Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #25.621
Gisteren onder andere een pot whey isolaat besteld, maar heb er twee gekregen.
Heb ik toevallig een aanbieding over het hoofd gezien ? Zo niet dan is dit wel een heel leuk presentje vanuit XXL, bedankt daarvoor :D

Dat is een actie dan doen we zo nu en dan, random een pot extra geven aan een klant ;)

Een extra reden om bij XXL te bestellen :woot:

• #25.624
Kwark met speculaas whey is trouwens echt een aanrader!

Morgen ontvang ik weer een enorme zak met perfect Whey 4kilo's :eek:

Cookies and Creme is my favorite ;)

Wat is die LEKKER als je eerst daarvoor een aantal maanden NATUREL hebt gedronken :zuip:

LEKKER ZOET

• #25.627
Gaan jullie voor Belgi ook weer iets beschikbaar maken als pakketshop? vb kiala
Dacht toch dat dat eerst beschikbaar was.

• #25.629
Vandaag de low carb protein bar geprobeerd en ik moet toch mijn complimenten geven.
De voedingswaarde komen redelijk overeen met Quest repen vandaar dat ik ongeveer dezelfde reep had verwacht. Hij lijkt wel wat op de Quest repen maar vind deze bar een stuk smeuger en de smaak valt ook zeker niet tegen!

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar

• #25.631
Iemand trouwens ervaring met de bakjes van XXL. Ik ben namelijk opzoek naar bakjes voor mn voeding onderweg mee te nemen. Heb op dit moment de bakjes van de action maar die krijg je amper schoon en lijkt wel alsof mijn eten er minder lekker door wordt.

• #25.633
Iemand trouwens ervaring met de bakjes van XXL. Ik ben namelijk opzoek naar bakjes voor mn voeding onderweg mee te nemen. Heb op dit moment de bakjes van de action maar die krijg je amper schoon en lijkt wel alsof mijn eten er minder lekker door wordt.

zijn bakjes die bij een isobag horen ;).. ik zou zelf lekker curver bakjes kopen bij de blokker. Ik heb die zelf al jaren en blijven goed.

Hoi, heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen (358440) waaronder het Animal Iconic Shirt, maar deze is me te groot. Ik zou toch een maat kleiner moeten hebben. Is het shirt te retourneren?

• #25.635
Hoi, heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen (358440) waaronder het Animal Iconic Shirt, maar deze is me te groot. Ik zou toch een maat kleiner moeten hebben. Is het shirt te retourneren?

stuur even terug in een envelop dan sturen we bij binnenkomst een nieuw shirt op.

Gebruik jullie protein pudding nu al een maand, en ik merk oprecht een betere darmflora als ik dagelijks een pudding eet.

Smaak is ook bijzonder goed, raad het iedereen aan.

& het doet wat 't beloofd en dat is altijd mooi.

Eerste product ooit dat ik een 10/10 geef.

Binnenkort jullie huismerk Hydroisolate proberen. Omdat ik bang ben dat de smaak miss niet zo goed te doen is met eten bv havermout, koop ik ook deliciouse er bij. Daarbij is Hydro denk ik ook te "lux" om in je eten te mengen.

• #25.640
Gebruik jullie protein pudding nu al een maand, en ik merk oprecht een betere darmflora als ik dagelijks een pudding eet.

Smaak is ook bijzonder goed, raad het iedereen aan.

& het doet wat 't beloofd en dat is altijd mooi.

Eerste product ooit dat ik een 10/10 geef.

Goed om te horen! de pudding krijgt steeds meer gebruikers merken we :)

Binnenkort jullie huismerk Hydroisolate proberen. Omdat ik bang ben dat de smaak miss niet zo goed te doen is met eten bv havermout, koop ik ook deliciouse er bij. Daarbij is Hydro denk ik ook te "lux" om in je eten te mengen.

Ik zou hydrolysate ook niet mengen dan verlies je de snelle opneembaarheid.

Terug
Naar boven