- Waardering
- 20
... zal me moeder weer leuk vinden al die emmers in de keuken 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()

![]()
drop het nu maar boven op zolder neer , de voorraad althans , want daar is het ook koel en droog 
leuk om is zo'n monstertje te krijge![]()
die dozen worde elke bestelling groter![]()

)

hier met die massa!Persoonlijk vind ik het erg handig die emmer... zit je nooit vast met je hand in de pot
René

net terug bestelling gedaan. 5kg Pro80 + Whey nog eens extra 2,5kg whey voor iemand van de gym ( ik overtuig iedereen daar om XXL te kopen)en dan JW en BAM.
Ik heb reeds RPM en nitrocrea staan; Dus de stack wordt nitrocrea + JW + BAM + RPM mjammie
Iemand al deze stack gebruikt? rpm en nitrocrea heb ik reeds apart gebruikt en ben er zeer tevreden over.
Dat wordt knallen!! 
net terug bestelling gedaan. 5kg Pro80 + Whey nog eens extra 2,5kg whey voor iemand van de gym ( ik overtuig iedereen daar om XXL te kopen)
en dan JW en BAM.
Ik heb reeds RPM en nitrocrea staan; Dus de stack wordt nitrocrea + JW + BAM + RPM mjammie
Iemand al deze stack gebruikt? rpm en nitrocrea heb ik reeds apart gebruikt en ben er zeer tevreden over.

zoek een alternatief voor white flood .
Graag enkele tips .
Zonder creatine....neem nu al een tijdje supercharge.
gaat die cocos hard rene? anders bestel ik binnekort nog een keer als het lekker is. Heb echt geen zin om paar keer per week kilo's kwark te kopen voor mn eiwitten voor het slapen.![]()

Volgens mij zijn er nog maar een paar. we verkopen het maar zelden mede omdat het er ook alleen in 750gram is.
Ik neem meestal halfbbakje kwark met schepje whey erdoor voor het slapen met wat lijnzaadolie. Dan ga je de nacht anabool tegemoet
René