Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.
Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.
Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training
Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.
Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?