ramonlambal
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist mijn bestelling geopend, en meteen de Delicious Pancakes geprobeert. Ik heb zo het vermoeden dat die bus heel snel leeg gaat zijn... Super lekker!
Zojuist mijn bestelling geopend, en meteen de Delicious Pancakes geprobeert. Ik heb zo het vermoeden dat die bus heel snel leeg gaat zijn... Super lekker!
Persoonlijk vind ik de delicous pancakes de betere qua samenstelling en smaak.
Het zal je zeker niet spijten.
Yust my 2cents.

Binnenkort maar eens even een fatsoenlijke bestelling doen bij jullie! Even de restantjes wegwerken. Zal zo'n 20% sneller gaan dan oorspronkelijk gedacht.
Zomaar een vraagje, merken jullie nou ook daadwerkelijk een stijging in omzet? Wil nog geen voorbarige conclusies trekken, maar tenzij BFshop met een degelijk onderzoek naar buiten komt vind ik dat dit de grote massa hoort te bereiken.
. Wij testen altijd zelf met enige regelmaat. Dit doen we om de producent te controleren. Je moet nooit de producent zelf laten controleren dan snap je het volgens mij niet. Je test juist om ze te controleren 
Deze zijn bedoelt als maaltijdvervanger en daar zijn de voedingswaarde op aangepast. Het is geen eiwitpannenkoek, dat zou het een omelet heten in mijn ogen.
![]()

Huh? Was mijn punt totaal niet. ik vroeg alleen hoe ik ze minder droog krijg. heb het nergens over eiwitten c.q. omeletten gehad?![]()

Rene,
Heb je de delicious bar weggehaald tussen de goodies?
Kon 'm vanmiddag niet vinden namelijk.
Ik heb toen maar zelf 1 in de winkelmand gestopt.
Ze zijn te lekker, ik durf het niet aan een hele 18 pack te kopen (ivm cut)![]()
Ja klopt zijn weg. we hebben zoveel goodies dat ik deze regelmatig wissel. De cookiesreep was nieuw en een nieuwe reep komt altijd voor circa een 1,5 maand bij de goodies om deze te promoten.

Ah oke, jammer dat de reep uit de goodies is
Ben net thuis, pakket is ondertussen al afgeleverd. Zie wel dat ik een whey delicous sample en 2 funbar snoepjes erbij heb gekregen.![]()
. Wat is nu een goedkope, eenvoudige vorm voor beschermen van mn spieren? Dus liefst niet zon all in one supp met 10 andere dingen bijgekapt
.Ben volop met mn cut bezig. Nu heb ik me een hometrainer aangeschaft waarbij ik elke morgen een halfuurtje-uurtje op ga fietsen op nuchtere maag. Nu was ik op zoek naar soort van bcaa's/amino's om mijn spieren te beschermen. Op jullie site zie ik zoveel verschillende soorten dat ik door het bos de bomen niet meer kan zien. Wat is nu een goedkope, eenvoudige vorm voor beschermen van mn spieren? Dus liefst niet zon all in one supp met 10 andere dingen bijgekapt
.

Dan zou ik kiezen voor BCAA Powder dat lijkt me de beste keuze![]()
Bedankt ! Ik ga deze bestellen. Een ander vraagje, ik gebruik nu die water out van now foods. Ik merk dat ik hiervan een slap gevoel krijg. Beetje het gevoel dat je hebt bij low carb dagen. Ligt dit aan de water out?
Gaat de Whey Isolaat binnenkort toevallig bij de weekaanbiedingen komen?
Dat zou zomaar kunnen inderdaad. Beste stop je even en kijk hoe je je dan voelt.
Ik durf dat niet te zeggen omdat dit vaak op de dag zelf bepaald wordt, maar we krijgen nog wel goede aanbiedingen in december om het jaar af te sluiten.
Heb deze 3 dagen genomen endan 1 dag gestopt en in die ene dag voelde ik me toch minder slap.. Waaraan kan dit liggen? gwn door het afvoeren van vocht?
Dat zou kunnen maar kan ook zijn dat je lichaam moeite heeft met 1 van de stoffen in water out.
Moeite met stoffen? allergisch dan ofz? of gwn slecht verteerbaar?
Jullie speculaas whey is echt heerlijk, vooral met havermout erbij.