MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Snap wat je bedoelt. Maar als we dat maken klagen er weer andere mensen :p . Het iedereen naar de zin maken gaat nooit lukken en daar heb ik me allang bij neergelegd :D

Daarbij hebben we heel veel categorieën met ook weer subcategorieën, dat kan je bijna niet mooi weergeven. Sommige sites kiezen er dan voor het aantal categorieen terug te brengen maar daar ben ik weer geen voorstander van.

:wave:
Inderdaad, en wat rest is dan 'n goede zoekfunctie. En die van jullie is echt meer dan prima :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.762
Inderdaad, en wat rest is dan 'n goede zoekfunctie. En die van jullie is echt meer dan prima :thumbs:

Volgens crazyegg gebruiken de meeste ook de zoekfunctie. Die gaan we verder uitbreiden zodat je ook in het zoekveld een categorie kan intoetsen of een merk. Dat werkt nu nog niet.

Thanks XXL !

20140221_134728.jpg

Ook je heb gelijk (hoe doe jij dat toch altijd :eek:) dat was niet helemaal waar :o
ik moet er wel op, om te kunnen bestellen (JA) :D

en die bestelling komt er weer aan..
Rene ik bestel meteen een doos van de nieuwe HPB's, \/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en zal dan weer een (beteren) review schrijven en dan hoop ik van harte dat deze niet onder gescheten word door de trolls..(reden dat de thread verwijderd was)..
plus dat ik dan een iets beteren kan schrijven in verband met aankomen..

Groeten, Raymond...

• #24.773
Ook je heb gelijk (hoe doe jij dat toch altijd :eek:) dat was niet helemaal waar :o
ik moet er wel op, om te kunnen bestellen (JA) :D

en die bestelling komt er weer aan..
Rene ik bestel meteen een doos van de nieuwe HPB's, \/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en zal dan weer een (beteren) review schrijven en dan hoop ik van harte dat deze niet onder gescheten word door de trolls..(reden dat de thread verwijderd was)..
plus dat ik dan een iets beteren kan schrijven in verband met aankomen..

Groeten, Raymond...

Thanks! ik wist niet eens dat de thread verwijderd was. waarom wordt er zomaar een review voor een product van ons verwijderd dan?

Thanks! ik wist niet eens dat de thread verwijderd was. waarom wordt er zomaar een review voor een product van ons verwijderd dan?
No problemo en sorry ik zal het de volgende keer meteen melden :)
en ik heb de thread laten verwijderen omdat de posts niet werden verwijdert,
thread zag er niet meer uit :o

ik weet ook wel de reden en zal de volgende keer EricR even PB'en komt het wel goed...

• #24.776
bedankt en besteld :)

Zouden jullie kunnen bevestigen dat jullie protein pudding woensdag NIET in de weekaanbieding komt? (dan bestel ik heb morgen al :p )

Terug
Naar boven