ilyasse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 192
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
Het verschil is dat whey delicious zowel whey concentraat bevat als whey isolaat en theoretisch circa 79% eiwit geeft (testen 76-78%). Perfect Whey bestaat uit 100% whey concentraat en bevat theoretisch circa 77% eiwit (testen 73-75%).
Keep me posted!
Ik heb nog een rapport van eerder dit jaar van whey isolate. We hebben daar alleen getest op eiwitwaarde. Dit omdat we nog nooit een afwijking gezien hebben in het aminozurenprofiel in het verleden. Maar we controleren dat nog wel steekproefsgewijs. Ik heb vorige week nog een pot whey delicious opgestuurd naar lab voor chromotografie dan krijgen we weer een uitslag van alle aminozuren.
Waarde op de pot is 89% en we scoorde 86,6% eiwit op de isolaat.
![]()
Wij gebruiken BCAA's van een Duitse producent welke dat is moet ik gaan navragen bij de producent.
Oats bevat alleen oats uiteraard en we hebben een biologische geteelde variant. Je hebt mogelijk wel wat bijvangst van een graansoort die er tussen groeide toen het gemaaid werd
Over creatine ben ik heel duidelijk altijd. Ik vind CreaPure bullshit. CreaPure is een naam die bedacht en geregistreerd is door een Duitse creatine producent en hij alleen mag die naam gebruiken. Daarna hebben ze veel geld gestoken in marketing en nu denken mensen dat dit de beste creatine is.
Wij gebruiken creatine van een andere Europese producent (waar we een goede band mee hebben) die minimaal net zulke zuivere creatine maakt maar deze mag het geen CreaPure noemen omdat het een beschermde naam is.
We gebruiken in elk geval geen Chinese creatine daar heb je heel veel schommelingen mee in de kwaliteit.
Ik had de test toch paraat
Het schuimen van hydro whey is helaas niets aan te doen, dat komt omdat deze heel fijn is omdat het voorverteerd is en heel zuiver gefilterd is. Onze oude versie had dit niet maar die bevatte meer vetten en koolhydraten zoals veel andere hydrolisaten op de markt.
Zie mijn bovenstaande opmerking.
Duidelijk XXL, dank. Ik ga in ieder geval voor jullie Whey Isolaat en Oats en misschien Creatine. Binnenkort zie je een bestelling tegemoet
.