AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pre workout, assault en van xxl deden me niet echt goed geloof ik.
Zal wel per persoon verschillen, maar voelde me na training niet echt relaxed.

Bij mij valt dit redelijk mee al gaat slapen zowiezo niet de eerste uren na pwo Assault.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.023
René, ben je niet geinterseerd in rode maca bij je assortiment toe te voegen?

Ik koop ze nu altijd bij een nederlandse natuurwinkel.

Rode maca heeft enorm veel voordelen ;)

Gewoon een suggestie :)

nooit naar gekeken nog zal er zeker even naar kijken volgende week.

Pre workout, assault en van xxl deden me niet echt goed geloof ik.
Zal wel per persoon verschillen, maar voelde me na training niet echt relaxed.

dan kan zeker gebeuren met pre workouts het is zoeken naar 1 die goed bij je past.

Bij mij valt dit redelijk mee al gaat slapen zowiezo niet de eerste uren na pwo Assault.

:)

Ik denk dat jullie na vandaag heel wat klanten hebben gewonnen door de uitslag van de whey test ;)!

• #26.025
Ik denk dat jullie na vandaag heel wat klanten hebben gewonnen door de uitslag van de whey test ;)!

Ik heb geen idee Frank, enige wat ik weet is dat onze uitslag me niet verbaast en goed overeenkomt met tests die ik eerder heb gepost en heb gezien van anderen.

Heb ik ook interesse in. Wel kwaliteit, zonder additieven.

Goed moment om de whey in de aanbieding te doen! :)

• #26.030
Goed moment om de whey in de aanbieding te doen! :)

haha dat was puur toeval en allang gepland voor de laatste week van November (in december is iedereen blut vandaar ;) ), ik was net zo verrast dat er toch nog testresultaten kwamen als een ieder ander.

Hoelang heeft dat in hemelsnaam geduurd zeg, volgens mij had de groep al 2 maanden geleden het geld bij elkaar.

Maca werkt goed hoor kan best in het assortiment

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Btw ik ga ook weer terug naar XXL , jarenlang gezeten, overgestapt maar ook ik kan kezen, tot gauw

Kezen moet lezen zijn

• #26.034

Gebruik ik ook voor acne, zou top zijn! Veel DBBers gebruiken vitamine B5, is het geen goed idee om B5 in bulk aan te bieden zodat we met z'n allen de zomer ingaan zonder acne :)

Heb je gewoon simpele vanille al eens geprobeerd? Is toch aardig neutraal van smaak.
Mocht je niet in een cut zitten en wat meer kcal niet erg vinden. Probeer het te mengen met yoghurt. Een vanilleyoghurt smaak is erg lekker en door het zure van de yoghurt is het heel mild.

Vanille doet me kokhalsen :o

Ik denk dat je dan gewoon de substantie (structuur) van shake's niet lekker vind. Vraag me af of zonder smaak of zoetstoffen je dan wel bevalt..

Ik heb het met pre workouts ook. Eerste keer is het te doen, nu moet ik bijvoorbeeld dedicated pwo scoop in mijn mond gooien en 1 slok water erbij. Anders krijg ik het echt niet weg. Misschien komt het door die toegevoegde smaken oid. Heb je toevallig samples liggen van die smaakloze whey?

Terug
Naar boven