XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Me bestel nummer is 368413 ja geen idee waar het vandaan komt ook raar dat het maar op 1 handschoen is word nu steeds erger onder het trainen...

Je hebt de gouden handschoen gevonden en mag nu een kijkje achter de schermen nemen bij xxl
rivieren van chocowhey en kleine oranje bodybuildertjes die onze spullen inpakken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.225

zal kijken of ik ze er vandaag al op kan zetten als "verwacht". Heb alleen niet van alles een goede foto, maar maak wel ff een tijdelijke.

Me bestel nummer is 368413 ja geen idee waar het vandaan komt ook raar dat het maar op 1 handschoen is word nu steeds erger onder het trainen...

Ik heb ook geen idee, stuur je vandaag wel ff een nieuw paar op, hopelijk gaat het daarmee wel goed. Zal ook onze Pakistaanse producent ff bellen en uitschelden voor de zekerheid :D

Je hebt de gouden handschoen gevonden en mag nu een kijkje achter de schermen nemen bij xxl
rivieren van chocowhey en kleine oranje bodybuildertjes die onze spullen inpakken.

haha!

René, 2 weken geleden een bestelling gedaan waaronder 2 trainingsbroeken. Voor mij was de broek perfect maar voor een maatje van me was hij te wijd. Kan ik/hij deze nog terugsturen? Of ben ik aan de late kant? :o

zal kijken of ik ze er vandaag al op kan zetten als "verwacht". Heb alleen niet van alles een goede foto, maar maak wel ff een tijdelijke.

Ik heb ook geen idee, stuur je vandaag wel ff een nieuw paar op, hopelijk gaat het daarmee wel goed. Zal ook onze Pakistaanse producent ff bellen en uitschelden voor de zekerheid :D

haha!

Oké tof dat het op deze manier opgelost kan worden bedankt !

• #26.228
René, 2 weken geleden een bestelling gedaan waaronder 2 trainingsbroeken. Voor mij was de broek perfect maar voor een maatje van me was hij te wijd. Kan ik/hij deze nog terugsturen? Of ben ik aan de late kant? :o

ja kan zeker geen probleem wat was je bestelnummer dan mail ik je een retour optie.

Oké tof dat het op deze manier opgelost kan worden bedankt !

Komt goed! :)

Beetje overdreven teksten wel op de nieuwe kleding ;)

goed spul gebruik whey

Toch ook maar eens een eerste bestelling plaatsen bij XXL. Ik waardeer de eerlijk- en openheid van jullie reactie's en ben wel ben positief verrast door jullie professionele houding en schijnbaar oog voor kwaliteit.

Even een vraagje ; Hebben jullie een alternatief voor Magnificent van B&F, want heb voorlopig geen tijd om jullie hele site door te pluizen (die overigens wel enorm wennen is).

net een bestelling geplaatst, gedeeltelijk ook supps voor me neefje, wat extra's zou leuk zijn zodat ik hem ook weer blij kan maken :D

bestelling 370977‏

Toch ook maar eens een eerste bestelling plaatsen bij XXL. Ik waardeer de eerlijk- en openheid van jullie reactie's en ben wel ben positief verrast door jullie professionele houding en schijnbaar oog voor kwaliteit.

Even een vraagje ; Hebben jullie een alternatief voor Magnificent van B&F, want heb voorlopig geen tijd om jullie hele site door te pluizen (die overigens wel enorm wennen is).

APW is een goed alternatief.

• #26.236

Bedankt voor de complimenten, wij zijn een product georiënteerd bedrijf en de concurrent een marketing georiënteerd bedrijf daar zit een verschil in.

Ja de site is even wennen als je een andere gewend bent, maar als je deze even kent moet het goed komen ;)

Zou Mega Grow een optie zijn?

Zoek je iets iets voor: voor, tijdens of na de training?

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

APW is een goed alternatief.

Advanced Post Workout is het beste wat je kan vinden voor na de training. Alles hoog gedoseerd aanwezig alleen een duur product om te maken voor ons...

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

net een bestelling geplaatst, gedeeltelijk ook supps voor me neefje, wat extra's zou leuk zijn zodat ik hem ook weer blij kan maken :D

bestelling 370977‏

komt goed

Zal Mega Grow en APW even bekijken, thanks!
Bevatten deze ook Waxy maize?

Ik zoek inderdaad een post work-out die als een razende opgenomen wordt direct na de training.

EDIT ; net even ingelezen en APW lijkt the trick te gaan doen voor mij.

• #26.238
Zal Mega Grow en APW even bekijken, thanks!
Bevatten deze ook Waxy maize?

Ik zoek inderdaad een post work-out die als een razende opgenomen wordt direct na de training.

EDIT ; net even ingelezen en APW lijkt the trick te gaan doen voor mij.

APWO is echt het beste wat er is (in mijn ogen want het is mijn recept :) ).. weet zeker dat je tevreden zult zijn.

what the hell zit er in die Max Performance dat dat 12,5 kCal/g is? :eek: ;)

Terug
Naar boven