AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Heel aardig, bedankt! Misschien de verkeerde plek om deze vraag te stellen, maar: heeft iemand ervaring met whey zelf in boterhamzakjes verpakken om het mee te nemen op een intercontinentale vlucht?

Heel aardig, bedankt! Misschien de verkeerde plek om deze vraag te stellen, maar: heeft iemand ervaring met whey zelf in boterhamzakjes verpakken om het mee te nemen op een intercontinentale vlucht?

Ik heb alleen whey intercontinentaal in de originele zakjes vervoerd. Daar heeft geen haan naar gekraaid.

Ik had zelf een sample pack in mijn handbagage. Geen problemen mee. BCAA had ik in een blanco potje los in de koffer. Ook geen probleem. Wil je meer meenemen dan zou ik gewoon een kleine gesloten pot meenemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.205
Komt toevallig de Assault MP bij jullie nog in de aanbieding voor de kerst?

Bedankt voor de samples! Bestelling prima geleverd!

• #26.208
  • #26.210

Hij kon het niet met 100% zekerheid zeggen maar had wel een sterke mening:

Dat de GI waarde significant hoger wordt als je zilvervliesrijst gaat malen dan ga je zeker van rond de 50 naar 85 waardoor de koolhydraten snel worden opgenomen. Het is dus aan te raden het niet zo hoog te doseren als dat je gewoon rijst eet. Vliesjes verteren mogelijk deels waarde deze als ze niet vermalen zijn grotendeels niet verteerd worden.

• #26.212
Oke. das jammer... :( nog tips als PWO dan?

enne.. hydrolisaat blijft top hoor! :)

Ik doe niet meer aan tips voor PWO's :o want dat is zo verschillend per persoon...

Maar hoor dat C4 ook goed is en deze is ook laag in prijs ;)

Goed te horen dat de hydrolisaat je bevalt.

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:21 ----------

Wat vind ik nu weer vind op Facebook :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij kon het niet met 100% zekerheid zeggen maar had wel een sterke mening:

Dat de GI waarde significant hoger wordt als je zilvervliesrijst gaat malen dan ga je zeker van rond de 50 naar 85 waardoor de koolhydraten snel worden opgenomen. Het is dus aan te raden het niet zo hoog te doseren als dat je gewoon rijst eet. Vliesjes verteren mogelijk deels waarde deze als ze niet vermalen zijn grotendeels niet verteerd worden.

Nu komt de interessante vraag, waarom is dat bij ultra fine oats dan niet zo ?

Die handschoenen van xxl zijn echt drama of ik moet het toevallig alleen hebben maar na 1x trainen was de binnenkant van me rechter handschoen al helemaal geel andere is gewoon nog zwart ik zal vandaag is foto posten

Daar heb je dat ook maar in iets minder mate omdat er daar in verhouding meer vliesjes in zitten.

Ok bedankt voor de heldere uitleg. Helemaal uitsluitsel heb ik natuurlijk niet, omdat het nog steeds op meningen is gebaseerd. Zou leuk zijn om beide producten eens te laten onderzoeken op de opneembaarheid, maar dat zal wel een prijzig verhaal worden (als het uberhaupt kan?). Gebruik beide fine oats and rice powder en blijf dit ook doen... Merk geen rush, maar de GI wordt ook al verlaagd door de MCT olie en isolaat die ik toevoeg.
Blijft een interessant onderwerp :)

• #26.217
Die handschoenen van xxl zijn echt drama of ik moet het toevallig alleen hebben maar na 1x trainen was de binnenkant van me rechter handschoen al helemaal geel andere is gewoon nog zwart ik zal vandaag is foto posten

Dat is niet de bedoeling heb je de zwarte of de rode? Hoe kan die dan geel zijn geworden?

Ok bedankt voor de heldere uitleg. Helemaal uitsluitsel heb ik natuurlijk niet, omdat het nog steeds op meningen is gebaseerd. Zou leuk zijn om beide producten eens te laten onderzoeken op de opneembaarheid, maar dat zal wel een prijzig verhaal worden (als het uberhaupt kan?). Gebruik beide fine oats and rice powder en blijf dit ook doen... Merk geen rush, maar de GI wordt ook al verlaagd door de MCT olie en isolaat die ik toevoeg.
Blijft een interessant onderwerp :)

Ik wacht even tot een Universiteit dit mogelijk onderzoekt ;)

dat is niet de bedoeling heb je de zwarte of de rode? Hoe kan die dan geel zijn geworden?

Ik wacht even tot een universiteit dit mogelijk onderzoekt ;)

ImageUploadedByTapatalk1417083198.983713.jpg

Heb er misschien overheen gelezen maar hoe staat het met de nieuwe kleding?

Terug
Naar boven