- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Toevallig al meer info?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe zit dat met die quest bars? Ik wilde een paar losse smaken bestellen om eens te proberen, maar het is me nou niet helemaal duidelijk uit welke smaken ik kan kiezen en of ik überhaupt kan kiezen![]()

Pluspunten voor die pudding Rene!
Heb hem nu voor het 1st met melk gemaakt...Staat in de koelkast! Vult ook goed, wat ik in combi met de voedingswaarden handig in de cut blijf vinden!
Binnenkort toch maar eens jullie breakfast weer bestellen...![]()

We krijgen binnenkort ook perzik/mango van de pudding en ook samples![]()

.Absoluut fan geworden van het product peptopro http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/peptopro. Op aanraden van de mensen waarmee ik train drink ik het nu tijdens iedere training. De reden dat ik fan ben is naast de werking de smaak. Ik werd gewaarschuwd hoe vies dit in pure vorm is, daarom exotisch fruit gekozen. De smaak is super! Wil het blijven drinken vanwege de smaak maar dat is iets teveel van het goede.
We krijgen binnenkort ook perzik/mango van de pudding en ook samples![]()
Rene, gaan jullie binnenkort iets van foamrollers en massageballen in jullie assortiment krijgen?

Man, met melk is de pudding nog beter! Hij smaakt dan luchtiger maar...voller. Klinkt wat raar maar ik verkies nu melk boven water![]()

Held! Serieus! Held! Zoek al super lang achter lacrosse ballen omdat ik vanuit belgen altijd 2-3x de prijs van het product aan verzendkosten moet betalen! Nog net op tijd om te bestellen

(grapje).
Gewoon hard zijn René, bij ons bedelt hij ook niet(grapje).

Gewoon hard zijn René, bij ons bedelt hij ook niet(grapje).

Voorkeur voor de mango/perzik xxl pudding!
---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------
Moet ik eens mee beginnen dan![]()