XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Wow vette t-shirts!

Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?

Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.483
Wow vette t-shirts!

Hebben jullie proteine shakes die lactose vrij zijn?

Laatste tijd veel last na drinken van whey-shake. Krampen,winderigheid en diaree. Even opgezocht en waarsch lactose intelorantie.

Whey hydrolisaat bevat vrijwel geen lactose (maar wel iets). Zoek je eiwitten zonder lactose dan hebben we Egg Protein of Soja Protein.

Van die pre workout van jullie krijg je dus geen crash?

Moet binnenkort mokervroeg trainen(9:30) dus kan dan wel wat energie gebruiken, alleen wil geen crash omdat ik de rest van de dag moet werken.

• #25.485

Moet binnenkort mokervroeg trainen(9:30) dus kan dan wel wat energie gebruiken, alleen wil geen crash omdat ik de rest van de dag moet werken.

Roid Rage staat niet bekend dat het een crash geeft, maar ik kan niet uitsluiten dat het in individuele gevallen wel zo is. Het is een goede booster voor in de ochtend ;)

Ik krijg er ook geen crash van, van unstoppable ook niet gelukkig :D

• #25.487
Rene,

Ik ben laatst erachter gekomen dat ik toch wel een lichte vorm van lactose intolerantie heb (opgezette buik is minder geworden sinds ik geen zuivel meer binnen krijg).
Om die reden wil ik ook een andere whey proberen, welke raad jij me aan?

• #25.489
Rene,

Ik ben laatst erachter gekomen dat ik toch wel een lichte vorm van lactose intolerantie heb (opgezette buik is minder geworden sinds ik geen zuivel meer binnen krijg).
Om die reden wil ik ook een andere whey proberen, welke raad jij me aan?

Ik zou je onze nieuwe Whey Hydrolisate aanraden bevat vrijwel geen lactose en is al voorverteert door enzymen.

Mijn sportschool heeft sinds gister een nieuwe eigenaar. Hoorde dat er mss een xxl nutrition ophaal punt gaat komen :D

Gebruik nu al enkele dagen de Whey Isolate van jullie en ben er zeer tevreden van. De smaak is lekker en ook het laag vp en hoog eiwitten zijn bijzonder.

Terug
Naar boven