- Waardering
- 4.382
Ooit begonnen bij xxl te bestellen. daarna overgestapt naar B&F ivm goedkopere prijzen en mooie praatjes.
Nu toch maar weer terug naar xxl. voorgoed.
Bedankt voor het vertrouwen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooit begonnen bij xxl te bestellen. daarna overgestapt naar B&F ivm goedkopere prijzen en mooie praatjes.
Nu toch maar weer terug naar xxl. voorgoed.
Sorry dat ik lange tijd niet meer bij jullie heb besteld
![]()

Back 2 XXL !
Als je altijd in hun kleding trent kun je ook alle supps daar wel bestellen![]()

Hab vandaag mijn 2.5 kilo hydro whey goed aangekregen! Kost wel wat, al is dat zeer relatief in vergelijking met andere merken.
Zo... mijn eerste post op het forum geloof ik en zojuist ook de eerste bestelling bij XXL gedaan. Ben benieuwd!
Pakje vandaag binnen gekregen, top!! Speculaas is een heerlijke smaak en jullie nieuwe eiwitreep cookie is zeker goedgekeurd en bedankt voor de extra's!!

René, wat is normale prijs van whey delicious? Zijn kleine en grote pot deze week 5 eu minder ofzo?
Hebben jullie ook whey zonder smaak? Geen idee wat het is, meerdere whey smaken geprobeerd. Ook verschillende preworkout smaken etc, maar krijg het allemaal niet weg.

Heb je gewoon simpele vanille al eens geprobeerd? Is toch aardig neutraal van smaak.Hebben jullie ook whey zonder smaak? Geen idee wat het is, meerdere whey smaken geprobeerd. Ook verschillende preworkout smaken etc, maar krijg het allemaal niet weg.
We hebben whey isolaat neutraal en perfect whey neutraal die zijn beide zonder smaak-, zoet- en kleurstoffen![]()