XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.301
Overgestapt naar XXL. ben lang geleden geleden begonnen te bestellen bij jullie. maar nu ben ik weer terug, voorgoed :)

Ben benieuwd naar de Whey Delicious Pistache! ook heb ik de Whey Delicious Sample Pack besteld en een Delicious Protein Bar chocolate coconut... :D

Pistache is mijn favoriet! laat me weten wat je van de smaken producten vind.

Ik meen zo uit me hoofd pure Whey haha. Durf het niet met 100% zekerheid te zeggen eigenlijk. Als het echt zo is dan moet het wel rommel zijn dan dst het zo dik word :P

pure whey wordt normaal niet dik dat is wat ik zeker weet.

BBex is dat puur whey of een blend? want casseine wordt wel dik van nature. Mooi dat alles bevalt :)

BBeX (Mass Protein) is een blend van Whey Concentraat, Whey Isolaat, Whey Hydroisolaat, Micellar Casseine, Calcium Casseinaat, Kip Ei Albumine, Soja Eiwit Isolaat, Glutamine Peptide en Tarwe Eiwit Isolaat.
Daarnaast zit er nog aroma, zout, soja lecithine acesulfaam-K en sucralose in...
Kortom: Perfect Whey Protein van XXL is beter als je het mij vraagt :)
't is dat ik nog 4kg heb staan anders had ik 'm waarschijnlijk zelf ook geprobeerd.

• #26.303
BBeX (Mass Protein) is een blend van Whey Concentraat, Whey Isolaat, Whey Hydroisolaat, Micellar Casseine, Calcium Casseinaat, Kip Ei Albumine, Soja Eiwit Isolaat, Glutamine Peptide en Tarwe Eiwit Isolaat.
Daarnaast zit er nog aroma, zout, soja lecithine acesulfaam-K en sucralose in...
Kortom: Perfect Whey Protein van XXL is beter als je het mij vraagt :)
't is dat ik nog 4kg heb staan anders had ik 'm waarschijnlijk zelf ook geprobeerd.

Dan begrijp ik waarom deze dikker wordt. dat komt de de caseine en het casseinaat. Soja en tarwe eiwit zit hierin omdat dit heel goedkoop is maar heeft een minder goede opneembaarheid.

De speculaas whey smaakte precies zoals ik had verwacht...beetje oats erbij, ik vond 'm echt lekker :D

• #26.305
De speculaas whey smaakte precies zoals ik had verwacht...beetje oats erbij, ik vond 'm echt lekker :D

Het is een aparte smaak maar wel lekker als je er van houdt, we verkopen deze ook het meeste naar België. Daar houden ze wel van Speculoos :p

Een vraagje als nieuwe klant: Zit er een verschil in kwaliteit tussen jullie Whey Delicious en Perfect Whey protein? Perfect Whey Protein is nog net wat goedkoper per kg, alleen heeft wat minder smaken. Ik vind het zelf ook handiger om meteen groot in te slaan, alleen ben een beetje sceptisch tegenover 'goedekope' producten gezien de recente ontwikkelingen.

• #26.308
Een vraagje als nieuwe klant: Zit er een verschil in kwaliteit tussen jullie Whey Delicious en Perfect Whey protein? Perfect Whey Protein is nog net wat goedkoper per kg, alleen heeft wat minder smaken. Ik vind het zelf ook handiger om meteen groot in te slaan, alleen ben een beetje sceptisch tegenover 'goedekope' producten gezien de recente ontwikkelingen.

Perfect whey wordt van dezelfde whey concentraat gemaakt als whey delicious. Bij whey delicious zit hier nog whey isolaat bij.

Het verschil in eiwitpercentage is circa 3 gram per 100gram. Ik zal binnenkort het eiwitpercentage weer eens laten testen maar bij een test eerder dit jaar kwam deze uit op 75%.

De lagere prijs zit hem in de 4000gram verpakking en dat we er een kleine marge op hebben.

Het is zeker een hoge kwaliteit whey.

