XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.242
what the hell zit er in die Max Performance dat dat 12,5 kCal/g is? :eek: ;)

Daar was ik ook al naar opzoek :p

dat moet een foutje zijn ik kijk er direct naar ;) edit > dat was per 100gram zo dat het op de pot (verplicht) had deze vergeten om te rekenen naar 10 gram maar done!

Het is overigens een heel uniek supplement, heel duur om te maken. Niemand wilde er hieraan beginnen maar ik wel dus het is er toch gekomen ;)

Thanks voor snelle antwoord! Je bestelnummer is: 367531

you have mail

Thnx voor het pakketje. De doos was groot, had wat meer ingepast dan mijn bestelling alleen ;). Maar het was dan ook een kleine bestelling :).

Hey, ik ben overgestapt naar jullie whey :o

Lange tijd geleden overgestapt van de perfect whey protein van xxl op de whey perfection van b&f.
Tijd is gekomen om weer terug over te stappen en duidelijk te kiezen voor kwaliteit. Laten jullie alleen de whey delicious testen op inhoud of ook de andere proteins?

• #26.247
Hey, ik ben overgestapt naar jullie whey :o

Goed om te horen :thumbs: hoop dat je tevreden bent.

Lange tijd geleden overgestapt van de perfect whey protein van xxl op de whey perfection van b&f.
Tijd is gekomen om weer terug over te stappen en duidelijk te kiezen voor kwaliteit. Laten jullie alleen de whey delicious testen op inhoud of ook de andere proteins?

We laten alle proteïnes testen. Ook isolaat, perfect whey en night protein. Alle producten geven een kleine afwijking met uitschieters naar 5% maar het komt ook voor dat we boven de waarde die op de post staat komen.

Ik heb een goede kennis die kan testen op een lab Universitair lab in België en hij controleert voor mij. Dan krijg ik alleen excelsheets omdat deze toch alleen zijn voor de interne kwaliteitscontrole. Ik zal volgende week weer wat naar NutriControl sturen dan heb ik ook een officieel rapport wat ik kan delen.

Staat het op de planning om de whey delicious in grotere hoeveelheden(emmers)te gaan verkopen?

• #26.249
Staat het op de planning om de whey delicious in grotere hoeveelheden(emmers)te gaan verkopen?

Er is een korting bij 4 stuks (10kg) dan kost 2500gram 39,95, dat is wel de maximale korting die we kunnen geven omdat het voor ons geen product is met veel marge door de redelijk hoge productiekosten van deze whey.

[Link niet meer beschikbaar] ==> Super!

Rene order is ontvangen! Wat een zak die 4kg Perfect Protein! Morgen vroeg die Cookie & Cream ervan eens testen door me Brinta!

Gelijk me trainingspak van jullie gebruikt met traine. Het stof van dit donkergrijs pak is vele malen fijner als die zwarte.

Ben weer tevreden met jullie! Ps die handdoeken zin lekker zacht! Heerlijk!

Begonnen bij XXL Nutrition, overgestapt naar Body en Fitshop, maar sinds het whey incident weer helemaal terug bij XXL, sorry mannen van XXL maar ik ben terug :P vandaag weer een bestelling geplaatst

Ik twijfelde al een tijdje om de overstap te maken, maar met de recente ontwikkelingen was die twijfel snel verdwenen. Inmiddels 2 Samplepacks en een potje Whey Delicious mogen ontvangen!:D

Van de week nog een MegaGrow of APW bestellen, of beide! :rolleyes:

klopt het dat jullie geen normale havervlokken verkopen? Of zie ik het over het hoofd?

maar overgestapt naar xxl. gister mijn bestelling binnen gekregen en alles is top. tanktop zit ook erg goed tijdens het trainen :thumb:

Afgelopen week heb ik sinds lange tijd ook weer een paar potten Whey bij jullie besteld! Na een poos te zijn opgelicht bij een niet nader te noemen concurrent :D

• #26.259
Rene order is ontvangen! Wat een zak die 4kg Perfect Protein! Morgen vroeg die Cookie & Cream ervan eens testen door me Brinta!

Gelijk me trainingspak van jullie gebruikt met traine. Het stof van dit donkergrijs pak is vele malen fijner als die zwarte.

Ben weer tevreden met jullie! Ps die handdoeken zin lekker zacht! Heerlijk!

Hoop dat alles bevalt :thumbs:

Begonnen bij XXL Nutrition, overgestapt naar Body en Fitshop, maar sinds het whey incident weer helemaal terug bij XXL, sorry mannen van XXL maar ik ben terug :P vandaag weer een bestelling geplaatst

Thanks, hou me even op de hoogte

Ik twijfelde al een tijdje om de overstap te maken, maar met de recente ontwikkelingen was die twijfel snel verdwenen. Inmiddels 2 Samplepacks en een potje Whey Delicious mogen ontvangen!:D

Van de week nog een MegaGrow of APW bestellen, of beide! :rolleyes:

recente ontwikkelingen, heb ik iets gemist? :p

klopt het dat jullie geen normale havervlokken verkopen? Of zie ik het over het hoofd?

Nee die hebben we niet maar ik kan er naar gaan kijken, wat zoek je precies?

Klopt... ik was ook al op zoek naar quinoa vlokken... Ook niet helaas. :(

Ga ik dan ook meteen ff naar kijken

Afgelopen week heb ik sinds lange tijd ook weer een paar potten Whey bij jullie besteld! Na een poos te zijn opgelicht bij een niet nader te noemen concurrent :D

thanks en welkom terug :)

Hou me op de hoogte wat je er van vind. Ik heb deze week weer wat producten opgestuurd voor een analyse dat doen we om de paar maanden steekproefgewijs. Ik zal die ook posten hier weer.

Respect René voor de kwaliteit van jullie producten. Bestel zelf eigenlijk praktisch nooit meer iets van een ander merk.

Heb een zeker gevoel dat ik kwaliteitsproducten krijg voor mijn geld, en op je lichaam bespaar je niet!

Terug
Naar boven