Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

2 potten besteld en hopelijk kan ik morgen al genieten van een heerlijke pudding :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.782
Hoihoi XXL,

Jullie oude shakebekers waren perfect, jullie nieuwe shakebekers gaan echter plakken als ze eenmalig in de vaatwasser geweest zijn. het logo erop gaat plakken en geeft af op alles waar ze mee in aanraking komen.
De oude shakebekers hadden dit probleem niet.

Hoihoi XXL,

Jullie oude shakebekers waren perfect, jullie nieuwe shakebekers gaan echter plakken als ze eenmalig in de vaatwasser geweest zijn. het logo erop gaat plakken en geeft af op alles waar ze mee in aanraking komen.

Inderdaad, heb ik ook met m'n nieuwe beker. Hij plakt aan het logo en ze zijn bovendien ook iets kleiner?

• #24.785
Hoihoi XXL,

Ok dat wist ik niet, de mijne gaat nooit in de afwasmachine en heb dat probleem ook niet. Ik ga het melden.

Inderdaad, heb ik ook met m'n nieuwe beker. Hij plakt aan het logo en ze zijn bovendien ook iets kleiner?

Iets kleiner 100ml.

• #24.788
Komen er binnenkort nieuwe xxl producten in de nabije toekomst ?

We zijn al langere tijd met een 2-tal producten bezig. Met beide producten zijn we al maanden bezig met de formule en naar het zoeken van de juist gedoseerde grondstoffen. Maar alles is bijna klaar.

:brew:

Heb mijn protein pudding al binnen!
Wil nog even zeggen: wat is die dpd een verademing tov van postNL :D

Hey XXL, komt jullie Leucine Powder toevallig eens in de aanbieding? :p

Rene, gaan jullie binnenkort iets van foamrollers en massageballen in jullie assortiment krijgen?

Bestelling 313881 komt naar mij toe se;)

hoelang moet je wachten om whey shake te nemen nadat je xtreme pump genomen hebt en moet je dat ook nemen op rust dagen thanks

• #24.798
Zo weer een leuke bestelling gedaan, nummer : 314721

Ook een doosje high protein bars van jullie erbij :meal:

Terug
Naar boven