- Waardering
- 4.389
Keep me posted!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag Roid Rage binnengekregen.
Kan niet wachten om hem te testen (wss maandag)

Nou zag ik vandaag toevallig op mijn pot Assault staan: some settling may occur, shake once a day.
Of toch iets dergelijks.
Ik wist niet eens dat je die dingen ook moest schudden voor gebruik![]()
Hoeveel phenibut zit er in Relax?
En kan Relax zonder problemen op dezelfde dag als Roid Rage gebruikt worden. Kort voor of na elkaar lijkt me niet handig maar goed.

Ik wil eigenlijk geen mededelingen doen over de hoeveelheid per ingrediënt. We hebben veel tijd besteed aan de formule en als we meerdere vragen krijgen daarover is de formule direct openbaar. Dan gooien we dat dus zo op straat.
Ik kan wel zeggen dat de dosering Phenibut net zoveel is als je deze tegen spanningen los in zou nemen. Dus er zit een redelijk hoge dosering in, het is ook het 1e ingrediënt op de ingrediëntenlijst dus dat betekend dat er hiervan het meeste in het product zit.

Vraagje over relax ...
Geen opbouw fase nodig?
Direct effect? Ideaal voor op reis lijkt me,
extra relax
Grt
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de kwaliteit van de nieuwe XXL tassen. Na drie jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van mijn XXL tas, was die zo erg versleten dat hij aan vervanging toe was.
Helaas is het hengsel van mijn nieuwe tas dit keer na een half jaar kapot gegaan.
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling, zit er ook garantie oid op?
Er werd gelijk aangeboden bij mijn volgende bestelling een nieuwe tas te doen, bedankt XXL!
Relax werkt binnen circa 30min en er is geen opbouwfase voor nodig. Je neemt het alleen als je stress of spanningen voelt. Het is niet iets wat je preventief neemt maar op het momenten dat het nodig is, net als een paracetamol zeg maar.

).
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-mass-gainer zoiets? Heb die zelf ook tijden gebruikt toen ik geen zin had om langer dan 1 minuut in de keuken te staan. Beviel me prima.Zijn er hier al mensen die Relax gebruikt hebben die hun ervaringen willen delen? Er staan nog geen reviews op de site en ik vind het vrij prijzig (then again ik heb 0 idee hoeveel de grondstoffen kosten dus misschien is het relatief helemaal niet duur, maar ik denk maar zo: voor die prijs heb ik een flinke pot whey).
Hebben jullie iets zoals de complex carb gainer maar wat niet de complex carb gainer is (ja ik weet het ik ben lastig, maar ik wil iets nieuws proberen qua smaak en/of structuur)? Ik heb gekeken bij de maaltijdvervangers maar zie alleen pancakes/soup/enz. staan, ik zoek wel een shake. Een beetje suikers is niet erg zolang het geen mammoth2500/bsn-levels zijn![]()
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/perfect-mass-gainer zoiets? Heb die zelf ook tijden gebruikt toen ik geen zin had om langer dan 1 minuut in de keuken te staan. Beviel me prima.
Ik ga zelf die relax binnenkort eens proberen.
Zijn er hier al mensen die Relax gebruikt hebben die hun ervaringen willen delen? Er staan nog geen reviews op de site en ik vind het vrij prijzig (then again ik heb 0 idee hoeveel de grondstoffen kosten dus misschien is het relatief helemaal niet duur, maar ik denk maar zo: voor die prijs heb ik een flinke pot whey).
Hebben jullie iets zoals de complex carb gainer maar wat niet de complex carb gainer is (ja ik weet het ik ben lastig, maar ik wil iets nieuws proberen qua smaak en/of structuur)? Ik heb gekeken bij de maaltijdvervangers maar zie alleen pancakes/soup/enz. staan, ik zoek wel een shake. Een beetje suikers is niet erg zolang het geen mammoth2500/bsn-levels zijn![]()

Ook hier is de Roid Rage binnen, morgen gelijk even testen!![]()