XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

stond op de verpakking dat je hem 30 - 45 min van tevoren moet drinken de gym is een kwartiertje fietsen dus ik dacht 10 minuten voor ik weg ga moet wel goed zijn. nou niet dus halverwege op de fiets voelde ik hem al:roflol:

Wat ik fijn vond was geen tintelend gevoel (in me lippen) zoals veel andere wel hebben van de beta alaline is dit volgens mij. goede pomp en focus. Potje zal niet zo hard gaan (goed voor de potemonee) ben van plan het alleen te gebruiken als ik train na een lange schooldag of na het werk

stond op de verpakking dat je hem 30 - 45 min van tevoren moet drinken de gym is een kwartiertje fietsen dus ik dacht 10 minuten voor ik weg ga moet wel goed zijn. nou niet dus halverwege op de fiets voelde ik hem al:roflol:

Wat ik fijn vond was geen tintelend gevoel (in me lippen) zoals veel andere wel hebben van de beta alaline is dit volgens mij. goede pomp en focus. Potje zal niet zo hard gaan (goed voor de potemonee) ben van plan het alleen te gebruiken als ik train na een lange schooldag of na het werk

Dan is je maag al wat leger geweest. Heerlijk grvorl als je dr pwo voelt werken voor je er al bent [emoji123]

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.443

Ok goed om te horen, zelf gebruik ik ook maar eens per week een pre workout, net als je denkt dat je even wat extra kan gebruiken ;). Tintelend gevoel kan inderdaad van de Beta Alanine zijn, niet iedereen vind dit een prettig gevoel.

Dan is je maag al wat leger geweest. Heerlijk gevoel als je de pwo voelt werken voor je er al bent [emoji123]

Dat denk ik inderdaad ook, maar zal ook zijn omdat hij zelden een pre workout gebruikt.

wanneer komen de zwarte 3-meal isobags terug?

• #25.447
enig idee wanneer die uitkomen? En is er al iets bekend over het concept over jullie bags? Of wordt alles nog geheim gehoude?

Het is nog in de beginfase er valt dus weinig over te zeggen nog. Ik vind de tassen die er nu zijn te duur daarom willen we een eigen versie.

Ze zullen veel lijken op de IsoBags en 6 pack bags.

Het is nog in de beginfase er valt dus weinig over te zeggen nog. Ik vind de tassen die er nu zijn te duur daarom willen we een eigen versie. Ze zullen veel lijken op de IsoBags en 6 pack bags.

cool, ben ik ook wel benieuwd naar.. heb nu een 6pack bag maar die vind ik veel te lomp, zou mooi zijn als het een wat handzamere tas wordt

Wanneer komt de nieuwe smaak van roid rage uit? Ik las dat deze beter was te drinken :p

• #25.452
Lol, zelfs in de supermarkt zie ik mensen met shirtjes en jasjes van XXL haha

wanneer komen de zwarte 3-meal isobags terug?

Ook interesse in!
En al heel zeker als het logo xxl er niet overdreven groot opstaat. Niet dat ik niet graag reclame maak voor de zaak maar hou gewoon niet van al te schreeuwerige zaken/reclames. Bescheiden 3 meal-isobag is instant buy!

• #25.457
Lol, zelfs in de supermarkt zie ik mensen met shirtjes en jasjes van XXL haha

ik vind het altijd weer mooi/grappig om te zien :p ook regelmatig op tv zelfs.

Ook interesse in!
En al heel zeker als het logo xxl er niet overdreven groot opstaat. Niet dat ik niet graag reclame maak voor de zaak maar hou gewoon niet van al te schreeuwerige zaken/reclames. Bescheiden 3 meal-isobag is instant buy!

Nee dat moet er subtiel op omdat het geen promo-item moet worden. Promo-items hebben een lage prijs omdat ons merk er groot opstaat. No-promo items zijn wat duurder omdat het daar niet om de promotie gaat ;)

Jullie B complex bij jullie multivit is overkill neem ik aan?

Wanneer komt de Cookies & Cream Delicious Protein Bar?

Terug
Naar boven