vsral
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.226
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.
2 potten besteld en hopelijk kan ik morgen al genieten van een heerlijke pudding![]()
Hoihoi XXL,
Jullie oude shakebekers waren perfect, jullie nieuwe shakebekers gaan echter plakken als ze eenmalig in de vaatwasser geweest zijn. het logo erop gaat plakken en geeft af op alles waar ze mee in aanraking komen.
De oude shakebekers hadden dit probleem niet.
Hoihoi XXL,
Jullie oude shakebekers waren perfect, jullie nieuwe shakebekers gaan echter plakken als ze eenmalig in de vaatwasser geweest zijn. het logo erop gaat plakken en geeft af op alles waar ze mee in aanraking komen.
De oude shakebekers hadden dit probleem niet.
Inderdaad, heb ik ook met m'n nieuwe beker. Hij plakt aan het logo en ze zijn bovendien ook iets kleiner?
Ok dat wist ik niet, de mijne gaat nooit in de afwasmachine en heb dat probleem ook niet. Ik ga het melden.

Ok dat wist ik niet, de mijne gaat nooit in de afwasmachine en heb dat probleem ook niet. Ik ga het melden.
Iets kleiner 100ml.
Komen er binnenkort nieuwe xxl producten in de nabije toekomst ?

Heb mijn protein pudding al binnen!
Wil nog even zeggen: wat is die dpd een verademing tov van postNL![]()
Hey XXL, komt jullie Leucine Powder toevallig eens in de aanbieding?![]()

Rene, gaan jullie binnenkort iets van foamrollers en massageballen in jullie assortiment krijgen?
hoelang moet je wachten om whey shake te nemen nadat je xtreme pump genomen hebt en moet je dat ook nemen op rust dagen thanks
Zo weer een leuke bestelling gedaan, nummer : 314721
Ook een doosje high protein bars van jullie erbij![]()