Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beste smaak is echt cappuccino ik heb echt nog nooit zo een lekkere whey gehad nergens.
Weer even een bestelling gedaan!
Gratis samples zijn altijd welkom327631

Is er een mogelijkheid om wat samples van PWO's te bestellen ? Soort viarity box maar dan voor PWO's
Dan gaat helaas niet. We hebben wel samples maar die geven we altijd mee met bestellingen. Sowieso zijn pre workout samples altijd heel gewild en gaan snel. Maar je vraag is heel begrijpelijk, zou ook eerst willen testen voordat ik iets koop.
XXL, René,
Bij het openen van mijn bestelling kwam ik erachter dat bij één van de twee potten Night Protein de deksel los zat en dat het 'sealed for your protection-seal' mist; een reeds geopend of niet goed verpakt product dus (seal zit ook niet in de deksel).
Hier ben ik uiteraard niet erg tevreden over en heb telefonisch contact gehad met één van jouw medewerkers. Deze gaf aan dat ik het product terug kan sturen en een antwoordnummer op de XXL site kan vinden. Dit antwoordnummer vind ik echter niet. Kan je mij hierbij helpen?
Alvast bedankt.
Staat op de deksel van de pot dacht ik?hey rené, wat is de houdbaarheidsdatum van zo'n pot whey delicious?
(wil weten als het mogelijk is om 4 potten op te krijgen voor de houdbaarheidsdatum voorbij is vanwege prijsvoordeel)hey rené, wat is de houdbaarheidsdatum van zo'n pot whey delicious?

Bestelling is weer binnenBedankt voor de samples rene! die ga ik in gezondheid nuttigen
![]()

Rene,
Klopt het dat de Whey Delicous voor 60% uit concentraat en voor 40% uit isolaat bestaat?
ja dat klopt, maar omdat het samen met een concentraat zit is het minder snel van opname dan een pure isolaat.
Nice! Dan ga ik de Whey Delicous is proberen. Bij de meeste blends is het namelijk grotendeels concentraat en maar 10% isolaat ofzo..

We hebben ook een 100% concentraat dat is Perfect Whey Protein, zo hebben voor ieder wel wat![]()
Ik ben juist op zoek naar een Whey met een mix van ongv 50/50 concentraat/isolaat dus dan is Whey Delicous perfect
---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------
Wil graag de Whey Delicious sample pack bestellen, ik zie hier bij staan: Let op! het kan voorkomen dat niet alle smaken op voorraad zijn (maximaal 2). Deze worden dan aangevuld met andere smaken.
Ik bestel het sample pack eigenlijk alleen voor de volgende samples: Bosvruchten, Vanille, Aardbei-Banaan, Aardbei, Banaan, Appeltaart, Speculaas, Cookies & Cream en Watermeloen.
Zijn deze op voorraad? Zou zonde zijn als ik het sample pack bestel en dat een van bovengenoemde smaken wordt aangevuld met een dubbele cocos smaak.