XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ---------- En we hebben weer een shirt :)
unleash_the_beast_t-shirt.jpg

Super vet! Bestel ik zeker de volgende keer even mee!

Heb nix meer gehoord, en mijn bestelling staat nog steeds op het postkantoor.
Lekker laten staan?

Gister mijn bestelling binnen gehad en die was helemaal compleet ;)
Alleen ik had ook een doosje delicious protein bar chocolate caramel erbij alleen de tht daarvan was 20-11-2014.
Dat vind ik erg kort of ligt dat aan mij?

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.529
Heb nix meer gehoord, en mijn bestelling staat nog steeds op het postkantoor.
Lekker laten staan?

Mike als het goed is is het geregeld toch. Het koste ons ook even tijd om nu te achterhalen wat het probleem was. Zou ook stevig balen overigens hoor als ik zoiets zou mee maken.

Maar de oorzaak is boven water en gebeurt niet meer, succes met je supps ;)

Gister mijn bestelling binnen gehad en die was helemaal compleet ;)
Alleen ik had ook een doosje delicious protein bar chocolate caramel erbij alleen de tht daarvan was 20-11-2014.
Dat vind ik erg kort of ligt dat aan mij?

Enigszins, maar sowieso is het tot 20-11 nog zeker 10 weken dus zo kort is dan nu ook weer niet ;) .

Probleem is dat er op protein bars maar een tht van 12 maanden wordt afgegeven door de producent. Het product is makkelijk 2 jaar goed. Het heeft ermee te maken dat de bars in de loop van de tijd kleine vlekjes op de chocolade kunnen krijgen van de pinda's. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over verlies van voedingswaarden of voedselveiligheid.

Met de nieuwe batch die komt is op hetzelfde product de THT met 3 maanden verhoogd, dit omdat de producent ziet dat er geen kwaliteitsproblemen optreden bij 12 maanden. Als je reep van de nieuwe batch was geweest had je nog 12 weken extra THT op de wikkel gehad.

Mike als het goed is is het geregeld toch. Het koste ons ook even tijd om nu te achterhalen wat het probleem was. Zou ook stevig balen overigens hoor als ik zoiets zou mee maken.

Enigszins, maar sowieso is het tot 20-11 nog zeker 10 weken dus zo kort is dan nu ook weer niet ;) .

Probleem is dat er op protein bars maar een tht van 12 maanden wordt afgegeven door de producent. Het product is makkelijk 2 jaar goed. Het heeft ermee te maken dat de bars in de loop van de tijd kleine vlekjes op de chocolade kunnen krijgen van de pinda's. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over verlies van voedingswaarden of voedselveiligheid.

Met de nieuwe batch die komt is op hetzelfde product de THT met 3 maanden verhoogd, dit omdat de producent ziet dat er geen kwaliteitsproblemen optreden bij 12 maanden. Als je reep van de nieuwe batch was geweest had je nog 12 weken extra THT op de wikkel gehad.

Komen er ook meerdere smaken van https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar ?

Fantastisch dat jullie nu ook zo'n eiwitreep hebben, is gewoon ideaal.

Review Delicious Protein Pudding:

Eigenlijk zou ik deze pudding pas vanavond testen maar ik kon niet wachten dus net al getest. Bij het openen van de verpakking viel de structuur van het poeder goed op, het was echt heel fijn. Dit had als resultaat dat het goed mengde met de 250ml melk die ik toevoegde.
Hierna heb ik het een half uurtje in de koelkast gezet want dit werd aangeraden. Zoals je op de foto kan zien is het een lekkere dikke pudding. Als je meer van een vla houdt raad ik je aan om het niet een halfuurtje in de koelkast te zetten maar meteen op te eten. De smaak was goed en bovendien vult het ook. Ik heb de pudding gewoon zo gegeten maar ga volgende keer wat carbs toevoegen om het meer een postworkout toetje te maken ;)

De voedingswaarde zien er zeker goed uit imo, low fat, high protein en nog geen 240kcal.

Foto:
2a8jpjo.jpg

http://xxlnutrition.com/nl/nld/eng/xxl-nutrition/delicious-protein-pudding

• #25.532
Komen er ook meerdere smaken van http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar ?

Fantastisch dat jullie nu ook zo'n eiwitreep hebben, is gewoon ideaal.

Mogelijk wel, maar repen is altijd een lastig artikel. korte houdbaarheid en groot volume dat je moet afnemen. Daarbij hebben we ook al 5 andere repen. Ik verwacht wel aan het einde van het jaar een 2e smaak hiervan, ik heb al samples op mijn bureau.

Review Delicious Protein Pudding:

Eigenlijk zou ik deze pudding pas vanavond testen maar ik kon niet wachten dus net al getest. Bij het openen van de verpakking viel de structuur van het poeder goed op, het was echt heel fijn. Dit had als resultaat dat het goed mengde met de 250ml melk die ik toevoegde.
Hierna heb ik het een half uurtje in de koelkast gezet want dit werd aangeraden. Zoals je op de foto kan zien is het een lekkere dikke pudding. Als je meer van een vla houdt raad ik je aan om het niet een halfuurtje in de koelkast te zetten maar meteen op te eten. De smaak was goed en bovendien vult het ook. Ik heb de pudding gewoon zo gegeten maar ga volgende keer wat carbs toevoegen om het meer een postworkout toetje te maken ;)

De voedingswaarde zien er zeker goed uit imo, low fat, high protein en nog geen 240kcal.

Foto:
2a8jpjo.jpg

lekkerrrrrrrr :meal:

http://xxlnutrition.com/nl/nld/eng/xxl-nutrition/delicious-protein-pudding

Mogelijk wel, maar repen is altijd een lastig artikel. korte houdbaarheid en groot volume dat je moet afnemen. Daarbij hebben we ook al 5 andere repen. Ik verwacht wel aan het einde van het jaar een 2e smaak hiervan, ik heb al samples op mijn bureau.

Hoelang zijn die repen nu houdbaar dan?

Thanks voor de review Frank!

Ik kan helaas geen karma geven via mijn telefoon.

Ik ga hem ook maar eens proberen denk ik :)

• #25.536
Enigszins, maar sowieso is het tot 20-11 nog zeker 10 weken dus zo kort is dan nu ook weer niet ;) . Probleem is dat er op protein bars maar een tht van 12 maanden wordt afgegeven door de producent. Het product is makkelijk 2 jaar goed. Het heeft ermee te maken dat de bars in de loop van de tijd kleine vlekjes op de chocolade kunnen krijgen van de pinda's. Je hoeft je dus geen zorgen te maken over verlies van voedingswaarden of voedselveiligheid. Met de nieuwe batch die komt is op hetzelfde product de THT met 3 maanden verhoogd, dit omdat de producent ziet dat er geen kwaliteitsproblemen optreden bij 12 maanden. Als je reep van de nieuwe batch was geweest had je nog 12 weken extra THT op de wikkel gehad.

Mwa dan moet je 2 repen per week opeten, ja ze zijn erg lekker maar dan word het wel duur :D
Maar ik snap het, moet ze binnen een jaar toch wel op krijgen :D

Thx is gelukt inderdaad. :thumb:

Terug
Naar boven