Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Sorry dat ik lange tijd niet meer bij jullie heb besteld:sad:

:D

Back 2 XXL ! :)
Als je altijd in hun kleding trent kun je ook alle supps daar wel bestellen ;)

Helmondse trots :engel:

Straks is alles uitverkocht! Gvdmme kut analyse!

Straks zijn er geen whey potten meer over. Ik zie dat ik even moet inslaan ;)

Hab vandaag mijn 2.5 kilo hydro whey goed aangekregen! Kost wel wat, al is dat zeer relatief in vergelijking met andere merken.

Zo... mijn eerste post op het forum geloof ik en zojuist ook de eerste bestelling bij XXL gedaan. Ben benieuwd!

Rene zit nu stiekem feest te vieren achter z'n computer. Lege shakers en protein bar kruimels everywhere

Pakje vandaag binnen gekregen, top!! Speculaas is een heerlijke smaak en jullie nieuwe eiwitreep cookie is zeker goedgekeurd en bedankt voor de extra's!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.012

:p

Hab vandaag mijn 2.5 kilo hydro whey goed aangekregen! Kost wel wat, al is dat zeer relatief in vergelijking met andere merken.

whey hydrolysaat is top!

Zo... mijn eerste post op het forum geloof ik en zojuist ook de eerste bestelling bij XXL gedaan. Ben benieuwd!

hoop dat je tevreden bent!

Pakje vandaag binnen gekregen, top!! Speculaas is een heerlijke smaak en jullie nieuwe eiwitreep cookie is zeker goedgekeurd en bedankt voor de extra's!!

Succes met je supps!

René, wat is normale prijs van whey delicious? Zijn kleine en grote pot deze week 5 eu minder ofzo?

Hebben jullie ook whey zonder smaak? Geen idee wat het is, meerdere whey smaken geprobeerd. Ook verschillende preworkout smaken etc, maar krijg het allemaal niet weg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.018
Hebben jullie ook whey zonder smaak? Geen idee wat het is, meerdere whey smaken geprobeerd. Ook verschillende preworkout smaken etc, maar krijg het allemaal niet weg.

We hebben whey isolaat neutraal en perfect whey neutraal die zijn beide zonder smaak-, zoet- en kleurstoffen ;)

Heb je gewoon simpele vanille al eens geprobeerd? Is toch aardig neutraal van smaak.
Mocht je niet in een cut zitten en wat meer kcal niet erg vinden. Probeer het te mengen met yoghurt. Een vanilleyoghurt smaak is erg lekker en door het zure van de yoghurt is het heel mild.

We hebben whey isolaat neutraal en perfect whey neutraal die zijn beide zonder smaak-, zoet- en kleurstoffen ;)

René, ben je niet geinterseerd in rode maca bij je assortiment toe te voegen?

Ik koop ze nu altijd bij een nederlandse natuurwinkel.

Rode maca heeft enorm veel voordelen ;)

Gewoon een suggestie :)

Terug
Naar boven