- Waardering
- 4.389
Ik heb nu een paar trainingen gehad met roid rage. Ik heb niet een gevoel van meer focus en energie als ik roid rage neem. Toch als ik dan eenmaal begin heb ik wel enorm veel energie en concentratie. De training liep fantastich en ik kon veel meer uit me training halen dan normaal. Alleen dat gevoel wat meestal heb bij een PWO heb ik niet.
Achteraf geen crash en ook geen last van moeilijk in slaap komen.
Gisteren een volle scoop roid rage met bijna een volle scoop assault genomen. Dit was misschien wel teveel van het goede. Mij hartslag zat bijna tegen de 190 bij zware lifts.
Kan 2 scoops roid rage veel kwaad? Normaal is mijn hartslag maximaal in de 160 range en ik schrok er gisteren wel van. Kortom Roid rage is wat mij betreft de nr 1 PWO geworden.
Ik zou geen 2 scoops adviseren, Roid Rage hebben we zo ontwikkeld dat de energie en focus geleidelijk komt en niet ineens BOEM is en dan weer afgelopen. Een vlakke vermogensafgifte en geen piekvermogen
De werking is iets anders als met veel andere PWO's die pieken, maar als je toch een goede training hebt gehad dan heb je toch de werking gevoelt. Zo is het product bedoelt om te zijn.