XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.361
Wat is het grote verschil tussen jullie Mega Grow & de Advanced Post Workout :)

• #26.363
Wat is het grote verschil tussen jullie Mega Grow & de Advanced Post Workout :)

Veel gestelde vraag!

APWO is de top qua post workout supplement, de beste ingrediënten zijn hiervoor gekozen en deze zijn in een hoge dosering aanwezig. APWO bevat bewust geen creatine omdat niet iedereen dit wil.

MG is een product wat wel creatine bevat en echt gericht op meer kracht. MG helpt ook voor een sneller herstel.

We horen dat deze 2 veel worden afgewisseld met elkaar.

Veel gestelde vraag!

APWO is de top qua post workout supplement, de beste ingrediënten zijn hiervoor gekozen en deze zijn in een hoge dosering aanwezig. APWO bevat bewust geen creatine omdat niet iedereen dit wil.

MG is een product wat wel creatine bevat en echt gericht op meer kracht. MG helpt ook voor een sneller herstel.

We horen dat deze 2 veel worden afgewisseld met elkaar.

Thanks.
Zijn er nog grote verschillen naast de creatine bij beide producten, zowel qua ingrediënten als dosering.
Heb nog een pot creatine staan van jullie :)

zie net op fb van jullie delicious aanbieding vanavond ff 5 kg bestellen:P is wel jammer dat jullie niet automatisch afschrijven hebben als betaal optie :(

Hey Rene, op welke termijn komen de sporttassen weer op voorraad? Ik moet namelijk weer bijna een bestelling plaatsen en wil die er meteen bij doen.

• #26.367
Thanks.
Zijn er nog grote verschillen naast de creatine bij beide producten, zowel qua ingrediënten als dosering.
Heb nog een pot creatine staan van jullie :)

APWO is zeker het betere product en dan kan je creatine toevoegen als je wilt.

zie net op fb van jullie delicious aanbieding vanavond ff 5 kg bestellen:P is wel jammer dat jullie niet automatisch afschrijven hebben als betaal optie :(

We zijn daarmee gestopt vanwege allerlei problemen met stoneringen en dat we daarna achter het geld aan moeten ;)

Hey Rene, op welke termijn komen de sporttassen weer op voorraad? Ik moet namelijk weer bijna een bestelling plaatsen en wil die er meteen bij doen.

Ik verwacht ze volgende week weer, heb net de leverancier gemaild met deze vraag. Edit net bericht wordt laatste week december :o

Laatst bewerkt:
Zoals rene zegt moet je er voor zijn, maar als dat zo is is het echt de moeite ;D

Net de speculaas geproefd, met melk (normaal neem ik whey shakes zonder melk ivm kcal) en het smaakt erg lekker! Wel blijven er korreltjes of zo in zitten, is dat normaal bij deze of niet goed geschud? :p

Net de speculaas geproefd, met melk (normaal neem ik whey shakes zonder melk ivm kcal) en het smaakt erg lekker! Wel blijven er korreltjes of zo in zitten, is dat normaal bij deze of niet goed geschud? :p

het is speculaas brokjes, is normaal.

Extra textuur voor extra gains.

• #26.371

Ja dat is normaal dat zijn kruimeltjes speculaas ;). Toepasselijke smaak voor deze tijd van het jaar!

het is speculaas brokjes, is normaal.

Extra textuur voor extra gains.

Ja dat is normaal dat zijn kruimeltjes speculaas ;). Toepasselijke smaak voor deze tijd van het jaar!

Thanks allen :D Dan kan ik gewoon doordrinken ipv half over mn nek te gaan (zoals ik wel bij brokjes whey doe die niet goed zijn opgelost.)

Lekkere winterse smaak inderdaad :)

We zijn daarmee gestopt vanwege allerlei problemen met stoneringen en dat we daarna achter het geld aan moeten ;)

Afterpay zou een goed optie zijn ;) Alhoewel dit alleen voor Nederlanders beschikbaar is dan.

Weet niet hoe het zit met Klarna (duitse variant).

zit te twijfelen om dan naast banaan-appeltaart of speculaas te nemen

• #26.375
zit te twijfelen om dan naast banaan-appeltaart of speculaas te nemen

Ik vind appeltaart dan een veiligere keuze ;) speculaas moet je echt van houden. Deze kan je ook maken met warme melk en is ook heel lekker dan. Dit in plaats van warme chocomel.

Ik vind appeltaart dan een veiligere keuze ;) speculaas moet je echt van houden. Deze kan je ook maken met warme melk en is ook heel lekker dan. Dit in plaats van warme chocomel.
Nog een plus punt voor de appeltaart.... je kan er zelf wat speculaaskruiden aan toevoegen.
Appel-speculaas-taart smaak. :D

Ik heb 'm enkel nog maar met water gedronken maar is goed he :D

Heb gisteren ook appeltaart geprobeerd...ook een aanrader :D

Ik heb 'm enkel nog maar met water gedronken maar is goed he :D

Heb gisteren ook appeltaart geprobeerd...ook een aanrader :D

Ah, goed te weten haha, dan kan ik de volgende keer de melk eruit laten (en vervangen door water natuurlijk) ;)
Ik heb naast een aparte pot speculaas, ook het sample pakket, dus de appeltaart komt nog aan bod (zoals de rest van de smaken ook :p )

• #26.379
Je bestelnummer is: 372102 [emoji2]

Terug
Naar boven