MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

tnx rene you are my man :D
dan ga ik die ook verder nemen want heb er ook nog genoeg staan :p en tegen eind 2008 zijn ze ook overdatum :p

leuk om is zo'n monstertje te krijge :D

die dozen worde elke bestelling groter :eek:

net terug bestelling gedaan. 5kg Pro80 + Whey nog eens extra 2,5kg whey voor iemand van de gym ( ik overtuig iedereen daar om XXL te kopen :D )
en dan JW en BAM.

Ik heb reeds RPM en nitrocrea staan; Dus de stack wordt nitrocrea + JW + BAM + RPM mjammie ;):D

Iemand al deze stack gebruikt? rpm en nitrocrea heb ik reeds apart gebruikt en ben er zeer tevreden over.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.550
net terug bestelling gedaan. 5kg Pro80 + Whey nog eens extra 2,5kg whey voor iemand van de gym ( ik overtuig iedereen daar om XXL te kopen :D )en dan JW en BAM.

Ik heb reeds RPM en nitrocrea staan; Dus de stack wordt nitrocrea + JW + BAM + RPM mjammie ;):D

Iemand al deze stack gebruikt? rpm en nitrocrea heb ik reeds apart gebruikt en ben er zeer tevreden over.

:bow: Dat wordt knallen!! :wl:

Ga van de week 5kg whey bestellen, weet iemand nog iets leuks erbij van rond de 25 euro?

bcaa capsules of complex carb gainer.....succes

net terug bestelling gedaan. 5kg Pro80 + Whey nog eens extra 2,5kg whey voor iemand van de gym ( ik overtuig iedereen daar om XXL te kopen :D )
en dan JW en BAM.

Lijkt me een lekker stackje, al had ik persoonlijk drive erbij gezet

zoek een alternatief voor white flood .
Graag enkele tips .
Zonder creatine....neem nu al een tijdje supercharge.

gaat die cocos hard rene? anders bestel ik binnekort nog een keer als het lekker is. Heb echt geen zin om paar keer per week kilo's kwark te kopen voor mn eiwitten voor het slapen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.559
gaat die cocos hard rene? anders bestel ik binnekort nog een keer als het lekker is. Heb echt geen zin om paar keer per week kilo's kwark te kopen voor mn eiwitten voor het slapen. :D

Volgens mij zijn er nog maar een paar. we verkopen het maar zelden mede omdat het er ook alleen in 750gram is.
Ik neem meestal halfbbakje kwark met schepje whey erdoor voor het slapen met wat lijnzaadolie. Dan ga je de nacht anabool tegemoet :D

René

Terug
Naar boven