over de "smartshake". Voor gebruikers die dagelijks hun shaker gebruiken is dit product af te raden. Ondertussen heb ik een andere shaker (ook van xxlnutrition). Hopelijk heb ik met deze meer geluk.
![]()
Uitstekend nieuws! Jullie bewijzen nog maar eens dat jullie om de klanten geven.Wij vinden dat ook, we hebben met SmartShake hier contact over gehad en we krijgen een verbeterde versie van deze lipjes. Zodra deze binnen is geven we die er extra bij.
Iedereen met een kapot lipje kan gratis dan ook een nieuwe onderdeel krijgen van ons.

Klopt! 93 gram is voor de neutrale variant, op de site staat dit er ook bij.
Wij vinden dat ook, we hebben met SmartShake hier contact over gehad en we krijgen een verbeterde versie van deze lipjes. Zodra deze binnen is geven we die er extra bij.
Iedereen met een kapot lipje kan gratis dan ook een nieuwe onderdeel krijgen van ons.

Uitstekend nieuws! Jullie bewijzen nog maar eens dat jullie om de klanten geven.![]()
vraag er dan even om over een week ongeveer.Caramel Syrup én de Pancake Syrup van Walden Farms zijn weer uitverkocht. Wanneer zijn ze weer verkrijgbaar?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-complex-carb-gainer-xxl-nutrition-352199/Ik bestel niet zo vaak bij jullie maar ik denk niet dat ik ooit gezegd heb hoe blij ik ben met jullie complex carb gainer (je kunt 1 voor 1 van vrijwel alle merken de weightgainers/maaltijdvervangers afgaan en het macronutrient ratio zal niet hetzelfde zijn, vooral vet ontbreekt vaak wat jullie in MCTs erin hebben zitten). Ik heb gelijk een review gezet, hopelijk krijgt het dan meer exposurehttp://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-complex-carb-gainer-xxl-nutrition-352199/
Waarom is de XXL Tanktop Stretch alleen in de maat XXL?
Omdat dit model gaat verdwijnen. De gewone tanktop is nu ook stretch en zit ook strak om het lichaam, dat is de vervanger van de stretch.
De tanktop die ik heb zit gewoon losjes dus dan heb ik waarschijnlijk nog de oude versie?
Ja die hadden we voorheen. De nieuwe zijn totaal anders.
De site is even offline en als het goed is komt de nieuwe elk moment online![]()

het zit weer tegen allemaal natuurlijk.. maar mag niet lang meer duren nu.