AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik kom op de Duitse site uit ? Aha en dan even NL doen en dat is dat.

Mooie site.

Laatst bewerkt:
Mooie site !

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.364
Free supps voor iedereen die nog wakker is ter ere van de nieuwe site?:p
was het proberen waard:o

:p

Nog steeds niks? ???

Dan ga ik maar slapen :zzz:

was om 6:00 pas online :eek:

Ik kom op de Duitse site uit ? Aha en dan even NL doen en dat is dat.

Mooie site.

Ja klopt dat is een fout, dat wordt op dit moment aangepast.

Ik zie wat bugs die er in de testomgeving niet waren, maar komt goed. Inloggen met facebook werkt ook niet goed nog.

De scroll menu's hebben geen iOS ondersteuning, althans ze worden door iOS niet als scrollmenu gezien. Normaal krijg je een soort pop-up onderaan t scherm waar je snel door heen kan scrollen en nu moet je dus door t menu op de webpagina scrollen die bedoeld is voor muis en niet voor touchscreen scrollen.

Hierdoor ben je dus gigantisch lang aan t scrollen op een iPhone (iPad nog niet geprobeerd). Klein detail maar wel jammer voor de algehele mobiele gebruikservaring.

Verder ziet het er strak uit :cool:

• #24.366
De scroll menu's hebben geen iOS ondersteuning, althans ze worden door iOS niet als scrollmenu gezien. Normaal krijg je een soort pop-up onderaan t scherm waar je snel door heen kan scrollen en nu moet je dus door t menu op de webpagina scrollen die bedoeld is voor muis en niet voor touchscreen scrollen.

Hierdoor ben je dus gigantisch lang aan t scrollen op een iPhone (iPad nog niet geprobeerd). Klein detail maar wel jammer voor de algehele mobiele gebruikservaring.

Verder ziet het er strak uit :cool:

OK bedankt ik ga dat doorgeven.. dat moet allemaal nog getuned worden :)

Als ik op site kom 'moet' ik voor België kiezen met mededeling: prijzen en assortiment kunnen verschillen. Hoezo? :p

• #24.368
Als ik op site kom 'moet' ik voor België kiezen met mededeling: prijzen en assortiment kunnen verschillen. Hoezo? :p

Dat is niet perse voor België maar wel voor Duitsland. Daar mogen bepaalde producten niet verkocht worden namelijk. Ik zal de melding weg laten halen dat roept alleen maar onnodige vragen op.

Lekker frisse site!
Alleen, zodra ik op cathegorien klik, en ik probeer naar bende te scholen, sluit het pulldown menu.
Tevens is de site vrij traag, en vrijwel onbruikbaar vanaf mijn Microsoft surface (metro ie10 browser op win8rt)

• #24.370
Lekker frisse site!
Alleen, zodra ik op cathegorien klik, en ik probeer naar bende te scholen, sluit het pulldown menu.
Tevens is de site vrij traag, en vrijwel onbruikbaar vanaf mijn Microsoft surface (metro ie10 browser op win8rt)

Bedankt voor het melden we zijn nog aan het optimaliseren. Ik ga dit doorgeven.

Op google chrome fantastisch breedvullend beeld. Complimenten Rene
Je sprak toen over een spaarpuntensysteem (extra korting)voor klanten?

• #24.372
Op google chrome fantastisch breedvullend beeld. Complimenten Rene
Je sprak toen over een spaarpuntensysteem (extra korting)voor klanten?

Dank je!

Ja dat puntensysteem komt snel maar hebben we even uitgesteld omdat het anders teveel zou worden met deze lancering. Ik verwacht het binnen nu en enkele weken. Het is al compleet uitgedacht.

Er komen dan meer opties op de site nog, dit platform biedt ons onbeperkte mogelijkheden. Het is nu even debuggen nog en tunen ;)

Misschien ook eens de goodies updaten. :dunno:

Jo, alleen zijn de pennen wel erg snel leeg.

spaarsysteem?

Komen jullie nog met nieuwe melatonine producten nu de hoog gedoseerde versies uit het assortiment zijn genomen?

Terug
Naar boven