Perfect whey wordt van dezelfde whey concentraat gemaakt als whey delicious. Bij whey delicious zit hier nog whey isolaat bij.

Het verschil in eiwitpercentage is circa 3 gram per 100gram. Ik zal binnenkort het eiwitpercentage weer eens laten testen maar bij een test eerder dit jaar kwam deze uit op 75%.

De lagere prijs zit hem in de 4000gram verpakking en dat we er een kleine marge op hebben.

Het is zeker een hoge kwaliteit whey.

perfect whey is ideaal :thumbs:

Denk dat ik binnenkort weer eens zon sample pack whey delicous ga bestellen omdat ik tegenwoordig vaak me whey shake door me havermout gooi :D

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Whey delicious smaken?
Aardbei-banaan
Perzik-mango
Pistache
Speculaas
Aardbei

Trouwens de 2.5kg potten.

• #26.311
perfect whey is ideaal :thumbs:

Denk dat ik binnenkort weer eens zon sample pack whey delicous ga bestellen omdat ik tegenwoordig vaak me whey shake door me havermout gooi :D

Kan je even kijken welke smaak goed bevalt ;)

Wat is de houdbaarheidsdatum van de Whey delicious smaken?
Aardbei-banaan
Perzik-mango
Pistache
Speculaas
Aardbei

Trouwens de 2.5kg potten.

Hier komen ze!

Aardbei-banaan 9-2016
Perzik-mango 9-2016
Pistache 8-2016
Speculaas 7-2016
Aardbei 9-2016

Het is een aparte smaak maar wel lekker als je er van houdt, we verkopen deze ook het meeste naar België. Daar houden ze wel van Speculoos :p

Ja man zeker nu met de Sint en kerst periode kan je ze overal vinden, alleen is dat echt niet zo gezond.

Was aangenaam verrast over de lekkere kaneelsmaak :thumbs:

Helpt Relax ook bij het makkelijker in slaap komen?
De laatste tijd duurt het uren voordat ik slaap maar als ik slaap dan slaap ik wel goed.

Hoe combineer ik dat dan het beste met night protein? Ik neem aan als ik het tegelijk neem dat het de opname van Relax vertraagd.

De laatste tijd duurt het uren voordat ik slaap maar als ik slaap dan slaap ik wel goed.

Hoe combineer ik dat dan het beste met night protein? Ik neem aan als ik het tegelijk neem dat het de opname van Relax vertraagd.

Ik neem het 2 uur voor ik ga slapen. Gebruik het niet continu maar als het wat druk is op het werk en ik er s'avonds te veel mee in mijn hoofd zit helpt dat wel. Ik word er vrij "chill" van :D

Net weer bestelling geplaatst: 371259 (leuke extraatjes zijn altijd welkom)
Die low carb repen zijn echt een uitkomst voor mij, plus heb er een paar questbars choco bij gedaan voor de afwisseling :D

• #26.318

Ik zou dan eerst RELAX nemen en circa 20min daarna de NP dan komt het goed. Werkt zeker goed om in te slapen als je druk in je hoofd bent. Maar is niet voor dagelijks gebruik neem het op en af.

Ik neem het 2 uur voor ik ga slapen. Gebruik het niet continu maar als het wat druk is op het werk en ik er s'avonds te veel mee in mijn hoofd zit helpt dat wel. Ik word er vrij "chill" van :D

:joint:

Net weer bestelling geplaatst: 371259 (leuke extraatjes zijn altijd welkom)
Die low carb repen zijn echt een uitkomst voor mij, plus heb er een paar questbars choco bij gedaan voor de afwisseling :D

Thanks!

Alles is al ingepakt ben net weer op de zaak. Maar moet goed komen.

Ik zou dan eerst RELAX nemen en circa 20min daarna de NP dan komt het goed. Werkt zeker goed om in te slapen als je druk in je hoofd bent. Maar is niet voor dagelijks gebruik neem het op en af.

Top !
Ik voeg gelijk een sample aan mijn bestelling toe :D

Terug
Naar boven