Jordi93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 98
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken deze niet zal er even naar gaan kijken. er zitten in de EU verboden stoffen in, dus dat gaat niets worden..
Gimmie
Haha thanx voor de snelle reactie. Is dit op korte termijn? Anders wacht ik nog even zodat ik het bij jullie kan bestellen![]()

Ok ben ook benieuwd. Perfect Whey is onze meest verkochte whey op DBB. Hoor graag wat je er van vind.

Gister de ultieme test maar even gedaan.
2 dezelfde shakebekers
evenveel water (245ml)
evenveel whey (30gr)
Evenlang geschud.
Perfect whey is wat fijner en mengt beter wat resulteerde in geen klonten. De whey perfection had wel een paar klontjes waardoor je af en toe even wat "droge" whey tussendoor krijgt omdat het niet goed is opgelost. Moet wel zeggen dat ik geen filter in de bekers had zitten.
Perfect whey is qua substantie wat lastig te omschrijven. Af en toe voelt het wat zanderig/korrelig aan (de vezels die erin zitten?) maar meestal meer waterig omdat het zo "dun" is tevens is de smaak veel minder aanwezig. Whey perfection heeft een dominantere(met water iets te dominant om eerlijk te zijn) smaak en is wat romiger.
Voor mij heeft de whey perfection iniedergeval gewonnen, simpelweg omdat ik het lekker vind als een shake wat dikker is zoals een milkshake.
Het zou best kunnen dat er een gigantisch verschil is als het met melk wordt gemengd, dit drink ik tegenwoordig alleen niet/amper dus dat wordt lastig als het niet in de koelkast staat![]()
We voegen maar heel weinig vulstoffen toe die de shake dik maken (guargom) dit omdat het de kwaliteit van de shake verminderd. Guar Gom maakt een shake echter wel romiger en voller van smaak. We weten dat veel mensen van een dikke shake houden maar dan moeten we dus meer guar gom toevoegen en dat druist weer in tegen hoe wij tegen supplementen aankijken.
We voegen maar heel weinig vulstoffen toe die de shake dik maken (guargom) dit omdat het de kwaliteit van de shake verminderd. Guar Gom maakt een shake echter wel romiger en voller van smaak. We weten dat veel mensen van een dikke shake houden maar dan moeten we dus meer guar gom toevoegen en dat druist weer in tegen hoe wij tegen supplementen aankijken.
Zou je kunnen toelichten waarom het de kwaliteit aantast door Guar Gom toe te voegen?
Guar gom vertraagt bijvoorbeeld de afgifte van de whey. Het gaat zich meer dragen als een caseïne.
René, of iemand anders,
Toevallig ervaring met het supplement 'Water Out'?
We hebben net zelf een supplement in deze categorie ontwikkeld. Deze komt echter pas over enkele weken. IK zou nu kiezen voor Water Loss van Tested Nutrition.
Ja, mijn vraag is of je er ervaring mee hebt, zo ja hoe je ervaring ermee was?
ik zag het op facebook die t-shirts zijn echt super vet, maar hoe ziet de voorkant eruit?