bain
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René, ben je niet geinterseerd in rode maca bij je assortiment toe te voegen?
Ik koop ze nu altijd bij een nederlandse natuurwinkel.
Rode maca heeft enorm veel voordelen
Gewoon een suggestie![]()
Pre workout, assault en van xxl deden me niet echt goed geloof ik.
Zal wel per persoon verschillen, maar voelde me na training niet echt relaxed.
Bij mij valt dit redelijk mee al gaat slapen zowiezo niet de eerste uren na pwo Assault.

Ik denk dat jullie na vandaag heel wat klanten hebben gewonnen door de uitslag van de whey test!
nooit naar gekeken nog zal er zeker even naar kijken volgende week.

Heb ik ook interesse in. Wel kwaliteit, zonder additieven.
), ik was net zo verrast dat er toch nog testresultaten kwamen als een ieder ander.Maca werkt goed hoor kan best in het assortiment
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
Btw ik ga ook weer terug naar XXL , jarenlang gezeten, overgestapt maar ook ik kan kezen, tot gauw

Ik denk dat jullie na vandaag heel wat klanten hebben gewonnen door de uitslag van de whey test!
Gebruik ik ook voor acne, zou top zijn! Veel DBBers gebruiken vitamine B5, is het geen goed idee om B5 in bulk aan te bieden zodat we met z'n allen de zomer ingaan zonder acne![]()
Heb je gewoon simpele vanille al eens geprobeerd? Is toch aardig neutraal van smaak.
Mocht je niet in een cut zitten en wat meer kcal niet erg vinden. Probeer het te mengen met yoghurt. Een vanilleyoghurt smaak is erg lekker en door het zure van de yoghurt is het heel mild.

Ik denk dat je dan gewoon de substantie (structuur) van shake's niet lekker vind. Vraag me af of zonder smaak of zoetstoffen je dan wel bevalt..