XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Als je voor vooruitbetaling per bank kiest, (en dit dus hebt betaald) krijg je dan ook nog een bevestiging dat je bestelling is verzonden?

thanks en welkom terug :)

Hou me op de hoogte wat je er van vind. Ik heb deze week weer wat producten opgestuurd voor een analyse dat doen we om de paar maanden steekproefgewijs. Ik zal die ook posten hier weer.

Cookies en cream is wel anders qua smaak, ik gebruik het alleen door havermout. Vind ik een lekkere combo! Verder heb ik de Yoghurt Raspberry!!! DIE IS LEKKER! :zuip::zuip:

Heb jij nu zeg maar extra eiwitrepen gegeten om te vieren dat je extra klanten hebt Rene?

Vaag gedoe hier allemaal de laatste tijd met die labtesten waarover ik geen uitspraken wil doen. Ik dacht laatst toen ik nog wel eens supplementen bestelde bij de "concurrent" van wow hoe kan bijvoorbeeld een andere aanbieder(xxl) hier tegenop? Veel hogere kortingen en over het algemeen lagere prijzen.

Nu blijkt uit een onderzoek dat waarschijnlijk sommige dingen niet kloppen, hoe denk jij hierover René dat bedrijven "verkeerde" of onbegrijpelijke informatie weergeven in producten? Ik kan me voorstellen dat jij dit al wist maar toch weet je het hoofd boven water te houden. Hier heb ik erg veel respect voor want ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is te concurreren tegen zulke grote bedrijven. Ik neem aan dat je weet wat je zelf verkoopt en daar 100% achter staat en niet bang bent om alle producten die je zelf verkoopt zelf ook te gebruiken.

Tegenwoordig willen mensen vaak "makkelijk" twintig verschillende shakes voor de hele dag!(Sonja Bakker idee) noem ik dat. In bodybuilding(en eigenlijk met alles) moet je niet de "makkelijke" manier willen maar durven vechten voor iets. Ik denk dat XXL dit al die tijd heeft volgehouden en er nu iig weer een klant van rijker is ;)

Rene, staan er eigenlijk nog nieuwe whey smaken op de planning :)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.266
Respect René voor de kwaliteit van jullie producten. Bestel zelf eigenlijk praktisch nooit meer iets van een ander merk.

Heb een zeker gevoel dat ik kwaliteitsproducten krijg voor mijn geld, en op je lichaam bespaar je niet!

Bedankt voor het vertrouwen! Ik voer XXL als een product georiënteerd bedrijf. We doen ons uiterste best om kwalitatief goede producten te maken en verwachten dat deze zich min of meer zelf verkopen. Het is een ouderwetse aanpak maar ik voel me er goed bij ;)

Andere bedrijven zijn meer commercieel en marketing gericht en verkopen toevallig supplementen :D

Als je voor vooruitbetaling per bank kiest, (en dit dus hebt betaald) krijg je dan ook nog een bevestiging dat je bestelling is verzonden?

ja klopt zodra de betaling binnen is krijg je een email en ook kort daarna dat we deze verzenden.

Cookies en cream is wel anders qua smaak, ik gebruik het alleen door havermout. Vind ik een lekkere combo! Verder heb ik de Yoghurt Raspberry!!! DIE IS LEKKER! :zuip::zuip:

Kijk dat doe me goed om te horen.. Die yoghurt raspberry heeft me maanden testen gekost, de producent werd gek van me. Ik heb denk wel 10 keer een nieuw sample laten maken haha

Heb jij nu zeg maar extra eiwitrepen gegeten om te vieren dat je extra klanten hebt Rene?

toevallig vanmiddag! lijkt wel of je erbij was. Ik roep nog jongens voor mij een kopje koffie met een lekker reepje erbij :D

Vaag gedoe hier allemaal de laatste tijd met die labtesten waarover ik geen uitspraken wil doen. Ik dacht laatst toen ik nog wel eens supplementen bestelde bij de "concurrent" van wow hoe kan bijvoorbeeld een andere aanbieder(xxl) hier tegenop? Veel hoge kortingen en over het algemeen lagere prijzen.

Nu blijkt uit een onderzoek dat waarschijnlijk sommige dingen niet kloppen, hoe denk jij hierover René dat bedrijven "verkeerde" of onbegrijpelijke informatie weergeven in producten? Ik kan me voorstellen dat jij dit al wist maar toch weet je het hoofd boven water te houden. Hier heb ik erg veel respect voor want ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is te concurreren tegen zulke grotere bedrijven. Ik neem aan dat je weet wat je zelf verkoopt en daar zelf 100% achterstaat en niet bang bent om alle producten die je zelf verkoopt zelf ook te gebruiken.

Tegenwoordig willen mensen vaak "makkelijk" twintig verschillende shakes voor de hele dag!(Sonja Bakker idee) noem ik dat. In bodybuilding moet je niet de "makkelijke" manier willen maar durven vechten voor iets. Ik denk dat XXL dit al die tijd heeft volgehouden en er nu iig weer een klant van rijker is ;)

Ik weet dat er bij veel merken afwijkingen zijn, ik heb deze nooit getolereerd. Ook onze producent heeft me gewezen op de mazen in de claimwetgeving en wettelijke toegestane afwijkingen. Ik heb direct gezegd dat me die niet interesseren en dat ik geen grote afwijkingen tolereer in de producten die voor ons gemaakt. worden, we betalen voor een hoogwaardig product en deze wil ik ook krijgen.

we testen regelmatig om de producenten te controleren en als het niet goed is stuur ik het terug (gebeurt in het verleden). De producten weten dit en houden er rekening mee als ze producten voor XXL maken. Dit heb ik van medewerkers die aan de fabriek werken gehoord ;)

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:15 ----------

Rene, staan er eigenlijk nog nieuwe whey smaken op de planning :)?

