XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

wat is dat toch met die lijnzaadolie?

zou je niet beter eens lijnzaadolie aan het assortiment toevoegen?
het lijkt me een mooie toegevoegde waarde, maar volgens mij kopen de meesten het ook wel in de winkel :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.565
  • #2.566
zou je niet beter eens lijnzaadolie aan het assortiment toevoegen?
het lijkt me een mooie toegevoegde waarde, maar volgens mij kopen de meesten het ook wel in de winkel :p

Dat spul is echt cheap en haal je in elke formwinkel. Anders zou ik ook mss wel kwark, vis, kip en rijst moeten gaan verkopen :D

René

Zeer snelle levering, de nieuwe dozen (of stickers moet ik zeggen :P) zien er een stuk beter uit!

Even een vraagje: als pre-workout supplement, welke zouden jullie aanraden? Ikzelf zat te twijfelen tussen NO Shotgun en WTF! Pump'd. Het gaat voornamelijk om uithoudingsvermogen en kracht. Ik heb een tijd Kre Alkalyn gebruikt, waar ik zeer tevreden over ben, maar zou nu graag iets anders proberen. Enige suggesties?

Verder zie ik in jullie assortiment meerdere gainers staan. Welke is naar jullie mening de beste als maaltijdvervanger? Enkel in poedervorm trouwens, repen zou iets te kostelijk worden.

Laatst bewerkt:
  • #2.571
Zeer snelle levering, de nieuwe dozen (of stickers moet ik zeggen :P) zien er een stuk beter uit!

Even een vraagje: als pre-workout supplement, welke zouden jullie aanraden? Ikzelf zat te twijfelen tussen NO Shotgun en WTF! Pump'd. Het gaat voornamelijk om uithoudingsvermogen en kracht. Ik heb een tijd Kre Alkalyn gebruikt, waar ik zeer tevreden over ben, maar zou nu graag iets anders proberen. Enige suggesties?

ja de nieuwe labels vind ik ook een stuk beter, langzaam komen alle supps met dit label...

No shotgun is goed.. over WTF! kan ik niet veel zeggen. Maar supercharge is ook een aanrader.

René

morgen komen mn supps \o/ ben echt rete benieuwd naar trypto :D

heb zojuist de Instant Whey Protein weer besteld. Zeer tevreden over.
Heb er nu echter ook de Dextro Juice bij besteld.

Op de pagina, van de Dextro Juice, staat dat je die na de training gelijk kan in nemen met de Instant Whey Protein.

Mijn vraag is, als ik de Whey mix met melk...kan ik dan de DExtro Juice er doorheen mixen? Of moet ik die ervoor mixen met Jus d'' Orange?

Grt. Rene

Omdat je zo zenuwachtig bent omdat je supplementen komen??? :D
:roflol: ja echt he :rolleyes:

Hoop dat die trypto werkt kan ik vandaag lekker slapen...kan toch niet zo zijn dat 2½ scoop NoXplode de oorzaak van dit is...en zo ja hoop ik dat die trypto het verhelpt :D maar het positieve van dit verhaal was dat ik lekker rustig stevig heb kunnen ontbijten :p

geen noxplode nemen....dan moet je ook geen trypto nemen....is een goedkope oplossing

lekker contructief prora ??? heb NoX al in mn bezit en trypto komt eraan dus ja echt veel kan ik er niet mee he ;)

Jaje hebt het nu al ...dus opnemen...je kan het moeilijk wegsmijten...is al duur genoeg.
Succes

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven