MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik ben nog steeds enthousiast over Roid Rage.

Afgelopen zondag voor het eerst genomen en maandag geprobeerd op lege maag met 150mg extra caffeine. Nou... ik kreeg tóch dat psycho axe murderer gevoel! Heerlijk!
Ook heb ik hier geen crash van, wat ik van Unstoppable (wat naar mijn mening de grootste concurrent is voor roid rage) wel heb.
Klinkt goed dit! Ben benieuwd hoelang het 'key-ingredient' nog legaal is..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.202
Vandaag borst en triceps getraind en voor het eerst Roid Rage gebruikt, ik kreeg halverwege een enorme pomp in mijn armen en zichtbare aders :), duidelijk van dit. Verder geen extra kracht, motivatie o.i.d. maar ik heb het achteraf gezien ook wat te vroeg ingenomen.

Dus volgende keer wat later innemen en kijken hoe het dan voelt.

:thumbs:

Dus mensen ervaren geen crash bij deze pre workout?

Ik heb bij unstopable een dikke crash en een lul die 5cm krimpt

Vandaag ook de Roid Rage geprobeerd. Ik had het zo'n 45 minuten van tevoren genomen, half schepje. In de auto naar de sportschool nog een half blikje energydrink.. want ik had eigenlijk niet verwacht dat dat spul echt zo sterk zou werken haha.
Maar 20% meer gewicht op alles gedaan, alles drukte met power weg en kon het veel gecontroleerder weer langzaam laten zakken bijvoorbeeld. Heb eigenlijk nog niet eerder zo lekker getraind! Mooi want kon wel weer een beetje progressie gebruiken.

Heb ik nog een vraagje.. Dit kan je niet bij iedere training gebruiken of wel?

Dus mensen ervaren geen crash bij deze pre workout?

Ik heb bij unstopable een dikke crash en een lul die 5cm krimpt

Had ik bij noxipro :roflol: dacht de eerste keer dat ik aan aas zat :o
Ook een maatje gehad die in paniek belde of dat normaal was

• #25.209
Vandaag ook de Roid Rage geprobeerd. Ik had het zo'n 45 minuten van tevoren genomen, half schepje. In de auto naar de sportschool nog een half blikje energydrink.. want ik had eigenlijk niet verwacht dat dat spul echt zo sterk zou werken haha.
Maar 20% meer gewicht op alles gedaan, alles drukte met power weg en kon het veel gecontroleerder weer langzaam laten zakken bijvoorbeeld. Heb eigenlijk nog niet eerder zo lekker getraind! Mooi want kon wel weer een beetje progressie gebruiken.

Heb ik nog een vraagje.. Dit kan je niet bij iedere training gebruiken of wel?

Goed om te horen! we hebben erg lang gewerkt aan deze formule en volop getest op onze atleten :eyebrow:

Zou het bewaren voor de dagen dat je wilt knallen :wl:

Kan ik die Roid Rage eigenlijk gewoon door elk soort drinken gooien?

Komt er binnenkort een sample uit van Roid Rage?
Gebruik nu Assault en zou willen weten of deze al dan niet beter is alvorens te bestellen.

Gr

• #25.213
Gebruik nu Assault en zou willen weten of deze al dan niet beter is alvorens te bestellen.

Gr

Voorlopig nog niet... Het is altijd de vraag hoelang bepaalde ingrediënten zijn toegestaan. Samples zijn kostbaar om te maken en alleen zinvol als het voor een product is dat je langere tijd kan blijven verkopen.

Die high protein bars zijn echt machtig, liggen zwaar op de maag. Ze smaken wel goed en 45g proteïne is echt nice.
Ik ga ze vaker bestellen ;).

• #25.215
Die high protein bars zijn echt machtig, liggen zwaar op de maag. Ze smaken wel goed en 45g proteïne is echt nice.

Ik ga ze vaker bestellen ;).

Het zijn zeker flinke repen :p , voor een reep met zoveel eiwit smaken ze uitzonderlijk goed :meal:

Gr
Ben er van overtuigd dat Roid rage beter werkt dan Assault...

En dan heb ik Roid rage nog niet eens getest!:o

Vandaag borst en triceps getraind en voor het eerst Roid Rage gebruikt, ik kreeg halverwege een enorme pomp in mijn armen en zichtbare aders :), duidelijk van dit. Verder geen extra kracht, motivatie o.i.d. maar ik heb het achteraf gezien ook wat te vroeg ingenomen.

Dus volgende keer wat later innemen en kijken hoe het dan voelt.

Sweet baby jesus, Roid Rage hakte er aardig in vandaag. Dikke pomp, vains popping. Merkwaardig genoeg op specifieke oefeningen meer kracht maar dat mag de pret niet drukken. Volgende keer neem ik hem nog een kwartier eerder in voor beter resultaat.

Aanrader als je jezelf niet als deze guy wilt voelen.

NEI4WTW.gif

Sweet baby jesus, Roid Rage hakte er aardig in vandaag. Dikke pomp, vains popping. Merkwaardig genoeg op specifieke oefeningen meer kracht maar dat mag de pret niet drukken. Volgende keer neem ik hem nog een kwartier eerder in voor beter resultaat.

http://i.imgur.com/NEI4WTW.gif

Ik ben normaal niet van de pre-workouts maar ben toch wel nieuwsgierig geworden naar roid rage. Samen met de 45gram eiwit bars eens meenemen om te proberen.

10qfkmv.jpg

Al mijn smaken whey isolate xxl zijn ook bijna op, dus dat wordt weer een grote bestelling :).

• #25.219

http://i.imgur.com/NEI4WTW.gif

hahaha!

Ik ben normaal niet van de pre-workouts maar ben toch wel nieuwsgierig geworden naar roid rage. Samen met de 45gram eiwit bars eens meenemen om te proberen.

10qfkmv.jpg

Al mijn smaken whey isolate xxl zijn ook bijna op, dus dat wordt weer een grote bestelling :).

Ik zal extra inpakkers inschakelen :p

Laatst bewerkt:
Ik heb nu een paar trainingen gehad met roid rage. Ik heb niet een gevoel van meer focus en energie als ik roid rage neem. Toch als ik dan eenmaal begin heb ik wel enorm veel energie en concentratie. De training liep fantastich en ik kon veel meer uit me training halen dan normaal. Alleen dat gevoel wat meestal heb bij een PWO heb ik niet.
Achteraf geen crash en ook geen last van moeilijk in slaap komen.
Gisteren een volle scoop roid rage met bijna een volle scoop assault genomen. Dit was misschien wel teveel van het goede. Mij hartslag zat bijna tegen de 190 bij zware lifts.

Kan 2 scoops roid rage veel kwaad? Normaal is mijn hartslag maximaal in de 160 range en ik schrok er gisteren wel van.
Kortom Roid rage is wat mij betreft de nr 1 PWO geworden.

Terug
Naar boven