Nee niet direct, ik wil ook eigenlijk niet meer als 15 smaken dat houdt ons kritisch op de smaken die we voeren. Nu hebben we er 16 omdat er de limited yoghurt is.

Mogelijk komt er een nieuwe smaak maar dan moet er ook 1 verdwijnen

Aha! nou dat proef je ;)
Smaakt perfect door kwark met een paar frambozen erbij!

Kans dat je de night protein nog in neutraal krijgt?

Ah, nog even geduld dan. Ik heb deze al betaald maar er zal wel vertraging tussen zitten dan ;) (2 verschillende banken)

Hou me op de hoogte wat je er van vind. Ik heb deze week weer wat producten opgestuurd voor een analyse dat doen we om de paar maanden steekproefgewijs. Ik zal die ook posten hier weer.
117tu6q.png

You da real MVP ;)

Nu ben ik wel benieuwd welke je opgestuurd hebt, zou ik dat mogen weten?

Nee die hebben we niet maar ik kan er naar gaan kijken, wat zoek je precies?

Ga ik dan ook meteen ff naar kijken
Ik heb zelf de quinoa vlokken van natures crops. Zijn overal schreeuwend duur.. heb ze laatst voor 2,99 per zak kunnen bestellen. Dat was goed te doen. Nu is het goedkoopste 3,99.
Als ze een beetje leuk geprijst zijn zou ik er meteen een lading van bestellen. :) (leuk kerstkadootje :D)

• #26.274
Kans dat je de night protein nog in neutraal krijgt?

Nooit over gedacht.... zou hier behoefte aan zijn?

Ah, nog even geduld dan. Ik heb deze al betaald maar er zal wel vertraging tussen zitten dan ;) (2 verschillende banken)

zal morgen denk rond 11.00 worden als je mail krijgt.

Nu ben ik wel benieuwd welke je opgestuurd hebt, zou ik dat mogen weten?

ik heb whey delicious vanille opgestuurd om naast de DBB test te leggen en zo te kijken hoe precies de test geweest is en een pot Isolaat.

Nooit over gedacht.... zou hier behoefte aan

Werkelijk geen idee. Persoonlijk wil ik altijd neutraal omdat ik niet zo'n fan van zoetstof ben. Vooral de smaak. Ik doe er zelf altijd wat cacao en suiker doorheen.
Verkopen de andere neutraal varianten goed?

• #26.276
Werkelijk geen idee. Persoonlijk wil ik altijd neutraal omdat ik niet zo'n fan van zoetstof ben. Vooral de smaak. Ik doe er zelf altijd wat cacao en suiker doorheen.
Verkopen de andere neutraal varianten goed?

Verkopen niet echt super maar lopen wel, ik vind het denk toch wel een goede toevoeging en je hebt grote kans dat we deze gaan voeren in januari 2015 :D

En ik knal er nog meteen maar ff een labtest tegen aan van de Night Protein, deze heeft echt supervoedingswaarden vergeleken met andere merken.

%2B%28Product%2B%2B%28Night%2BProtein%2B1100%2Bgram%2BVanille%29%2BKlantcode%2B0200.14%29_Page_1.png

Komt er in de toekomst nog een choco smaak van de stevia isolaat?

Hoop dat alles bevalt :thumbs:

Thanks, hou me even op de hoogte

recente ontwikkelingen, heb ik iets gemist? :p

Nee die hebben we niet maar ik kan er naar gaan kijken, wat zoek je precies?

Ga ik dan ook meteen ff naar kijken

thanks en welkom terug :)

Ik zoek eigenlijk gewoon naturel, hele havervlokken voor het maken van havermoutpap of gewoon voor door mijn kwark. Dit schijnt beter te zijn dan bijvoorbeeld havermout, doordat het niet bewerkt is.

• #26.279
Komt er in de toekomst nog een choco smaak van de stevia isolaat?

Niet direct, ik zou dan aanraden om whey isolaat neutraal te kopen en zelf cacao toe te voegen.

Ik zoek eigenlijk gewoon naturel, hele havervlokken voor het maken van havermoutpap of gewoon voor door mijn kwark. Dit schijnt beter te zijn dan bijvoorbeeld havermout, doordat het niet bewerkt is.

Zal er eens naar gaan kijken of ik een goede leverancier kan vinden.

Ik heb zelf de quinoa vlokken van natures crops. Zijn overal schreeuwend duur.. heb ze laatst voor 2,99 per zak kunnen bestellen. Dat was goed te doen. Nu is het goedkoopste 3,99.
Als ze een beetje leuk geprijst zijn zou ik er meteen een lading van bestellen. :) (leuk kerstkadootje :D)
Denk dat je mijn opmerking net gemist hebt. :o

Terug
Naar boven