AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Het verschil is dat whey delicious zowel whey concentraat bevat als whey isolaat en theoretisch circa 79% eiwit geeft (testen 76-78%). Perfect Whey bestaat uit 100% whey concentraat en bevat theoretisch circa 77% eiwit (testen 73-75%).

Keep me posted!

Ik heb nog een rapport van eerder dit jaar van whey isolate. We hebben daar alleen getest op eiwitwaarde. Dit omdat we nog nooit een afwijking gezien hebben in het aminozurenprofiel in het verleden. Maar we controleren dat nog wel steekproefsgewijs. Ik heb vorige week nog een pot whey delicious opgestuurd naar lab voor chromotografie dan krijgen we weer een uitslag van alle aminozuren.

Waarde op de pot is 89% en we scoorde 86,6% eiwit op de isolaat.

MR14.007373-V02%2BWhey%2BIsolate%2B1000%2Bgram%2BVanille_Page_1.png

Wij gebruiken BCAA's van een Duitse producent welke dat is moet ik gaan navragen bij de producent.

Oats bevat alleen oats uiteraard en we hebben een biologische geteelde variant. Je hebt mogelijk wel wat bijvangst van een graansoort die er tussen groeide toen het gemaaid werd :p

Over creatine ben ik heel duidelijk altijd. Ik vind CreaPure bullshit. CreaPure is een naam die bedacht en geregistreerd is door een Duitse creatine producent en hij alleen mag die naam gebruiken. Daarna hebben ze veel geld gestoken in marketing en nu denken mensen dat dit de beste creatine is.

Wij gebruiken creatine van een andere Europese producent (waar we een goede band mee hebben) die minimaal net zulke zuivere creatine maakt maar deze mag het geen CreaPure noemen omdat het een beschermde naam is.

We gebruiken in elk geval geen Chinese creatine daar heb je heel veel schommelingen mee in de kwaliteit.

Ik had de test toch paraat ;)

Het schuimen van hydro whey is helaas niets aan te doen, dat komt omdat deze heel fijn is omdat het voorverteerd is en heel zuiver gefilterd is. Onze oude versie had dit niet maar die bevatte meer vetten en koolhydraten zoals veel andere hydrolisaten op de markt.

Zie mijn bovenstaande opmerking.

Duidelijk XXL, dank. Ik ga in ieder geval voor jullie Whey Isolaat en Oats en misschien Creatine. Binnenkort zie je een bestelling tegemoet :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.062
M'n pot vanille whey is bijna op...toch maar eens kijken naar apple pie of speculaas :eating:

Het is wel de tijd van het jaar ervoor :p

Duidelijk XXL, dank. Ik ga in ieder geval voor jullie Whey Isolaat en Oats en misschien Creatine. Binnenkort zie je een bestelling tegemoet :).

Kijk zeker ook even naar Hydrolysaat, deze heeft dezelfde prijs als isolaat maar is nog voorverteerd door enzymen.

Ik ben opzoek naar een extra eiwitbron en dan leken shakes mij goed voor, mij maakt het niet uit of ze vlug of langzaam zijn, dat ze gemaakt zijn van melkeiwit of soja oid. Wat raad u mij aan?

• #26.065
Ik ben opzoek naar een extra eiwitbron en dan leken shakes mij goed voor, mij maakt het niet uit of ze vlug of langzaam zijn, dat ze gemaakt zijn van melkeiwit of soja oid. Wat raad u mij aan?

Hi

Als je deze na de training wilt nemen of bij je ontbijt zou ik kiezen voor een whey en dan bij ons Whey Delicious. Wil je de shake ook tussendoor overdag nemen dan is een langzamer eiwit zoals All Day Protein iets voor je.

Wil je geen dierlijke eiwitten dan kan je naar soja kijken maar de smaak is minder lekker en ook de opname minder volledig.

We hebben ook nog een egg protein om je nog meer in twijfeling te brengen ;)

Als je geen probleem met lactose hebt zou ik kijken naar een whey dat gebruiken de meeste mensen. We hebben daar 15 smaken in en ook een [Link niet meer beschikbaar] zodat je kan kijken welke smaak je het lekkerste vind.

wanneer je hem met een garde opklopt zeg maar heb je geen schuim, of gewoon in je shakebeker ff schudden
gewoon zelf wat dingen uitproberen....

• #26.067
wanneer je hem met een garde opklopt zeg maar heb je geen schuim, of gewoon in je shakebeker ff schudden
gewoon zelf wat dingen uitproberen....

Goed punt! volgens mij lost Hydrolysaat ook goed op als je deze roert met een vork in plaats van shaked

Wat is de oordeel op Perfect Whey in cookies&cream smaak?
Is ie zoet of juist niet? Snel saai of niet? Chemisch nasmaakje of niet?
Wil voor mezelf en nog iemand kopen en diegene is kieskeurig :p

• #26.069
Wat is de oordeel op Perfect Whey in cookies&cream smaak?
Is ie zoet of juist niet? Snel saai of niet? Chemisch nasmaakje of niet?
Wil voor mezelf en nog iemand kopen en diegene is kieskeurig :p

ik kan er niets over zeggen ik ben geen fan van cookies&cream en heb helaas ook geen samples. mogelijk kan een DBB lid iets zinnigs zeggen. Maar smaken verschillen dus altijd lastig discussiëren over smaak.

ik wil alleen maar PW C&C is wel een beetje zoet maar de smaak gaat niet vervelen
Je kan voor de smaak evt ook nog wat fruit/siroop/pindakaas...... in de blender erbij kieperen

Gisteren voor 5 uur besteld maar vandaag niks binnengekregen? Bestelnummer: 369375

Heb geen mail gehad van postnl, alleen een orderbevestiging van jullie....

Nee had ik ook al gekeken, had alles gechekt. Misschien wordt het pas na het weekend bezorgd? Maar dan zou ik wel een mail gehad moeten hebben dat het pakket verzonden is??

• #26.077
Nee had ik ook al gekeken, had alles gechekt. Misschien wordt het pas na het weekend bezorgd? Maar dan zou ik wel een mail gehad moeten hebben dat het pakket verzonden is??

ik snap het ook niet. ik kan het hier niet nakijken (geen acces postnl systeem) maandag laat ik het nakijken heb het opgeschreven hier. Zou gewoon verzonden moeten zijn.

je hoort van me.

Hi

Als je deze na de training wilt nemen of bij je ontbijt zou ik kiezen voor een whey en dan bij ons Whey Delicious. Wil je de shake ook tussendoor overdag nemen dan is een langzamer eiwit zoals All Day Protein iets voor je.

Wil je geen dierlijke eiwitten dan kan je naar soja kijken maar de smaak is minder lekker en ook de opname minder volledig.

We hebben ook nog een egg protein om je nog meer in twijfeling te brengen ;)

Als je geen probleem met lactose hebt zou ik kijken naar een whey dat gebruiken de meeste mensen. We hebben daar 15 smaken in en ook een samplepack zodat je kan kijken welke smaak je het lekkerste vind.

Ik heb geen voorkeur voor een tijdstip, welke is de goedkoopste van de whey/mix/caseine?

• #26.080
Terug
Naar boven