- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
ja kan zeker geen probleem wat was je bestelnummer dan mail ik je een retour optie.
Komt goed!![]()
Thanks voor snelle antwoord! Je bestelnummer is: 367531
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja kan zeker geen probleem wat was je bestelnummer dan mail ik je een retour optie.
Komt goed!![]()
what the hell zit er in die Max Performance dat dat 12,5 kCal/g is?![]()
![]()
edit > dat was per 100gram zo dat het op de pot (verplicht) had deze vergeten om te rekenen naar 10 gram maar done!
Thanks voor snelle antwoord! Je bestelnummer is: 367531
Thnx voor het pakketje. De doos was groot, had wat meer ingepast dan mijn bestelling alleen. Maar het was dan ook een kleine bestelling
.
Lange tijd geleden overgestapt van de perfect whey protein van xxl op de whey perfection van b&f.
Tijd is gekomen om weer terug over te stappen en duidelijk te kiezen voor kwaliteit. Laten jullie alleen de whey delicious testen op inhoud of ook de andere proteins?
Staat het op de planning om de whey delicious in grotere hoeveelheden(emmers)te gaan verkopen?

Klopt... ik was ook al op zoek naar quinoa vlokken... Ook niet helaas.klopt het dat jullie geen normale havervlokken verkopen? Of zie ik het over het hoofd?

Rene order is ontvangen! Wat een zak die 4kg Perfect Protein! Morgen vroeg die Cookie & Cream ervan eens testen door me Brinta!
Gelijk me trainingspak van jullie gebruikt met traine. Het stof van dit donkergrijs pak is vele malen fijner als die zwarte.
Ben weer tevreden met jullie! Ps die handdoeken zin lekker zacht! Heerlijk!
Begonnen bij XXL Nutrition, overgestapt naar Body en Fitshop, maar sinds het whey incident weer helemaal terug bij XXL, sorry mannen van XXL maar ik ben terugvandaag weer een bestelling geplaatst
Ik twijfelde al een tijdje om de overstap te maken, maar met de recente ontwikkelingen was die twijfel snel verdwenen. Inmiddels 2 Samplepacks en een potje Whey Delicious mogen ontvangen!
Van de week nog een MegaGrow of APW bestellen, of beide!![]()

klopt het dat jullie geen normale havervlokken verkopen? Of zie ik het over het hoofd?
Klopt... ik was ook al op zoek naar quinoa vlokken... Ook niet helaas.![]()
Afgelopen week heb ik sinds lange tijd ook weer een paar potten Whey bij jullie besteld! Na een poos te zijn opgelicht bij een niet nader te noemen concurrent![]()