Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ik blijf maar wachten op de unleash....
er word mij iedere week verteld dat het eind van de week weer beschikbaar is en dat is nu al 3 weken op een rij...
wanneer is het ECHT weer beschikbaar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.942
ik blijf maar wachten op de unleash....
er word mij iedere week verteld dat het eind van de week weer beschikbaar is en dat is nu al 3 weken op een rij...
wanneer is het ECHT weer beschikbaar?

Wij lopen tegen dezelfde problemen aan met onze producent. De verwachting is nu dat het er voor woensdag moet zijn.

Hoe kan het dat bij jullie de Oats zo duur zijn?

Bij B&F: 5KG voor 8,75
Bij jullie: 5KG voor 19,95 (!)

Hoe kan dit??

• #24.944
Hoe kan het dat bij jullie de Oats zo duur zijn?

Bij B&F: 5KG voor 8,75
Bij jullie: 5KG voor 19,95 (!)

Hoe kan dit??

Geen idee daar moet ik naar kijken, onze inkoop ligt boven dat bedrag (incl. zak) en we kopen deze rechtstreeks van de maler. Weet wel dat we meerdere kwaliteiten kunnen aankopen en dat er verschil in zit.

Geen idee daar moet ik naar kijken, onze inkoop ligt boven dat bedrag (incl. zak) en we kopen deze rechtstreeks van de maler. Weet wel dat we meerdere kwaliteiten kunnen aankopen en dat er verschil in zit.

Zou je iets meer over het verschil in kwaliteit van de oats kunnen vertellen? Gemalen havermout = gemalen havermout toch?

• #24.946
Zou je iets meer over het verschil in kwaliteit van de oats kunnen vertellen? Gemalen havermout = gemalen havermout toch?

We kunnen 4 kwaliteiten inkopen, wij kopen foodgrade biologisch dat is de duurste dan heb je nog gewone foodgrade. En er zijn ook nog 2 kwaliteiten die voor diervoerders zijn bedoelt. Daar zit meer van de steel bijgemengd en wat gewassen die toevallig ook in de buurt van de haver stonden ;)

We kunnen 4 kwaliteiten inkopen, wij kopen foodgrade biologisch dat is de duurste dan heb je nog gewone foodgrade. En er zijn ook nog 2 kwaliteiten die voor diervoerders zijn bedoelt. Daar zit meer van de steel bijgemengd en wat gewassen die toevallig ook in de buurt van de haver stonden ;)

Bedankt voor je uitleg. Waarom kiezen jullie voor de foodgrade biologisch en niet voor de gewone foodgrade?

Welk belangrijk verschil zit er tussen deze twee versies? Sorry dat ik zo lastig ben.

• #24.948
Bedankt voor je uitleg. Waarom kiezen jullie voor de foodgrade biologisch en niet voor de gewone foodgrade?

Welk belangrijk verschil zit er tussen deze twee versies? Sorry dat ik zo lastig ben.

Het verschil is de manier van telen zonder schadelijke pesticiden, de reden dat ik die koop is omdat ik het zelf ook gebruik en geen rare stoffen wil binnenkrijgen :p

Sorry, de prijs die ik aangaf van B&F klopt niet. Zie net dat de huidige prijs daar een aanbieding is (50% korting). Als het de oude prijs is dan zou het op 17,50 uitkomen voor 5 kilo. Scheelt dan dus maar 2 euro.

• #24.950
Sorry, de prijs die ik aangaf van B&F klopt niet. Zie net dat de huidige prijs daar een aanbieding is (50% korting). Als het de oude prijs is dan zou het op 17,50 uitkomen voor 5 kilo. Scheelt dan dus maar 2 euro.

aha zo! Ik ken de prijzen van B&F verder ook niet precies dus nam even aan dat wat je aangaf.

Kun je vragen die je gesteld hebt op de xxl site (via fb) verwijderen?

• #24.953
Kun je vragen die je gesteld hebt op de xxl site (via fb) verwijderen?

Nee dat kan niet, wil je iets verwijderd hebben?

Nee alleen met het sponsoren..
nog bedankt he...en voor de samples(extra's) die ik zogenaamd zou krijgen.

Ik denk dat ik ff iets gemist heb Ray.. met de orderverwerking hou ik me niet bezig en kan zijn dat je opmerkingen niet opgevolgd zijn door de inpakker...

Gaan jullie ook nog noxipro chrome verkopen?
Die is al een lange tijd uit en als die net zo goed werkt als de oude :D

• #24.957
Gaan jullie ook nog noxipro chrome verkopen?
Die is al een lange tijd uit en als die net zo goed werkt als de oude :D

Ik ken deze niet zal er even naar gaan kijken. er zitten in de EU verboden stoffen in, dus dat gaat niets worden..

Laatst bewerkt:
Zijn er nog plannen om de superfood Camu Camu poeder in jullie assortiment op te nemen?

Terug
Naar boven