MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René, had mijn pillendoosje braaf gevuld met mijn omega 3 en multivit ed, maar ben deze op kot/kamers vergeten. Heb hier nog een oud doosje gevonden en daar ligger er nog wat in (al enkele weken, max 2-3 maand). Nu is mijn multivit (opti-men) wat donker uitgeslagen. Kan ik deze nog innemen? Of beter een paar dagen overslaan?
En de omega 3 van now foods?

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.043
Ik heb het met pre workouts ook. Eerste keer is het te doen, nu moet ik bijvoorbeeld dedicated pwo scoop in mijn mond gooien en 1 slok water erbij. Anders krijg ik het echt niet weg. Misschien komt het door die toegevoegde smaken oid. Heb je toevallig samples liggen van die smaakloze whey?

Ik heb deze niet maar kan dat mogelijk wel regelen. maar ik verwacht dat dit ook geen succes wordt voor je

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

René, had mijn pillendoosje braaf gevuld met mijn omega 3 en multivit ed, maar ben deze op kot/kamers vergeten. Heb hier nog een oud doosje gevonden en daar ligger er nog wat in (al enkele weken, max 2-3 maand). Nu is mijn multivit (opti-men) wat donker uitgeslagen. Kan ik deze nog innemen? Of beter een paar dagen overslaan?
En de omega 3 van now foods?

Als ze echt verkleurd zijn is er wat vocht opgetrokken. Zou er eigenlijk niet zo snel aan beginnen, paar dagen zonder zal geen ramp zijn ;)

die gelcaps zijn geen probleem

Ik heb deze niet maar kan dat mogelijk wel regelen. maar ik verwacht dat dit ook geen succes wordt voor je

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Als ze echt verkleurd zijn is er wat vocht opgetrokken. Zou er eigenlijk niet zo snel aan beginnen, paar dagen zonder zal geen ramp zijn ;)

Hmm als dat op een of andere manier in de webshop komt oid. zou het top zijn. Heb namelijk nog 2kg staan die ik weg kan gooien ^^.

Ze liggen samen, tegen elkaar, in een vakje. Is dit een probleem? Of niet?

• #26.046
Hey XXL, wat is het verschil tussen "whey delicious" en "perfect whey protein"?

Erg benieuwd geraakt, na het lezen van de intro, naar http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/fully-loaded. Tenminste een pre-workout op volle dosis. Kan ik wel gebruiken met dit lijf dan die kleine 5gr scoopjes. Bestelling komt er aan! Zal wel een review plaatsen op jullie site na mijn ervaring.

Heb een aantal dagen geleden deze tanktop ontvangen van gorillawear: http://xxlnutrition.com/nl/nld/gorilla-wear/stripe-stretch-tanktop-blue. Was verbaast over de kwaliteit stof --> sterk/stevig en dik. Had ik niet verwacht. Wou een andere kleur nog erbij en zie net dat jullie die nu ook verkopen dus neem de rode via jullie er meteen bij :). Misschien ook wel iets voor Muscle Meat op de shop haha.

Bij mijn laatste bestelling had ik dit nog gekocht: http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/wrist-wraps. Polsblessure opgelopen tijdens een show filmpje boksen... Heb vrij dunne polsen, maar paste goed. Sterke stof, top! Inmiddels draag ik het niet meer, blessure weg, maar zeker profijt van gehad.

Beste XXL,

Ik ben van plan om - na zeer lange tijd - over te stappen naar o.a. jullie Whey Isolaat. Aantal vragen:

Whey Isolaat:

1) klopt het geclaimde eiwitgehalte met de praktijk? Wat is de maximale afwijking? Tests beschikbaar?
2) is er niet een sample pack beschikbaar zoals bij de whey delicious? Zou jammer zijn als ik een smaak bestel die niet bevalt.

Creatine:

Betreft het CreaPure? Zo niet, hoe is de kwaliteit gewaarborgd?

BCAA poeder:

Hoe is de kwaliteit gewaarborgd? Powersupplements bijvoorbeeld biedt BCAA's aan geproduceerd door Ajinomoto. Dat is de koning onder de BCAA producenten kort gezegd. Hoe zit het met XXL?

Oats:

Kun je bevestigen dat jullie Oats enkel en alleen havermeel bevatten?

Omega 3 caps:

Hoe is de zuiverheid gewaarborgd? Geen keurmerk oid?

Als ik antwoorden op de vragen heb, zal ik binnenkort bestellen :)

Beste XXL,

Ik ben van plan om - na zeer lange tijd - over te stappen naar o.a. jullie Whey Isolaat. Aantal vragen:

Whey Isolaat:

1) klopt het geclaimde eiwitgehalte met de praktijk? Wat is de maximale afwijking? Tests beschikbaar?
2) is er niet een sample pack beschikbaar zoals bij de whey delicious? Zou jammer zijn als ik een smaak bestel die niet bevalt.

Creatine:

BCAA poeder:

Hoe is de kwaliteit gewaarborgd? Powersupplements bijvoorbeeld biedt BCAA's aan geproduceerd door Ajinomoto. Dat is de koning onder de BCAA producenten kort gezegd. Hoe zit het met XXL?

Oats:

Omega 3 caps:

Gast, ga je nu werkelijk overal om tests enz vragen? Doe normaal man :o
Ik denk sowieso dat XXL met de onafhankelijke wheytest al genoeg heeft bewezen.

Zou in een supermarkt ook bij ieder product dat je koopt gaan vragen om tests of het wel precies is wat er op de verpakking staat :o

Had wel verstandig geweest, die geven je ook gewoon paardenvlees ipv rund :o

Ik ga binnenkort weer wat hydro whey bestellen! Moet wel zeggen dat hij nu wel erg schuimt (smaak choco) is dit bij alle smaken?

