- Waardering
- 4.382
lul! haha

of niet!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wow vette t-shirts!
Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?
Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.
Van die pre workout van jullie krijg je dus geen crash?
Moet binnenkort mokervroeg trainen(9:30) dus kan dan wel wat energie gebruiken, alleen wil geen crash omdat ik de rest van de dag moet werken.

Van die pre workout van jullie krijg je dus geen crash?
Moet binnenkort mokervroeg trainen(9:30) dus kan dan wel wat energie gebruiken, alleen wil geen crash omdat ik de rest van de dag moet werken.

Ik krijg er ook geen crash van, van unstoppable ook niet gelukkig![]()

Rene,
Ik ben laatst erachter gekomen dat ik toch wel een lichte vorm van lactose intolerantie heb (opgezette buik is minder geworden sinds ik geen zuivel meer binnen krijg).
Om die reden wil ik ook een andere whey proberen, welke raad jij me aan?
Ik zou je onze nieuwe Whey Hydrolisate aanraden bevat vrijwel geen lactose en is al voorverteert door enzymen.

Die had ik al in gedachte eigenlijk, maar goed... hierbij heb je me overtuigd.
En nu op zoek naar men bankpasje.
Mijn sportschool heeft sinds gister een nieuwe eigenaar. Hoorde dat er mss een xxl nutrition ophaal punt gaat komen![]()
welke gym is het en waar?Gebruik nu al enkele dagen de Whey Isolate van jullie en ben er zeer tevreden van. De smaak is lekker en ook het laag vp en hoog eiwitten zijn bijzonder.

Dat klinkt als een wijs iemandwelke gym is het en waar?

het was Zuidhaven in zevenbergen en het gaat nu BEEFIT heten![]()

aha ja die man had me benaderd op FB, zal hem nog ff mailen![]()