- Waardering
- 4.382
Heb er misschien overheen gelezen maar hoe staat het met de nieuwe kleding?
Goed! Maandag komt dat binnen en eind volgende maand nog meer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb er misschien overheen gelezen maar hoe staat het met de nieuwe kleding?

Goed! Maandag komt dat binnen en eind volgende maand nog meer![]()
Heel apart, komt die gele kleur ergens vanaf? Heb dit nog nooit eerder gezien vandaar. Wat was je bestelnummer?
Me bestel nummer is 368413 ja geen idee waar het vandaan komt ook raar dat het maar op 1 handschoen is word nu steeds erger onder het trainen...
Me bestel nummer is 368413 ja geen idee waar het vandaan komt ook raar dat het maar op 1 handschoen is word nu steeds erger onder het trainen...

Je hebt de gouden handschoen gevonden en mag nu een kijkje achter de schermen nemen bij xxl
rivieren van chocowhey en kleine oranje bodybuildertjes die onze spullen inpakken.
zal kijken of ik ze er vandaag al op kan zetten als "verwacht". Heb alleen niet van alles een goede foto, maar maak wel ff een tijdelijke.
Ik heb ook geen idee, stuur je vandaag wel ff een nieuw paar op, hopelijk gaat het daarmee wel goed. Zal ook onze Pakistaanse producent ff bellen en uitschelden voor de zekerheid
haha!
René, 2 weken geleden een bestelling gedaan waaronder 2 trainingsbroeken. Voor mij was de broek perfect maar voor een maatje van me was hij te wijd. Kan ik/hij deze nog terugsturen? Of ben ik aan de late kant?![]()
Oké tof dat het op deze manier opgelost kan worden bedankt !

Toch ook maar eens een eerste bestelling plaatsen bij XXL. Ik waardeer de eerlijk- en openheid van jullie reactie's en ben wel ben positief verrast door jullie professionele houding en schijnbaar oog voor kwaliteit.
Even een vraagje ; Hebben jullie een alternatief voor Magnificent van B&F, want heb voorlopig geen tijd om jullie hele site door te pluizen (die overigens wel enorm wennen is).
Toch ook maar eens een eerste bestelling plaatsen bij XXL. Ik waardeer de eerlijk- en openheid van jullie reactie's en ben wel ben positief verrast door jullie professionele houding en schijnbaar oog voor kwaliteit.
Even een vraagje ; Hebben jullie een alternatief voor Magnificent van B&F, want heb voorlopig geen tijd om jullie hele site door te pluizen (die overigens wel enorm wennen is).

net een bestelling geplaatst, gedeeltelijk ook supps voor me neefje, wat extra's zou leuk zijn zodat ik hem ook weer blij kan maken
bestelling 370977
Zal Mega Grow en APW even bekijken, thanks!
Bevatten deze ook Waxy maize?
Ik zoek inderdaad een post work-out die als een razende opgenomen wordt direct na de training.
EDIT ; net even ingelezen en APW lijkt the trick te gaan doen voor mij.
).. weet zeker dat je tevreden zult zijn.what the hell zit er in die Max Performance dat dat 12,5 kCal/g is?![]()
![]()