Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

ccg aardbei, en delicieus whey aardbei/banaan.
smaken allebei super, beter als verwacht !
toppi man, zal hier vaker bestellen.

Hoi René,

Krijgen jullie ook EGCg Green tea extract van Now Foods binnen? Zo niet, wat is vergelijkbaar in kwaliteit?

bedankt alvast!

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.348
Hoi René,

Krijgen jullie ook EGCg Green tea extract van Now Foods binnen? Zo niet, wat is vergelijkbaar in kwaliteit?

bedankt alvast!

NOW foods is even een probleem tijdelijk. We hebben op dit moment de green tea die op de site staat. Kijk even naar de waarden EGCG die in deze producten aanwezig is.

De Vitargo elektrolyte kan ik die een beetje vergelijken met een bcaa om hem tijdens het trainen te nemen?

Ja oke, maar heeft het dezelfde voedingswaarden als een bcaa sup? Of kan ik dan beter voor een bcaa gaan?

BCAA's zijn overrated imo, kan je beter Advanced Post Workout voor herstel. Vind het zelf een van de beste post workout shakes.

• #26.353
Ja oke, maar heeft het dezelfde voedingswaarden als een bcaa sup? Of kan ik dan beter voor een bcaa gaan?

Wat zoek je precies in een supplement, de vragen die je nu stelt zijn niet te beantwoorden. BCAA en Vitargo zijn 2 compleet verschillende supplementen.

BCAA's zijn overrated imo, kan je beter Advanced Post Workout voor herstel. Vind het zelf een van de beste post workout shakes.

Oké, voor na de tijd zit ik wel goed imo

Wat zoek je precies in een supplement, de vragen die je nu stelt zijn niet te beantwoorden. BCAA en Vitargo zijn 2 compleet verschillende supplementen.

Zoek iets voor tijdens het trainen. Als pre heb ik nu ulift en postworkout jullie liquid amino met perfect whey protein met 30 gram Brinta en 34 gram van jullie Dextro juice pro. Heb redelijk lange trainingen. Maat van mij gebruikt Intrabolic Daar gooit die nog weer Vitargo doorheen

Zoek iets voor tijdens het trainen. Als pre heb ik nu ulift en postworkout jullie liquid amino met perfect whey protein met 30 gram Brinta en 34 gram van jullie Dextro juice pro. Heb redelijk lange trainingen. Maat van mij gebruikt Intrabolic Daar gooit die nog weer Vitargo doorheen
Ik gebruik zelf ook tijdens het trainen vitargo. Zo heb ik meer energie tijdens mijn training. Ik meng het met EAS.

• #26.356

We hebben ook Intra Workout dat is een all-in-one voor tijdens de training. Maar je kan ook EAS met vitargo mengen.

Ik heb pas megagrow bij jullie besteld,heeft een lekkere smaak en doet zijn werk!
En over de snelle levering zijn wij ook zeer tevreden,ook een duidelijke uitleg op jullie site.
Dus geweldig en ga zo door!!

• #26.358
Rene, nog bedankt voor het pakketje van vorige week. zaten leuke kadootjes bij :thumbs:

Terug
Naar boven