- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb weleens een periode gehad van enorme winderigheid bij een pot van een ander merk. Maar bij andere potten van dit merk had ik dat niet. Dat kan dus liggen aan het feit dat die pot niet goed gefikterd was of omdt ik die periode mijn oats een nachht in de koelkast zette. Tegenwoordig voeg ik whey pas bij het consumeren toe omdat de smaak dan beter naar voor komt.
Dit is trouwens een vraag naar aanleiding van het antwoord van rené

Rene,
Zou je mij kunnen vertellen in welke dosis er N-Methyl-Aspartic Acid in Xtreme Test zit?
Verschillende studies hebben namelijk aangetoond dat N-Methyl-Aspartic Acid toxisch is en schade toe kan brengen aan het centraal zenuwstelsel wanneer de dosis hoog is.
Nee die gaan wel degelijk over N-Methyl-D-Aspartic Acid, hetgeen in Xtreme test.volgens mij gaan die onderzoeken over (DAA) aspartic acid en niet over de methyl versie die je veel lager kan doseren.
In een dagdosering xtreme test zit 30mg MDAA
Heb de EAS vandaag geprobeerd. Ik leek wel minder snel verzuring te hebben. Maar ik kan het effect na 1 x nog niet echt zeggen. Maar zal het je nog verder laten weten.
Heb de green apple en verwachtte een echte frisse appelsmaak. Maar dat is het helemaal niet eigenlijk.. Had ik nu maar geluisterd en de tropical genomen
....Nou ja... verkeerde keuze en doodgewoon pech... gewoon maar een tijdje neus dicht en drinken. 
Heb de EAS vandaag geprobeerd. Ik leek wel minder snel verzuring te hebben. Maar ik kan het effect na 1 x nog niet echt zeggen. Maar zal het je nog verder laten weten.
Alleen de smaak was echt een tegenvaller wat ik niet had verwacht.Heb de green apple en verwachtte een echte frisse appelsmaak. Maar dat is het helemaal niet eigenlijk.. Had ik nu maar geluisterd en de tropical genomen
....Nou ja... verkeerde keuze en doodgewoon pech... gewoon maar een tijdje neus dicht en drinken.
![]()
Ik heb een keer green apple en watermelon gehad van andere merken. Waren beide lekker.Ik neem altijd watermelon, vooral met koude water is ie lekker fris.

Ik neem altijd watermelon, vooral met koude water is ie lekker fris.
Ik heb een keer green apple en watermelon gehad van andere merken. Waren beide lekker.
Maar ik dacht de laatste was al watermelon dus ik dacht probeer green apple. Tegen het advies van René in om tropical te pakken.
Nou ja.. nu weet ik het in ieder geval. Volgende keer watermelon of tropical en nu even doorbijten.![]()
die vind ik zelf het lekkerste 
ik zei toch neem de tropical smaakdie vind ik zelf het lekkerste
![]()

Ik zal voortaan niet meer zo eigenwijs zijn.ik zei toch neem de tropical smaakdie vind ik zelf het lekkerste
![]()

René,
Kijk wat ik nog vond op mn kamer, was een lekkere training vanmiddag! Ken je deze nog:
![]()

Ja ik zit ook te wachten op me bestelling al vanaf vanochtend half 9 nog steeds niks binnen..

Kwam die periodieke winderigheid van die enkele pot van een verkeerd gefilterde pot of omdat ik tijdens het gebruik van die pot de whey door mijn overnight oats gooide en een nacht in de koelkast stond.
Bij andere potten heb ik dit nooit gehad (of omdat deze wel goed gefilterd waren of omdat ik tegenwoordig whey pas achteraf meng voor smaakbehoud of nadat de rest in magnetron is geweest als ik het vers bereid).
Daar ik momenteel even af wil van alle stimulanten in een pwo, ben ik op zoek naar een goed pomp product.
Dan kom ik uiteraard langs Creashock en Xtreme Pump.
Nu zijn er eigenlijk 5 ingrediënten welke ik in de juiste hoeveelheid wil hebben. Welteverstaan: AAKG, Arginine Nitraat, Agmatine Sulfaat, Citrulline malaat en ViNitrox. Nu zie ik dat beide producten wel een of meer van de genoemde "pomp ingredienten" heeft. Is er een product dat al de genoemde ingredienten bevat? Want ik vind het zonde om bv Xtreme pump aan te schaffen en dat los AAKG aan te schaffen.
Er van uitgaande dat het nemen van beide producten weggegooid geld is door over dosering (?)
Bedankt! .. en besteld. 368921Ik zou dan gaan voor xtreme pump dat is echt bedoelt voor wat je zoekt. Eventueel kan je het aanvullen met citrulline dan werkt heel goed met xtreme pump.
een meer compleet product zonder stimulanten is er eigenlijk niet.

Succes!, experimenteer even met het beste moment van inname.