Ik ga binnenkort weer wat hydro whey bestellen! Moet wel zeggen dat hij nu wel erg schuimt (smaak choco) is dit bij alle smaken?

Mijn vanille schuimt ook, of dat zo erg is, volgens mij niet.

Bij me aller eerste whey hydro vanille pot had ik dit niet, bij de rest wel, geen idee waarom.

Zou in een supermarkt ook bij ieder product dat je koopt gaan vragen om tests of het wel precies is wat er op de verpakking staat :o

ik wil graag een test zien waaruit blijkt dat jij echt wovano bent, anders geloof ik je niet

• #26.056
Hey XXL, wat is het verschil tussen "whey delicious" en "perfect whey protein"?

Het verschil is dat whey delicious zowel whey concentraat bevat als whey isolaat en theoretisch circa 79% eiwit geeft (testen 76-78%). Perfect Whey bestaat uit 100% whey concentraat en bevat theoretisch circa 77% eiwit (testen 73-75%).

Erg benieuwd geraakt, na het lezen van de intro, naar http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/fully-loaded. Tenminste een pre-workout op volle dosis. Kan ik wel gebruiken met dit lijf dan die kleine 5gr scoopjes. Bestelling komt er aan! Zal wel een review plaatsen op jullie site na mijn ervaring.

Heb een aantal dagen geleden deze tanktop ontvangen van gorillawear: http://xxlnutrition.com/nl/nld/gorilla-wear/stripe-stretch-tanktop-blue. Was verbaast over de kwaliteit stof --> sterk/stevig en dik. Had ik niet verwacht. Wou een andere kleur nog erbij en zie net dat jullie die nu ook verkopen dus neem de rode via jullie er meteen bij :). Misschien ook wel iets voor Muscle Meat op de shop haha.

Bij mijn laatste bestelling had ik dit nog gekocht: http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/wrist-wraps. Polsblessure opgelopen tijdens een show filmpje boksen... Heb vrij dunne polsen, maar paste goed. Sterke stof, top! Inmiddels draag ik het niet meer, blessure weg, maar zeker profijt van gehad.

Keep me posted!

Beste XXL,

Whey Isolaat:

Creatine:

BCAA poeder:

Oats:

Omega 3 caps:

Ik heb nog een rapport van eerder dit jaar van whey isolate. We hebben daar alleen getest op eiwitwaarde. Dit omdat we nog nooit een afwijking gezien hebben in het aminozurenprofiel in het verleden. Maar we controleren dat nog wel steekproefsgewijs. Ik heb vorige week nog een pot whey delicious opgestuurd naar lab voor chromotografie dan krijgen we weer een uitslag van alle aminozuren.

Waarde op de pot is 89% en we scoorde 86,6% eiwit op de isolaat.

MR14.007373-V02%2BWhey%2BIsolate%2B1000%2Bgram%2BVanille_Page_1.png

Wij gebruiken BCAA's van een Duitse producent welke dat is moet ik gaan navragen bij de producent.

Oats bevat alleen oats uiteraard en we hebben een biologische geteelde variant. Je hebt mogelijk wel wat bijvangst van een graansoort die er tussen groeide toen het gemaaid werd :p

Over creatine ben ik heel duidelijk altijd. Ik vind CreaPure bullshit. CreaPure is een naam die bedacht en geregistreerd is door een Duitse creatine producent en hij alleen mag die naam gebruiken. Daarna hebben ze veel geld gestoken in marketing en nu denken mensen dat dit de beste creatine is.

Wij gebruiken creatine van een andere Europese producent (waar we een goede band mee hebben) die minimaal net zulke zuivere creatine maakt maar deze mag het geen CreaPure noemen omdat het een beschermde naam is.

We gebruiken in elk geval geen Chinese creatine daar heb je heel veel schommelingen mee in de kwaliteit.

Ik had de test toch paraat ;)

Het schuimen van hydro whey is helaas niets aan te doen, dat komt omdat deze heel fijn is omdat het voorverteerd is en heel zuiver gefilterd is. Onze oude versie had dit niet maar die bevatte meer vetten en koolhydraten zoals veel andere hydrolisaten op de markt.

Mijn vanille schuimt ook, of dat zo erg is, volgens mij niet.

Bij me aller eerste whey hydro vanille pot had ik dit niet, bij de rest wel, geen idee waarom.

Zie mijn bovenstaande opmerking.

Het schuimen van hydro whey is helaas niets aan te doen, dat komt omdat deze heel fijn is omdat het voorverteerd is en heel zuiver gefilterd is. Onze oude versie had dit niet maar die bevatte meer vetten en koolhydraten zoals veel andere hydrolisaten op de markt.

Zie mijn bovenstaande opmerking.

Duidelijk.

Ik vind het niet erg in ieder geval, ik meng me whey meestal met oats en dan heb ik er totaal geen last van.

Beste XXL,

Whey Isolaat:

Creatine:

BCAA poeder:

Oats:

Omega 3 caps:

Als je een troll bent, dan ben je een slechte troll.

Indien je effectief moeite zou gedaan hebben om het forum eens grondig door te lezen dan waren de meeste van je vragen al beantwoord.

Doe normaal man? Wie ben jij om voor mij te bepalen of een test nodig is om me te overtuigen iets te kopen?

M'n pot vanille whey is bijna op...toch maar eens kijken naar apple pie of speculaas :eating:

Terug
Naar boven