XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.221
Ik heb nu een paar trainingen gehad met roid rage. Ik heb niet een gevoel van meer focus en energie als ik roid rage neem. Toch als ik dan eenmaal begin heb ik wel enorm veel energie en concentratie. De training liep fantastich en ik kon veel meer uit me training halen dan normaal. Alleen dat gevoel wat meestal heb bij een PWO heb ik niet.
Achteraf geen crash en ook geen last van moeilijk in slaap komen.
Gisteren een volle scoop roid rage met bijna een volle scoop assault genomen. Dit was misschien wel teveel van het goede. Mij hartslag zat bijna tegen de 190 bij zware lifts.

Kan 2 scoops roid rage veel kwaad? Normaal is mijn hartslag maximaal in de 160 range en ik schrok er gisteren wel van. Kortom Roid rage is wat mij betreft de nr 1 PWO geworden.

Ik zou geen 2 scoops adviseren, Roid Rage hebben we zo ontwikkeld dat de energie en focus geleidelijk komt en niet ineens BOEM is en dan weer afgelopen. Een vlakke vermogensafgifte en geen piekvermogen :)

De werking is iets anders als met veel andere PWO's die pieken, maar als je toch een goede training hebt gehad dan heb je toch de werking gevoelt. Zo is het product bedoelt om te zijn.

Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de kwaliteit van de nieuwe XXL tassen. Na drie jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van mijn XXL tas, was die zo erg versleten dat hij aan vervanging toe was.

Helaas is het hengsel van mijn nieuwe tas dit keer na een half jaar kapot gegaan.
10nhjy1.jpg

f0t64x.jpg

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling, zit er ook garantie oid op?

Ik heb nu een paar trainingen gehad met roid rage. Ik heb niet een gevoel van meer focus en energie als ik roid rage neem. Toch als ik dan eenmaal begin heb ik wel enorm veel energie en concentratie. De training liep fantastich en ik kon veel meer uit me training halen dan normaal. Alleen dat gevoel wat meestal heb bij een PWO heb ik niet.
Achteraf geen crash en ook geen last van moeilijk in slaap komen.
Gisteren een volle scoop roid rage met bijna een volle scoop assault genomen. Dit was misschien wel teveel van het goede. Mij hartslag zat bijna tegen de 190 bij zware lifts.

Kan 2 scoops roid rage veel kwaad? Normaal is mijn hartslag maximaal in de 160 range en ik schrok er gisteren wel van.
Kortom Roid rage is wat mij betreft de nr 1 PWO geworden.

Mijn vaste advies, neem er 150-200mg cafeïne bij. Werkt perfect en kost geen drol

• #25.224
Ik moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de kwaliteit van de nieuwe XXL tassen. Na drie jaar met veel plezier gebruik gemaakt te hebben van mijn XXL tas, was die zo erg versleten dat hij aan vervanging toe was.

Helaas is het hengsel van mijn nieuwe tas dit keer na een half jaar kapot gegaan.
http://oi61.tinypic.com/10nhjy1.jpg
http://oi62.tinypic.com/f0t64x.jpg

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling, zit er ook garantie oid op?

Heb je die tas gekocht toen? Het kan inderdaad voorkomen dat sommige tassen snel slijten. We verkopen de tassen ook niet meer op dit moment maar geven ze als goody bij een order.

Stuur me graag even een email naar rene@xxlnutrition.nl dan zoek ik je order er even bij.

• #25.229
Of stop een tijdje met stimulanten. Er is een tijd geweest dat ik 2-3 cafeïne caps of 2 scoops pwo kon nemen op een dag en nog perfect kon slapen. Nu sta ik te stuiteren van 1 cafeïne cap

Ik ben benieuwd wat de tests van XXl nutrition zullen uitwijzen maar volgens mij zit er verschil op in dosering...
van de ene caf pil sta ik ook te stuiteren en op de andere reageer ik nauwelijks...

• #25.231
Ik ben benieuwd wat de tests van XXl nutrition zullen uitwijzen maar volgens mij zit er verschil op in dosering...
van de ene caf pil sta ik ook te stuiteren en op de andere reageer ik nauwelijks...

We hadden 4 caps opgestuurd, volgens het lab varieerde de cafeïne tussen de 200 en 260mg. er zit dus wel variatie in .. Dus het kan wel dat je wat verschillen merkt.

We hebben dit ook al doorgesproken met de producent en ze gaan op een andere manier mengen.

We hadden 4 caps opgestuurd, volgens het lab varieerde de cafeïne tussen de 200 en 260mg. er zit dus wel variatie in .. Dus het kan wel dat je wat verschillen merkt.

We hebben dit ook al doorgesproken met de producent en ze gaan op een andere manier mengen.

super!!!
heel erg tevreden met uw reactie! :)

Gaat dit over de caffeine capsules?

• #25.234
Gaat dit over de caffeine capsules?

ja klopt.

we hadden 4 caps laten testen.

1 = 201 mg
2 = 223 mg
3 = 245 mg
4 = 258 mg

Vind de afwijking toch hoog. Ik begrijp dat wel omdat de mix helemaal homogeen gemengd moet zijn voordat je de capsule vult. Er hoort normaal 250mg cafeine in de capsule samen met wat vulstoffen.

De producent neemt maatregelen is me verzekerd.

ja klopt.

we hadden 4 caps laten testen.

1 = 201 mg
2 = 223 mg
3 = 245 mg
4 = 258 mg

Vind de afwijking toch hoog. Ik begrijp dat wel omdat de mix helemaal homogeen gemengd moet zijn voordat je de capsule vult. Er hoort normaal 250mg cafeine in de capsule samen met wat vulstoffen.

De producent neemt maatregelen is me verzekerd.
Ja die variatie is behoorlijk hoog, de dosering zit zelfs onder de opgegeven dosering dus dat zou je kunnen gebruiken om wat pressie te zetten..
Niet dat het allemaal veel uitmaakt of je nu 201 of 258mg slikt maar het gaat om het idee en moet gewoon kloppen;-)/

• #25.236
Ja die variatie is behoorlijk hoog, de dosering zit zelfs onder de opgegeven dosering dus dat zou je kunnen gebruiken om wat pressie te zetten..
Niet dat het allemaal veel uitmaakt of je nu 201 of 258mg slikt maar het gaat om het idee en moet gewoon kloppen;-)/

Ja maar gemiddeld klopt het wel, ze hebben namelijk ook 100 caps verwerkt tot 1 batch en die getest en dat was gemiddeld 248mg.

Voor als mensen een nieuwe whey smaak zoeken, de smaak Chocolade/Caramel is zeker een aanrader!

Deze gaat zeker mee bij m'n volgende bestelling :D

Vandaag Roid Rage besteld, ben benieuwd!

Terug
Naar boven