MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.261
Krijgen jullie misschien shirts van ironville in het assortiment ?

Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.

Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.

Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training ;)

Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?

Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.

Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.

Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training ;)

Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?
thanks voor je review Frank!

• #25.266

Hi Frank bedankt voor de terugkoppeling!

• #25.270
Ik vind het jammer dat de smaak punch voor Essential Amino Stack uit het assortiment is. De andere smaken vind ik helemaal niet lekker. Ook vind ik jammer dat er kunstmatige kleurstoffen in de watermeloen smaak zitten. http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/essential-amino-stack

In green apple zit helemaal geen kleurstof en in tropical een natuurlijke kleurstof verder hebben we ook nog pure (zonder smaak en zoetstoffen). Watermeloen bevat inderdaad een kleurstof, ik denk dat ik die kleurstof eruit ga halen zodra de labels op zijn.

vraagje ivm nut nr

Beste,

Bij de whey delisious en all day protein staat een nut nr onderaan de pagina ,

Heb dit nog niet gezien voor de perfect protein zakken??

Nut nr vind ik wel altijd wel leuk ben je 100% zeker dat het label klopt

mvg

• #25.272
Beste,

Bij de whey delisious en all day protein staat een nut nr onderaan de pagina ,

Heb dit nog niet gezien voor de perfect protein zakken??

Nut nr vind ik wel altijd wel leuk ben je 100% zeker dat het label klopt

mvg

Hi Jere,

We hebben geen NUT nummer voor dit product dat moet nog komen, je kan er echter wel vanuit gaan dat wat er opstaat er ook in zit :thumbs:

Laat maar is al gelukt

Laatst bewerkt:
Zojuist een doosje eitwit repen besteld :meal: en een vetpercentagemeter... Ben benieuwd! :loopband::wl:

Komen er ook een keer grootverpakkingen van de Egg Protein (die nu alleen in 1000 gram verpakking is)?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #25.279
Zojuist een doosje eitwit repen besteld :meal: en een vetpercentagemeter... Ben benieuwd! :loopband::wl:

:thumbs:

Komen er ook een keer grootverpakkingen van de Egg Protein (die nu alleen in 1000 gram verpakking is)?

[Link niet meer beschikbaar]

De hoge kwaliteit Egg Protein die we gebruiken is duur inkoop, bij een grotere verpakking valt er vrijwel geen korting te geven. Vandaar dat we geen grotere verpakkingen maken.

De hoge kwaliteit Egg Protein die we gebruiken is duur inkoop, bij een grotere verpakking valt er vrijwel geen korting te geven. Vandaar dat we geen grotere verpakkingen maken.

OK duidelijk. Jammer, maar begrijpelijk. Accepted.

Heb ook Elite Egg Protein van Dymatize en 100% Egg Protein van Optimum Nutrition gebruikt en moet zeggen dat die van jullie het wint qua smaak en oplosbaarheid dus die blijf ik kopen :thumbs:

Terug
Naar boven