AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.901
Ik wist dat je kwaad werd. Excuus voor het lastig vallen!

Hahaha nee ben helemaal niet kwaad :p

Je doelt denk op de waarschuwing dit product bevat zoetstoffen. Of je nu met stevia, kemfe of sucralose zoet die waarschuwing moet er altijd op.

Komt de Xtreme Test binnekort nog in de aanbieding? Wil graag een potje gaan proberen.. (incl bloedtesten) :cool:

• #24.904
Komt de Xtreme Test binnekort nog in de aanbieding? Wil graag een potje gaan proberen.. (incl bloedtesten) :cool:

Nee niet op korte termijn, onze voorraad begint op te raken en de nieuwe grondstoffen zijn nog niet allemaal binnen. Dus extra promotie is niet iets wat we zoeken op dit moment :p

Jullie hebben wel een erg crappy website.
Als ik gewoon Melatonine in type, krijg ik een shitload aan resultaten die er niks mee te maken hebben (o.a. een trainingsriem??).
En als ik naar onder scroll, zijn de resultaten gewoon weg.
Niet bepaald handig.

• #24.908
Elk nadeel heb zn voordeel toch?

Nou weet ik het zelf ook niet meer; verdorie nog us an toe zeg :D:D:D

;)

Jullie hebben wel een erg crappy website.
Als ik gewoon Melatonine in type, krijg ik een shitload aan resultaten die er niks mee te maken hebben (o.a. een trainingsriem??).
En als ik naar onder scroll, zijn de resultaten gewoon weg.
Niet bepaald handig.

Dat is volgens mij helemaal niet crappy, er wordt gezocht in de complete productteksten naar het woord Melatonine. En de overeenkomsten die daar het dichtste bijzitten worden weergegeven.
Daar hebben we juist voor gekozen, omdat als je alleen zoekt op het precieze woord je vaak niet vind wat je zoekt.

Met scrollen blijven bij mij de resultaten gewoon staan en dat zou ook moeten. Welke browser en versie gebruik je? op een pc of pad? dan gaan we daar naar kijken omdat te fixen.

;)

Dat is volgens mij helemaal niet crappy, er wordt gezocht in de complete productteksten naar het woord Melatonine. En de overeenkomsten die daar het dichtste bijzitten worden weergegeven.
Daar hebben we juist voor gekozen, omdat als je alleen zoekt op het precieze woord je vaak niet vind wat je zoekt.

Met scrollen blijven bij mij de resultaten gewoon staan en dat zou ook moeten. Welke browser en versie gebruik je? op een pc of pad? dan gaan we daar naar kijken omdat te fixen.

Zit op PC en Google Chrome.
Maar verkopen jullie nog Melatonine of niks meer?

Ik had een tijdje geleden een smart shaker gekocht, super handig.
Alleen nu is het lipje gescheurd. Zijn die ook los te krijgen? Of een losse deksel of iets?

• #24.912
Ik had een tijdje geleden een smart shaker gekocht, super handig.
Alleen nu is het lipje gescheurd. Zijn die ook los te krijgen? Of een losse deksel of iets?

Vraag even om een nieuw lipje in de opmerkingen bij een bestelling. Dan doen we die er altijd bij.

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Nu ook Perfect Whey in naturel. Dus 100% whey concentraat zonder enige toevoeging. Het eiwitpercentage zit dan rond de 80%.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beter

zijn de producten beter als body en fitshop?

Wil weer een potje crea, heb gehoord dat cellmass wel goed schijnt te zijn.
Weten jullie nog evt alternatieven?

• #24.918
zijn de producten beter als body en fitshop?

Ik kan geen uitspraken doen over de producten van concurrenten, ik raad iedereen aan om eens af te wisselen en zelf te ervaren wat het beste bevalt.

aha zo.. schrok al dacht je stopte met trainen :)

Haha! hij gaat er al voor zitten :p

Wil weer een potje crea, heb gehoord dat cellmass wel goed schijnt te zijn.
Weten jullie nog evt alternatieven?

Cellmass is wel een aanrader, verder heb je mega grow of cell-tech wat altijd hard loopt.

Jullie whey maar eens besteld voor de verandering. Ben benieuwd hoe die bevalt qua smaak etc (die zak, niet de pot).

• #24.920
Terug
Naar boven